Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniista Eva Longoriasta on tullut wt:n näköinen pullukka mömömaha.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo ole oikea nk. taskuvenus? Pituus jotain 150 senttiä, uskomatonta miten on voinut voittaa missikilpailut joskus sillä luulisi Jenkeissäkin olevan jokin alaraja kauneuskisojen pituuksille kuten Euroopassakin.

Vierailija
22/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nillitystä tämäkin taas on. Ihan normaalin näköinen, viimeisillään raskaana oleva nainen. Jos kerran oli vielä kuuma keli, niin ei kai ole ihmekään, jos turvottaa ja näyttää väsyneeltä. Itse olin 20v. nuorempi, kun sain esikoiseni heinäkuun alussa. Ei minun raskaudessani ollut mitään komplikaatioita ja enköhän silti näyttänyt suunnilleen samalta. Maha oli varmaan pienempi, mutta kyllä niillä helteillä kertyi hiukan turvotusta jalkoihin ja varmaan naamaankin.

Ei se ole mikään ihmekään, että julkkiksilla on kovat paineet leikellä ja treenata itsensä ihan viimeisen päälle. Jos erehtyvät näyttäytymään julkisilla paikoilla inhimillisen ja normaalin näköisinä, niin heti teilataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olin pikkasen vahingoniloinen kun näin esim Scarlett Johanssonin ja Britney Spearsin ekan kerran kuvissa ilman meikkiä. Kun oli tottunut niihin kuviin missä hampaat muokattu täydellisiksi, ihot virheettömiksi ja vyötäröt kapeiksi.

Vierailija
24/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Eva oli jopa liian laihan näköinen Täydellisten Naisten aikoihin.

Rumaa hänestä ei tosin saa tekemälläkään.

No ei, olisi varmaan satakiloisenakin  lumoavan kaunis!

Vierailija
25/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TURVONNUT loppuraskaudessa, olisiko nestettäkin tms. ihan  - oli vielä ihan ok-näköinen raskauden alussa. Saa tietysti nähdä miten palautuu, mutta uskon että hyvin.

26/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen.

Vierailija
27/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen ja vanhemmuus on wt. Älykkäät ihmiset eivät tee lapsia tähän maailmaan.

28/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan piti päästä omasta pahasta olostaan varmaan jotenkin eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi