Minkälainen on tuntemasi Niina?
Kommentit (29)
Patologinen valehtelija, elää kaksoiselämää, sairaanloisen ylipainoinen.
Kateellinen ja takakireä ihminen. Niina V. terveisiä, toivottavasti saat sen seipään joskus edes pois sieltä perseestäsi vedettyä. PS. Muiden ihmisten onni ei ole sinulta pois. PPS. Kyllä säkin vielä naimisiin pääset ja silloin on ainakin häävalssi varmasti valittuna.
Ihana ja kultainen ihminen, välittävä ystävä.
Esitti kaveriani, hyvääkin. No pani sitten selän takana kahta säätöäni ja perusti minun haukkumis-kanavan irc galleriaan aikoinaan. Karma kai kosti ja hänen pikkuveljensä kuoli onnettomuudessa.
Todella voimakas hoivavietti, 5 lasta, uskollinen parisuhteessa ja ahkera, mutta hankala saada perheen ulkopuolelle minnekään, koska lapset pitävätä kiinni kodissa. Ei ole uskovainen, haluaa muuten vain suurperheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntää nenänsä kaikkien muiden asioihin, puuttuu esim. muiden ihmisten riitoihin ja loukkaantuu kun siitä ei pidetä. Puhuu pahaa muista ja manipuloi ihmisiä toisiaan vastaan. Uhriutuu kun häntä pyytää pitämään huolen vain omista asioistaan. Esittää hyvää ystävää ja pyhimystä mutta oikeasti on vain selän takana kieroileva noita.
No kuulostaa ihan mun tuntemalta Niinalta! Ehkä tunnetaan jopa sama henkilö. :D
Mäkin tunnen tän! :D Tunnen kyllä monta Niinaa ja kaikki aika erilaisia, mutta tää yksilö on pilannut nimen, koska aina tulee ekana mieleen.
Toinen on poliisi. Toinen on erittäin vaikeasta lapsuudesta (isä alkoholisti + äiti skitsofreenikko / alkoholisti) huonosti selvinnyt. Joutunut kokemaan fyysistä, henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Kouluaikoina oli todella vaikea tapaus.
Nuorempana luuli olevansa parempi kuin muut, miesten muokkaaja. Nykyään käyttää eri etunimeä. Niina ei ilmeisesti riittävän hieno. Kunnianhimoinen.
Toinen taas itse ystävällisyys, auttavainen, huumorintajuinen.