Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastakaa av-syntinne ja peukuttakaa muiden syntejä, joihin itsekin syyllistytte

Vierailija
09.06.2018 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä peukuta omaa viestiä, mutta jos viestini on saanut ainoastaan yhden yläpeukun on ihan pakko peukuttaa, ettei kukaan luule, että peukutan omia viestejä.

Minä nautin siitä. Eli olkoot se syntini. Nautin siitä kun saan alapeukkuja ja näen tuohtumuksen.

Luin väärin, pelkäät, että olet säälittävä itsensäpeukuttaja. Ymmärrän.

Vierailija
22/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku laittoi minulle yhden yläpeukun ja nyt te luulette...käyn alapeukuttamassa itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nu$$in kaikkia suostuvaisia naisia. Ja jos ei heti suostu, niin ylipuhun maanittelen ja sitten nu$$in.

höpsö, luepa uudelleen mitä kysyttiin

Kas, otan silmän käteeni ja myönmän erheeni.

Kyse olikin av-synnistä, ei normaalista synnistä..

Vierailija
24/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikseivät keskusteluni etene, mutta sehän johtuu siitä, etten osallistu keskusteluun itse. Paitsi alussa huutelen anyonea ja vastailen muutamalle ekalle, jotta ketju vähän upittuisi. Teen siis aloituksen ja toivon muiden hoitavan loput.

Vierailija
25/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameleonttina vastailen joka aiheen asiantuntijana, välillä asiaakin mutta yleensä ihan mitä sattuu.

Vierailija
26/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan av palstaa aamukahvi kädessäni. Samalla piereskelen äänekkäästi pieruhousuissani. Yritän rhtyä johonkin, mutta ei pysty ei jaksa. Haen jääkaapista kylmää jaffaa...

Oletkohan minä?

Vierailija
27/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan tee tätä tarkoituksella, mutta kuulostan välillä eri viesteissä ihan erilaiselta, niin kuin ikä, sukupuoli, fiksuus, itsevarmuus, luonteen miellyttävyys, huumorintaju ym. vaihtelisivat. (Tunnen myös oikeassa elämässä persoonallisuuteni ristiriitaiseksi.)

Siksi ärsyttää kun muut olettavat tietävänsä millainen olen, vaikka tosiaan lukevat vain yhdestä elämän osa-alueestani ja vain yhdeltä eri "versioltani".

Vierailija
28/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalimaailmassa olen kiltti ja kohtelias, av:lla kommentoin usein tylysti ja kärkevästi, miten vapauttavaa.

Vierailija
29/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjoittelemassa ihan asiallisiin aloituksiin 0/5 tai syytän provoiksi.

Vierailija
30/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielipiteeni muuttuu (esim. saatuani tarkempaa tietoa) kesken keskustelun, kirjoitan vain uuden viestin kuin eri henkilönä, tekemättä korjauksia vanhaan viestiini.

Vierailija
31/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään vaikka kokemuksia jostain asiasta ja mulla on useampi kokemus, saatan kirjoittaa ne eri viesteihin tunnistamisvaaran välttämiseksi. Samalla keskustelu upittuukin paremmin.

Vierailija
32/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän kyllä aina oman oikean mielipiteeni, mutta perusteluissa saatan valehdella. Esim. että meidän lasten kanssa tämä juttu on aina toiminut, vaikkei mulla lapsia olekaan, koska muuten mun se mun mielipide kuitataan vaan mutuna :D

Teetkö vastaavaa myös oikeassa elämässä, eli kun olet mielestäsi varmasti oikeassa jossain asiassa, "väärennät todisteita" (siis juksaat sellaisen olemassaolon), jotta muutkin uskoisivat?

Vierailija
33/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun kirjanmerkkien paljoudesta, joten jos keskusteluuni ei tule vastausta 10 - 15 minuutissa, saatan poistaa sen sieltä enkä näe ikinä mahdollisia vastauksia.

Hauska synti.

Vierailija
34/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen neuroottisesti saamieni yläpeukkujen määrää. Toimin kielipoliisina vaikken itsekkään tiedä miten kirjoitetaan oikeaoppisesti....tarkistan googlesta.

Vierailija
35/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan palstaa yksityisessä tilassa. Palstailu on mun salainen paheeni, jota en myönnä harrastavani. Hävettäisi, jos joku näkisi selailuhistoriassani palstan jos en vaikka muistaisi sitä poistaa. Kaiken lisäksi asun yksin ja konetta tuskin kukaan muu käyttää.

Vierailija
36/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen tai koen jotain "mielenkiintoista" live-elämässä, esim naispuolinen ystävä on ostanut kengät miesten osastolta ja hienostelee niillä, kaveri työntää 4v lastaan rattaissa 500 m matkat, joku kaveri puhuu kuin wt-mamma, yhden mamman haarovälistä pursuaa tuuheaa karvaa uimahallissa... niin juoksen heti aaveelle ja teen siitä hieman väritetyn ja kammottavan järkyttävän julkaisun missä paheksun näkemääni.

Vierailija
37/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esiintynyt naisena palstalla ja kovana panomiehenä vaikka en saa pil*ua edes avokilta.

Vierailija
38/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan kertomuksieni yksityiskohtia ettei niistä tunnistaisi.

Vierailija
39/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus provoan kommenteissa tarkoituksellisesti ja niin kovaa että tulee jo ihan huono omatunto kun olen niin ilkeä ihminen.

Vierailija
40/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirjoittaa erikseen viestin "miksi noin monta alapeukkua kommentille xx?", käyn laittamassa kyseiseen kommenttiin oman alapeukkuni tuon nurinan vuoksi. Muuten en juuri ikinä vaivaudu antamaan ylä- tai alapeukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme