Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniista Eva Longoriasta on tullut wt:n näköinen pullukka mömömaha.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin vanha mummu voi tulla vielä äidiksi?

Vierailija
2/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viimeisillään raskaana, idiootti😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin vanha mummu voi tulla vielä äidiksi?

Elämämkoulun teiniäitiluokkako se siellä huutelee? 😂

Vierailija
4/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teko syy. Ei normaalisti noin turpoa.

Vierailija
5/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan tuo jo sellainen ikä, että raskauskomplikaatiot yleistyvät. Ei jokainen alle 40 vee synnyttäjä ole teiniäiti! Mutta rikkailla lienee varaa hoidattaa mahdolliset komplikaationsa ja raskausaikansa mahdollisimman hyvin parhaiden lääkäreiden yms. avulla. Esikoinen 43-vuotiaana, ei ihme, jos turpoaa. Eikö se ole lähes kääpiökin? Kaikki korostuu silloin. 

Vierailija
6/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän synnytyksen jälkeen saa itsensä kuntoon alle päivässä.

Vierailija
7/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti näyttää olevan löysää esim leuan alla ym. Näin ne julkkiksetkin on ihan samanlaisia kuin me taviksetkin.

Vierailija
8/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. siis hänkin antanut periksi. Aikansa seksisymboli.

Vierailija
9/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mikäs haukutaan naisjulkkisten ulkonäköä -teemapäivä tänään oikein on?

Vierailija
10/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teko syy. Ei normaalisti noin turpoa.

Kirjoitus virhe.

Vierailija
11/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan tuo jo sellainen ikä, että raskauskomplikaatiot yleistyvät. Ei jokainen alle 40 vee synnyttäjä ole teiniäiti! Mutta rikkailla lienee varaa hoidattaa mahdolliset komplikaationsa ja raskausaikansa mahdollisimman hyvin parhaiden lääkäreiden yms. avulla. Esikoinen 43-vuotiaana, ei ihme, jos turpoaa. Eikö se ole lähes kääpiökin? Kaikki korostuu silloin. 

Ei, mut nelikymppiset mummot ovat kyllä melkeinpä järjestään teiniäitejä olleet. ”Mummoikäinen”, my ass.

Vierailija
12/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se on Ap:n pottaan pissinyt?

Vierailija
13/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti näyttää olevan löysää esim leuan alla ym. Näin ne julkkiksetkin on ihan samanlaisia kuin me taviksetkin.

Katsoin ihan samaa. Koen hetken aikaa vahingoniloa, mutta Eva hankkiutuu tuosta eroon ennen kuin vauva täyttää 3 kuukautta. Joko ruokavaliolla tai kirurgin avustuksella.

Minä olen yhä vuoden päästäkin helttani kanssa kahden. Ellei nyt satu eurojackpot-päävoitto kohdalle.

Vierailija
14/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesitkö, että suurin osa todella laihoista näyttää todella paksuilta, kun ovat raskaana? Ihan normaalia.

Odotapa vaan, miltä hän näyttää vuoden päästä. Luulenpa, että käyttää aika paljon rahaa palautumiseen kunto-ohjaajien yms. kanssa. :D

Vierailija
15/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mut nelikymppiset mummot ovat kyllä melkeinpä järjestään teiniäitejä olleet. ”Mummoikäinen”, my ass.

Hah, tuo on totta. Niissä piireissä, joissa ei ole teiniäitejä, ei ole myöskään nelikymppisiä mummoja, vaan nelikymppiset ovat vasta pikkulasten äitejä korkeintaan. Mummoiksi päädytään ehkä kuusikymppisinä tai sen jälkeen.

Vierailija
16/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ihan samaa. Koen hetken aikaa vahingoniloa, mutta Eva hankkiutuu tuosta eroon ennen kuin vauva täyttää 3 kuukautta. Joko ruokavaliolla tai kirurgin avustuksella.

Minä olen yhä vuoden päästäkin helttani kanssa kahden. Ellei nyt satu eurojackpot-päävoitto kohdalle.

Vahingoniloa? Oletpa ilkeä. Sitä paitsi kaksoisleuasta pääsee ihan suunnilleen tonnilla eroon, halvemmallakin voi päästä, jos nyt ei jaksaisi ihan vain laihduttaa.

Vierailija
17/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse nuorrun ja laihdun vuosi vuodelta. Kannattaa myös miettiä ettei raskaana ollessa syö liikaa, että vauvakin näyttää hoikalta.

Vierailija
18/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Eva oli jopa liian laihan näköinen Täydellisten Naisten aikoihin.

Rumaa hänestä ei tosin saa tekemälläkään.

Vierailija
19/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen, iso raskausmaha. Mitä erikoista tuossa nyt on?

Vierailija
20/28 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingoniloa? Oletpa ilkeä. Sitä paitsi kaksoisleuasta pääsee ihan suunnilleen tonnilla eroon, halvemmallakin voi päästä, jos nyt ei jaksaisi ihan vain laihduttaa.

Anteeksi. Sain siis iloa siitä, että noinkin upea nainen on ihan oikeasti kuolevainen ja vanheneva, jonka kehoon raskaus jättää merkkinsä.

En jaksa laihduttaa niin paljon, että leuan alla oleva roikko katoaisi. Sitä paitsi se ei katoa, vaan muuttunee heltaksi. Rahaa ei ole paria tonnia laittaa omaan ulkonäköön, eli siis se ei ole prioriteettina ihan ensimmäisenä.

Ikää on saman verran kuin Evalla, lapsia on kaksi. Miehellekin tunnun kelpaavan tämmöisenä. Että ei me varmaan ihan kahden tämän kaksoisleuan kanssa vanheta. Kyllä, olen pikkusieluinen, kun ajattelen että välillä pinnallisia.

Enkä voi väittää että olisin vilpittömän onnellinen Evan puolesta, koska oikeasti hänen tekemiset ja olemiset ei minua heilauta. En pidä häntä vanhana äidiksi, enkä ole vahingoniloinen siitä että hän vanhenee. Enemmän ilahduttaa se, että ihan kuolevainen hänkin on eikä ihmisen onni ole pelkästään ulkonäöstä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi