Vaimo ei tiedä, että kaikki sen S-ryhmän kuitit tulee mulle sähköpostiin :D
Meillä on yhteinen S-kortti. Vaimolla pääkortti ja bonukset menee yhteiselle S-tilille. Kuititon palvelu käytössä ja kuitit (lähinnä takuukuittien takia) tulee mun sähköpostiin.
Vaimo tuskailee, kun ei laihdu millään. En ole viitsinyt sanoa, että se taitaa johtua niistä herkuista, joita kauppareissuillaan ostaa.
Vaimo lähti kauppaan ja äsken kilahti sähköpostiin kuitti. Siellä lukee muiden ostosten lomassa suklaajäätelötuutti, Geisha-patukka ja mansikkaviineri. Mihin lienee hävinnyt matkalla kaupasta kotiin, kun ei noita herkkuja koskaan tule kotiin asti :D
Kommentit (53)
Jätä se sika ja rupea mun kaa. Kuulostat ihanalta!
Terveisin toinen sika
Kuinka usein tätä tapahtuu? Ja onko herkkuja aina enemmän kerralla? Ihan vaan ettei ole mitään ongelmaa. olisi? Jäätelö, suklaapatukka ja viineri on aika paljon noin lyhyessä ajassa mätettynä. Eri asia jos toisi kotiin ja illan mittaa popsisi.
Tässä ketjussa kiteytyy syy miksi en seurustele. Koen vastenmielisenä suhteen jossa "tehdään jäyniä" toiselle ja nauretaan.
Viha tietenkin vielä pahempi.
Jos suhde ei pohjaudu oikeasti luottamukseen, rehellisyyteen ja aitoon ystävyyteen se on turha.
En tee mitään kumpoanilla joka on stalkkeri. Stalkkaajat ovat oma heimonsa, ei minun heimoni.
miksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaahas1 kirjoitti:
Naiset himoitsevat makeaa hormonien vuoksi, miehet taas etsivät suolaista. Olisko hyvä kertoa nyt vaimolle eikä 5 vuoden päästä, voi vielä leppyä. :) Vai aiotko jatkaa vakoilua
Ajattelin olla täysin kertomatta. Mistäs vaimo sen saisi tietää? Jos jostain saa selville, niin uskoo ihan varmasti, kun kerron luulleeni mainosposteiksi, enkä ole niitä lukenut ollenkaan.
ap
Saatko sitten jotain outoja kiksejä tuosta vakoilusta. Eikö rehellinen suhde ole mukavampi, eikä niin että toisen selän takana katsot ostoksia. Miksi pelkäät että vaimo saisi tietää, kun ei ole saanut tietää.
Se on mielestäni hassua, että pitää salaa syödä herkkuja. Laihduttaa itsensä takia, ei minun ja tuskailee, kun ei laihdu. Tiedetään molemmat syy siihen, ettei laihdu, mutta vaimo ei tiedä, että minäkin tiedän. Ymmärrän, että voi olla noloa syödä paljon herkkuja kerralla ja varsinkin silloin, kun yrittää laihduttaa. Ehkä sitä harmittaa se, ettei voi olla herkuitta ja siksi syö salaa?
Minulle on se ja sama paljonko vaimo painaa. Urheilee kuitenkin niin paljon, että on hyvässä kunnossa herkkuja syömälläkin. Verenpaineet ja kaikki muutkin arvot ovat kohdillaan, joten harmitontahan tuo herkuttelu on.
En halua nolata vaimoani, koska varmasti on kipeä aihe (koska salailee). Tiedänpähän sitten näiden kuittien takia millä herkulla voin joskus yllättää! Näyttää Geisha olevan yksi kestosuosikki.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tätä tapahtuu? Ja onko herkkuja aina enemmän kerralla? Ihan vaan ettei ole mitään ongelmaa. olisi? Jäätelö, suklaapatukka ja viineri on aika paljon noin lyhyessä ajassa mätettynä. Eri asia jos toisi kotiin ja illan mittaa popsisi.
Pari kertaa viikossa näyttäisi joku suklaapatukka tarttuvan mukaan. Tänään kävi aamulla juoksemassa Helsinki Half Marathonin, joten ehkä kulutuskin oli tänään toisenlaista ja herkkuja enemmän.
En ole huolissani herkkujen määrästä.
ap
Toisen ihmisen salailut vaistoaa.
En tarkoita sitä, että kaiken täytyisi kertoa toiselle, mutta se asenne toiseen ihmiseen tärkein. Jos ei kunnioita toista ei häntä oikeasti rakasta.
Minulle on todella vieras luonteenpiirre yliuteliaisuus. Pitäisi yrittää olla sitä enemmän.
Ehkä sitä siksi kiinnostaa sitten ääripäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD ei jeesus nolo akka.... mut älä vaa sano sille mitää, joudut ulkoruokintaan
Ei ole nolo akka, vaan rakas vaimo. Enkä sano sille mitään. Rakastan sitä kiloineen kaikkineen. Tämä vaan on itselleni pieni hauska juttu, kun vaimo ei tiedä, että näen sen herkuttelut. Mitään ei itse myönnä :D
ap
Minä jättäisin. Jos ei ole yhtään itsekuria vaa salassa pitää syödä herkkuja... se on kohta reippaasti yli 100kiloinen, kukaan ei semmoista jää kattelemaan koska seksikin katoaa kokonaan.. puoliso vain jumittuu sohvaan tai sänkyyn..
Vai niin. Vai niin. No, minä rakastankin vaimoani ihan sisäisten ominaisuuksien takia, enkä kilojen tai kilottomuuksien takia. Ja seksiä on ollut ihan tarpeeksi viimeiset 24 vuotta, on vaimo sitten ollut minkä kokoinen tahansa.
