24h jäljellä siihen että tällä kotiäidillä alkaa "kesäloma"
Mies tulee kotiin ensimmäistä kertaa sitten huhtikuun. Tällä välin meillä on käynyt sekä noro että influenssa ja tämä äiti on elänyt noin 3-5h yöunilla. Toisella lapsella pahin uhma päällä kaikesta ja toinen tekee urakalla hampaita. Ikävä on ollut VALTAVA. Ja huomenna tähän aikaan minulla on toinen aikuinen apuna ja tukena. Saan myös nukkua sellaisen ihmisen vieressä, joka ei kuolaa päälleni ja potki puolta yötä. EN MALTA ODOTTAA.
Oli pakko hehkuttaa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Missä sun miehes on ollut?
Tekemässä työtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi olkoon lomasta!
Kiitos! Tai meidänhän yhteinen kesäloma se on, mutta eniten luksukselta se tuntuu ehkä minulle.
Ap
Selvisit norosta ja influenssasta yksin lasten kanssa? Aika sankari!
Vierailija kirjoitti:
Selvisit norosta ja influenssasta yksin lasten kanssa? Aika sankari!
Täytyy myöntää että influenssa veti minut niin huonoon kuntoon että äitini tuli luoksemme pariksi päiväksi. Noron selätin "yksin" :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Merimies?
Mieskö? Ei ole merimies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö mies sitten taas pois?
Tämä oli viimeinen pitkä reissu moneen vuoteen, tarvitsen toisen aikuisen arkeemme :D Välillä saattaa joutua Suomesta poistumaan, max kahdeksi viikoksi tosin kerrallaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rauhanturvaaja?
Jotain sinnepäin.
Ap
Mä en vaan ymmärrä miehiä jotka missaavat lastensa lapsuuden.
Sori ohis.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhat lapset?
3 ja vähän alle 1.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miehiä jotka missaavat lastensa lapsuuden.
Sori ohis.
Tämänkin voi ajatella monella tavalla. Mieheni saattaa olla enimmillään kaksi kuukautta putkeen pois, mutta sitten hän saattaa myös olla 2-3 kuukautta putkeen kotona. Ja tuon ajan hän pystyy sitten ihan eri tavalla omistamaan perheelle.
Ap
Mä olen rv 6 raskaana ja NYT esikoisen 2v uhma alkoi! Toivon että loppuu ennenkuin tämä syntyy, jos olisi alkanut ennen yritystä oltaisiin varmaan odotettu muutama kuukausi.. Tai vuosi.
Olet lomalla koko ajan. Ajattele, kun olisit joutunut hoitamaan tuon kaiken ja vielä elättämään itsesi ja lapsesi. Olet ihmiskunnan etuoikeutettu ja onneksi olkoon ja vielä ekstralomallekin. Kiva sulle.
Jos olisit kunnon vaimo, menisit töihin tienaamaan vuorostasi miehesi loman ajaksi etkä eläisi siivellä, ei jatkoon tommonen a kk a. No ilmeisesti miehelläni jo toinen kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Olet lomalla koko ajan. Ajattele, kun olisit joutunut hoitamaan tuon kaiken ja vielä elättämään itsesi ja lapsesi. Olet ihmiskunnan etuoikeutettu ja onneksi olkoon ja vielä ekstralomallekin. Kiva sulle.
Tule kokeilemaan arkeani ennen kuin kutsut sitä lomaksi.
Ap
Missä sun miehes on ollut?