Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venlafaxin aloitusoireet

Vierailija
07.06.2018 |

Minkälaista oloa teille on tullut, kun olette aloittaneet lääkkeen? Mulla on melkein kaikki haittavaikutuksista mitä siinä yleisimpien haittojen listassa on. Mutta ihmeellisin on kun käyn pissalla, niin tuntuu ku kaikki ei muka tulis tai on semmonen omituinen olo rakossa. 😔 Onko muilla ollu?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alussa tuota virtsaamisongelmaa ja perussivuvaikutukset. Ainoastaan orgasmittomuus kesti pidempään. Lopetin n. pari viikkoa vähentämällä ja kesäloman alussa kokonaan. Ei ollut eka lopetuskerta siis ja ajttelin, että on parempi olla lomalla, jos tulee paha olo. Ei tullut.

Vierailija
62/62 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lääkkeestä 4kk tauko ja nyt kun oli pakko taas aloittaa (ahdistus pahana), ripuli ja pahoinvointi kiusaa. :(

On helppo sanoa ettei kannata syödä jotain lääkettä, jossei itse kärsi todella pahoista oireista joihin kys. lääke tehoaa. Mulle venla on saattanut aiheuttaa fyysisiä haittoja, mutta ilman sitä en ehkä edes olisi täällä enää. Olen syntynyt yliaktiivisen hermoston kanssa ja kärsin lisäksi traumoista, minulle tämä lääke on mahdollistanut seminormaalin elämän, jossa pärjään kotona sekä saan hoidettua kotityöt ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla