24h jäljellä siihen että tällä kotiäidillä alkaa "kesäloma"
Mies tulee kotiin ensimmäistä kertaa sitten huhtikuun. Tällä välin meillä on käynyt sekä noro että influenssa ja tämä äiti on elänyt noin 3-5h yöunilla. Toisella lapsella pahin uhma päällä kaikesta ja toinen tekee urakalla hampaita. Ikävä on ollut VALTAVA. Ja huomenna tähän aikaan minulla on toinen aikuinen apuna ja tukena. Saan myös nukkua sellaisen ihmisen vieressä, joka ei kuolaa päälleni ja potki puolta yötä. EN MALTA ODOTTAA.
Oli pakko hehkuttaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miehiä jotka missaavat lastensa lapsuuden.
Sori ohis.
Tämänkin voi ajatella monella tavalla. Mieheni saattaa olla enimmillään kaksi kuukautta putkeen pois, mutta sitten hän saattaa myös olla 2-3 kuukautta putkeen kotona. Ja tuon ajan hän pystyy sitten ihan eri tavalla omistamaan perheelle.
Ap
2 kk poissaoloa jonkun 1-vuotiaan elämästä on... no, tiedät kyllä. Ja omapa on miehen valinta, ei mun tarvi sitä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Olet lomalla koko ajan. Ajattele, kun olisit joutunut hoitamaan tuon kaiken ja vielä elättämään itsesi ja lapsesi. Olet ihmiskunnan etuoikeutettu ja onneksi olkoon ja vielä ekstralomallekin. Kiva sulle.
Kyllä se vaan on kevyempää käydä työssä ja hoitaa lapsia vain iltaisin kuin olla pelkästään kotiäitinä. Tämä henkkoht kokemus kolmen lapsen äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miehiä jotka missaavat lastensa lapsuuden.
Sori ohis.
Tämänkin voi ajatella monella tavalla. Mieheni saattaa olla enimmillään kaksi kuukautta putkeen pois, mutta sitten hän saattaa myös olla 2-3 kuukautta putkeen kotona. Ja tuon ajan hän pystyy sitten ihan eri tavalla omistamaan perheelle.
Ap2 kk poissaoloa jonkun 1-vuotiaan elämästä on... no, tiedät kyllä. Ja omapa on miehen valinta, ei mun tarvi sitä ymmärtää.
Olet täysin oikeassa, sinun ei tarvi tätä ymmärtää.
Ap
Taas on palsta täynnä katkeria rouvia.
2/5 jaksaa vähän vastaillakin provoon
En todellakaan mene, me nautitaan sitten lomasta perheenä.
Pahoittelut miehestäsi.
Ap