Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastakaa av-syntinne ja peukuttakaa muiden syntejä, joihin itsekin syyllistytte

Vierailija
09.06.2018 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielenkiintoinen aihe, jonka keskustelu meinaa tyrehtyä, kirjoitan useampia kommentteja hieman eri näkökulmista.

Vierailija
2/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kirjoittaa kommentin, joka saa mahdollisimman monelta yläpeukun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan av palstaa aamukahvi kädessäni. Samalla piereskelen äänekkäästi pieruhousuissani. Yritän rhtyä johonkin, mutta ei pysty ei jaksa. Haen jääkaapista kylmää jaffaa...

Vierailija
4/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä peukuta omaa viestiä, mutta jos viestini on saanut ainoastaan yhden yläpeukun on ihan pakko peukuttaa, ettei kukaan luule, että peukutan omia viestejä.

Vierailija
5/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan öisin aina parhaimmat keskusteluideat av:lle, mutta palstan ollessa kiinni ne aina unohtuvat.

Vierailija
6/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin av:ssa viettämän ajan kun käyttäis vaikka kielten opiskeluun, puhuisin sujuvasti vähintään 5 kieltä kolmen vuoden kuluttua. 

Vierailija
7/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän provoilemalla saada itselleni bännejä, koska olen niin koukussa palstaan.

Vierailija
8/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä peukuta omaa viestiä, mutta jos viestini on saanut ainoastaan yhden yläpeukun on ihan pakko peukuttaa, ettei kukaan luule, että peukutan omia viestejä.

Mutta jos se jää kahteen, niin sitten tietää varmasti, että on peukutettu omaa. :D

Vierailija
9/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan töissä palstaa.

Vierailija
10/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nu$$in kaikkia suostuvaisia naisia. Ja jos ei heti suostu, niin ylipuhun maanittelen ja sitten nu$$in.

höpsö, luepa uudelleen mitä kysyttiin

Vierailija
11/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka esittää naista.  Olen nainen joka tekee mies teki sitä ja tätä aloituksia. Olen se peelo joka tulee narisemaan asialliseen avaukseesi. Olen se kiltti täti joka auttaa ja lohduttaa sinua ketun häntä kainalossa( seuraavassa viestissä saatan haukkua sinut lyttyyn). Olen siis av:n syvin olemus.

Vierailija
12/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn muina henkilöinä.

Vierailija
13/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä eri mieltä oleville. Sorrun henkilökohtaisuuksiin

Vierailija
14/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän palstalla ihan liikaa aikaa

Vierailija
15/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen itse itselleni, koska juttuni ovat niin epäkiinnostavia.

Vierailija
16/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omiin aloituksiini kuin kuka tahansa paljastamatta olevani ap.

Vierailija
17/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän kyllä aina oman oikean mielipiteeni, mutta perusteluissa saatan valehdella. Esim. että meidän lasten kanssa tämä juttu on aina toiminut, vaikkei mulla lapsia olekaan, koska muuten mun se mun mielipide kuitataan vaan mutuna :D

Vierailija
18/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä. Eli olkoot se syntini. Nautin siitä kun saan alapeukkuja ja näen tuohtumuksen.

Vierailija
19/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan av palstaa aamukahvi kädessäni. Samalla piereskelen äänekkäästi pieruhousuissani. Yritän rhtyä johonkin, mutta ei pysty ei jaksa. Haen jääkaapista kylmää jaffaa...

Tähän voisi vielä lisätä menen käymään vessassa, peilistä katsoo valkea taikinanaama. Menen tupakalle, palaan takaisin tietokoneelle piereskelemään ja selaamaan palstaa. Huomaan että on ilta.

Vierailija
20/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun kirjanmerkkien paljoudesta, joten jos keskusteluuni ei tule vastausta 10 - 15 minuutissa, saatan poistaa sen sieltä enkä näe ikinä mahdollisia vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme