Mitä ajattelisit jos ex laihtuisi eron jälkeen?
Ajattelisitko että ero otti niin lujille vai koittaa vokotella uutta heilaa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ex. ei ole laihtunut yhtään, mutta minä laihdutin 18kg pois. Haluan olla nykyiselle naiselle hyvännäköinen ja oma olokin on parempi, ja sänkypuuhatkin maistuu ihan eri tavalla. En tiennytkään että tykkään (hiki)liikunnasta. M46
etkö entiselle halunnut olla hyvännäköinen?
Piristi niin paljon kun pääsi eroon huonosta kumppanista ettei enää tarvinnut syödä ahdistukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex. ei ole laihtunut yhtään, mutta minä laihdutin 18kg pois. Haluan olla nykyiselle naiselle hyvännäköinen ja oma olokin on parempi, ja sänkypuuhatkin maistuu ihan eri tavalla. En tiennytkään että tykkään (hiki)liikunnasta. M46
Miksi haluaisin olla sellaiselle jotakin jolle en ollut mitään?
ei edellinen
Tai sitten ei viitsi tehdä itselle ruokaa tai käydä edes kaupassa. Itse ainakin laihtuisin, jos meille tulisi ero.
Miksi tuollaisen asian pitäisi kiinnostaa? Eikö ole parempi keskittyä omaan elämään ja olemukseen kuin exän?
Eksä, sairaalloisen ylipainoinen, alkoi minun hänet jätettyään käydä salilla ja liikkua muutenkin. Nykyään on kuin ihan kuka tahansa timmi ahkerasti salilla käyvä, kehonrakentaja-ish. Hyvä hänelle, mutta en silti kelpuuttanut takaisin. Ero ei siitä ylipainosta johtunut.
Ero on iso elämänmuutos, siinä on helppo sivutuotteena syntyä uusia tottumuksia - oli se sitten aamiaisen ja lounaan kiireinen korvaaminen mustalla kahvilla tai uusi liikuntaharrastus. En lähtisi lukemaan hirveästi eksän mielenliikkeitä.
Omani kitisi itku kurkussa että on törkeää, kun olen eron jälkeen ostanut uudet housut. En oikein tiennyt, mitä sanoa, muuta kuin että vanhat meni pyöräonnettomuudessa rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Meillä oli isompiakin ongelmia kuin ulkonäkö.
Mitäs se exän laihtuminen enää sinulle kuuluu? Vai oliko pelkkä pinnallisuusero ja nyt haluat takaisin? Toivottavasti ei huoli, minä en ainakaan huolisi.
En tiedä eikä kiinnosta mitä ex tekee elämällään
Itse laihduin eron jälkeen takaisin sellaiseksi millainen olin. Ei meidän suhteessa muuta tehty kuin syöty ja katsottu telkkaria. Itse olen sellainen, että jos syön ja makaan, lihon. Minulle sopii aktiivisempi elämäntyyli ja se olikin yksi syy eroon, kun ei ollenkaan ollut samanlaisia mieltymyksiä ajankäytön suhteen. Itse eksä otti yhteyttä jonkin ajan kuluttua erosta, mutta halusi varmaan päästä vaan pukille.
Riippu varmaan jutusta, mulle pitkän suhteen loppu ja perheen hajoaminen otti todella koville. En saanut juuri kuukausiin ruokaa alas, vähän ehkä näykittyä, ei vaan maistunut, oksetti, kuvotti fyysisesti ja henkisesti. Olin jo valmiiksi hoikka, mutta sen jälkeen sairaalloisen riutunut.
En mitään, koska ei kiinnosta vittujakaan exien tekemiset.
Mä elän mun omaa elämää.
Laihtui se, tosin ei hetkeen eron jälkeen.
Pari vuotta sitten sairastui paksusuolen syöpään ja operaatio sekä väliaikainen avanne pudottivat kiloja.
Nyt en tiedä miltä näyttää kun en ole tavannut. Luultavasti kyllä pullahtaa uudelleen, kalja kun maistuu kovin.
Naisen, joka lihoo ja laihtuu vuorotellen, tunnistaa naamasta.
En mitään sen kummempaa. Kehuin, että näytätpä hyvältä.
Ei mulla ole tapana pitää yhteyttä exiin eron jälkeen joten en näkisi vaikka joku laihtuisi enkä tuntisi tarvetta spekuloida laihtumisen syitä. Tyhmä kysymys.
Ajattelisn, että ehkä hän on löytänyt uuden harrastuksen ja lopettanut kaljan lipityksen. Hyvä homma.
Itsellä paino putosi eron jälkeen, kun pystyin hommaamaan koiran, jota ex ei halunnut. Liikunnan määrä kolminkertaistui. Ja loppui se oluen lipityskin, kun kukaan ei sitä jääkaappiin kanna. Tuskin ex kuitenkaan minusta mitään ajattelee.