Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokailtainen tissuttelu nostanut painoa melkein 10 kilolla!

Vierailija
08.06.2018 |

Olen 170 cm ja ennen painoin 52 kg.. Ja olen aina ollut hoikka... Mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen alkanut melkein joka ilta juomaan yhden siiderin/lasin viiniä, kai rentoutuakseni.. Olen toki huomannut että vatsa on vähän pyöristynyt ja jalat leventyneet, mutta järkytyin kun kävin eilen puntarilla pitkään aikaan! Se näytti 60,8 kg..
Miten nopeasti kilot pois? Lopetan juomisen tottakai.. Mutta kuntosaliin ei ole varaa.

Ennen kävelin joka päivä 6 km reipasta vauhtia.. Sekin loppui kun muutimme ja tässä on kaikki lähellä. Varmasti lenkkeilyn lopettaminen on myös nostanut painoa.. aargh! Ahdistaa ihan sairaasti!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo!

Vierailija
22/23 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa ajatella sitä, että nykyään monet pitävät riittävänä liikuntana parin kilometrin kävelyä tai puolen tunnin hyppelyä. Ei ihme, että sydänsairaita ja muita huonokuntoisia on tämä maa täynnä. Tietysti ylipainoinen haluaa uskoa noihin nopeisiin kikkoihin, koska hänen on niin vaikea liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin parissa vuodessa 20kg tissuttelun seurauksena. Olin työttömänä ja en liikkunut oikeastaan muualle kuin kauppaan puolen kilometrin päähän pari kertaa viikossa. Ja tuo kaikki 20kg oli ylipainoa, toisin kuin ap:lla.

Pääsin töihin, jossa tulee käveltyä päivittäin 7h. Iltatissuttelut vähenivät reilusti.

Puolessa vuodessa lähti 10kg. Sen jälkeen painon pudotus hidastui ja nyt lähtee n. puoli kiloa-kilo kuukaudessa.