Hyvä puoli on se, että vaikka vaimo söisi itsensä 200-kiloiseksi, niin sinun ei tarvitse sitä katsella ollenkaan, hän on onneksi vain minun!
ap
Ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimo minkälainen tynnyri?
Juuri näin! Kerrankin mukavan tuntuinen mies, joka sanoo rakastavansa vaimoaan kiloineen päivineen niin sepä ei yllättäen olekaan hyvä av-mammojen mielestä. Katkeruus paistaa 😀
Mistä tiedät, ettei tuota kommenttia kirjoittanut mies?
miksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaahas1 kirjoitti:
Naiset himoitsevat makeaa hormonien vuoksi, miehet taas etsivät suolaista. Olisko hyvä kertoa nyt vaimolle eikä 5 vuoden päästä, voi vielä leppyä. :) Vai aiotko jatkaa vakoilua
Ajattelin olla täysin kertomatta. Mistäs vaimo sen saisi tietää? Jos jostain saa selville, niin uskoo ihan varmasti, kun kerron luulleeni mainosposteiksi, enkä ole niitä lukenut ollenkaan.
ap
Saatko sitten jotain outoja kiksejä tuosta vakoilusta. Eikö rehellinen suhde ole mukavampi, eikä niin että toisen selän takana katsot ostoksia. Miksi pelkäät että vaimo saisi tietää, kun ei ole saanut tietää.
Ei jumalllauta, miten huumorintajutonta porukkaa.
Trolli tämäkin. Höh. Mutta todellakin jos olisi tälläinen mies niin yök.
Vaimon auto tuli pihaan. Pitää mennä kantamaan kauppakasseja :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimo minkälainen tynnyri?
Juuri näin! Kerrankin mukavan tuntuinen mies, joka sanoo rakastavansa vaimoaan kiloineen päivineen niin sepä ei yllättäen olekaan hyvä av-mammojen mielestä. Katkeruus paistaa 😀
Mistä tiedät, ettei tuota kommenttia kirjoittanut mies?
Vuosikausia tätä palstaa seuranneena sen vaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD ei jeesus nolo akka.... mut älä vaa sano sille mitää, joudut ulkoruokintaan
Tämä vaan on itselleni pieni hauska juttu, kun vaimo ei tiedä, että näen sen herkuttelut. Mitään ei itse myönnä :D
ap
Mä en tollasen selkärangattoman pikkusielusen valehtelijan kans parisuhteilis hetkeäkään.
Jollei pysty kantamaan vastuuta noinkaan mitättömistä asioista/omaa selkärankaa noin mitättömiin asioihin, ei pysty niin toimimaan myöskään isoissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
miksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaahas1 kirjoitti:
ap
Se on mielestäni hassua, että pitää salaa syödä herkkuja. Laihduttaa itsensä takia, ei minun ja tuskailee, kun ei laihdu. Tiedetään molemmat syy siihen, ettei laihdu, mutta vaimo ei tiedä, että minäkin tiedän. Ymmärrän, että voi olla noloa syödä paljon herkkuja kerralla ja varsinkin silloin, kun yrittää laihduttaa. Ehkä sitä harmittaa se, ettei voi olla herkuitta ja siksi syö salaa?
Minulle on se ja sama paljonko vaimo painaa. Urheilee kuitenkin niin paljon, että on hyvässä kunnossa herkkuja syömälläkin. Verenpaineet ja kaikki muutkin arvot ovat kohdillaan, joten harmitontahan tuo herkuttelu on.
En halua nolata vaimoani, koska varmasti on kipeä aihe (koska salailee). Tiedänpähän sitten näiden kuittien takia millä herkulla voin joskus yllättää! Näyttää Geisha olevan yksi kestosuosikki.
ap
Naisilla on tapana sortua juuri silloin, kun yrittää laihduttaa. Kokonaan herkuitta ei laihdu, vaan kannattaisi olla vähemmän rasvaa ja sokeria, mutta silti jotain. Ellei mene itsestään siihen ettei ota mitään. Itse tehty on kevyempi kuin kaupan. Jos harmitonta, silloin ei ongelmaa, paitsi sun vakoilu - jos aiot jatkaa sitä. No tuolla vaklaamisella nolaat toisen ja tietämällä mitä hän ei tiedä, ei sillä nolaa että kerrot rehellisesti tässä vaiheessa. Mies ei voi ymmärtää naisten suklaanhimoa, mutta silloin ei saa valittaa jos ei laihdu :)
Voi ei, miten noloa! Vaimo-parka. Jotenkin kauheaa, että salassa pitää herkutella.. Älä kerro ikinä, tai tuo jotenkin muuten esille, että näet aina kauppakuitit, niin ehkä hän lopettaisi salaostelun.
Vierailija kirjoitti:
noin ne lihavat jotka puputtaa salaattia työpiakkaruokalassa ja pitävät melua laihdutuksestaankin tekevät oikeasti - mässyttää herkkuja salaa
Jep, eivätkä laihdu ja sitten ihmettelevät asiaa. No öh, herkut pois kokonaan ja lenkille mars!
Onkohan tämä aloittaja nainen?
Ainakaan sillä EI vaimoa ole.
Tämä aloittaja on tämä läskpakkomiellehullu joka jatkuvasti tekee aloituksia siitä kuinka kehopositiivisuus on valehtelua yms.
Taikka sitten mies jolla fantasiamaailmassa se nainen.
Vaimosi ostokset tulevat minunkin sähköpostiin. Viimeksi osti kortsuja käteisellä.
Sinkkumies