Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko muuttanut käymättä katsomassa asuntoa? (vuokra-asunto)

Vierailija
08.06.2018 |

Jos olet tehnyt niin, oliko asunto pettymys?

Haluaisin muuttaa aika kauas, mutta tuntuu typerältä käydä pelkästään katsomassa asuntoa ihan eri puolella Suomea, jos sitä ei siltikään välttämättä edes saa.

t. työtön

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tekisi noin nähtyäni kerran yhden Saton "hyväkuntoisen" asunnon :D

Vierailija
22/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan kun tulin toiseen päähän Suomea niin näkemättä asuntoa tai asuinaluetta muutin. Asunto oli ihan ok, mutta alueella ei ollut mitään palveluja lähimaillakaan ja julkinenliikenne ei ollut hyvä. Aloin heti etsiä uutta asuntoa ja muutin n. kolmen kk.n päästä. Enää en muuttaisi näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaskylään muutin asuntoa näkemättä, pohjapiirros toki oli selvillä. Asunnon hyväksymiseen oli aikaa muutama päivä, ja mahdollinen näyttö olisi pitänyt sopia edellisen asukkaan kanssa. En kuitenkaan ollut erityisen huolissani, koska TYS tilaa kyllä siivoojat, jos kämppä on jätetty lääväksi, ja pitää asunnot kohtalaisen hyvässä kunnossa. Ja hyvässä kunnossa olikin, juuri muuttoani ennen remontoitu!

Yksityisiin sen sijaan en luottaisi. Entinen vuokranantaja laittoi mun muuttaessa pois nettiin asunnosta kuvat, jotka eivät olleet mun, eivätkä mun edeltäjän ajalta. Minä olin asunut siinä kahdeksan vuotta, aiemmasta vuokralaisesta en tiedä. Joka tapauksessa kymmenen vuotta vanhoilla kuvilla asuntoa vuokralle kaupiteltiin. Meni kyllä heti vähän huonompikuntoisenakin, vaikka vuokraakin nosti 85€ siitä, mitä minä maksoin. Eikä siis ole kyseessä tyyppi, joka ehdoin tahdoin halusi huijata, ei vain saanut koskaan mitään aikaiseksi, ei sitten myöskään uusien kuvien ottamista.

Vierailija
24/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttanut kahdesti hoasin opiskelija asuntoihin näkemättä. En muuttaisi yksityisen asuntoon, mutta jonkun sato, vvo, kaupungin tms kämppään muuttaisin.

Vierailija
25/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut 8 kertaa. Helppoa kun ei ole vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi