Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venlafaxin aloitusoireet

Vierailija
07.06.2018 |

Minkälaista oloa teille on tullut, kun olette aloittaneet lääkkeen? Mulla on melkein kaikki haittavaikutuksista mitä siinä yleisimpien haittojen listassa on. Mutta ihmeellisin on kun käyn pissalla, niin tuntuu ku kaikki ei muka tulis tai on semmonen omituinen olo rakossa. 😔 Onko muilla ollu?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotka ootte syöneet venlafaxinia kauemmin ongelmia seksin kanssa? Alussa varmasti yleistä ettei seksi kiinnosta, mutta onko teillä halut palanneet ensimmäisten viikkojen jälkeen?

Miehillä (oma kokemus) ainakin tappaa erektion hyvin tehokkaasti.

Eikö essitalopraamistakin tule näitä oireita joskus?

Vierailija
42/62 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotka ootte syöneet venlafaxinia kauemmin ongelmia seksin kanssa? Alussa varmasti yleistä ettei seksi kiinnosta, mutta onko teillä halut palanneet ensimmäisten viikkojen jälkeen?

Miehillä (oma kokemus) ainakin tappaa erektion hyvin tehokkaasti.

Eikö essitalopraamistakin tule näitä oireita joskus?

No senkin olen kokeillut...

Siinä missä Venlafaxin vei erektion, niin essitalopram vei sen lisäksi myös kaiken halun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli venlasta just tuo olo virtsarakkoon mitä ap kerroit! Saatoin myös istua pytyllä vartin ja yritin pissata mutta kun ei vaan saanut ulos. Lisäksi järkky ummetus, eikä auttanut oireisiin niin paljon ni lopetin. Nyt escitaloprami aloitettu, ihanaa kun ainakin alapää toimii niin kuin kuuluukin.

Vierailija
44/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole psyykenlääke.

Vierailija
45/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lääkkeillä on sivuvaikutuksia. Kaikilla lääkkeillä on mutta ehkä näiden valmisteiden käyttö on parempi kuin toimintakyvyttömyys ja pahimmillaan itsemurha.

Vierailija
46/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirullinen lääke. Ja varsinkin siinä vaiheessa, kun sen yrittää lopettaa. 

Itselle kävi juuri tuolla lailla hassusti. Parin viikon jälkeen tuli aika voimakasta pahoinvointia jota pahensi sekä annostuksen jatkaminen että sen pienentäminen.  Oli siinä ja siinä että sain sen lopetetuksi.

Vierailija
47/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlaflaxin 75 mg on ollut pelastukseni:

Pääsin ulos vuosien pitkästä masennuksesta, alkoi ihan uusi elämä ilman syömishäiriöitä ja alkoholia.

Sain vielä vakituisen työpaikan päälle.❤️

Vierailija
48/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi eka nappula heikottaa, valahdin ihan valkoiseksi kylmä hiki naamalla. Pyysin lääkäriltä muuta lääkettä

Vierailija
49/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai lääkkeillä on sivuvaikutuksia. Kaikilla lääkkeillä on mutta ehkä näiden valmisteiden käyttö on parempi kuin toimintakyvyttömyys ja pahimmillaan itsemurha.

Tutkitusti mielialalääkkeet lisäävät itsemurhia. Eikä se ole suuri ihme, jokainen voisi itse kokeilla miltä nuo vaikutukset tuntuu.

Vierailija
50/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti mielialalääkkeet lisäävät itsemurhia. Eikä se ole suuri ihme, jokainen voisi itse kokeilla miltä nuo vaikutukset tuntuu.

Jos tuo olisi totta, miksi lääkärit määräisivät niitä?

Vierailija
51/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, miksi lääkärit määräisivät niitä?

Lääkkeet on bisnes.

Vierailija
52/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääkäri kirjoitti venlafaxia krooniseen hermosärkyyn. Hermosärky vaikea hoitaa ja crps tullut lisäksi. Paljon mennyt erilaisia mt-,lääkkeitä joita käytetään hermosärkyyn. Kivut kestänyt nyt 3,5 vuotta onnettomuuden jälkeen.

Vierailija
53/62 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole psyykenlääke.

Nimenomaan on. Masennukseen ja ahdistukseen käytetään yleisimmin.

Vierailija
54/62 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/62 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. 

Vierailija
56/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja turvallinen lääke ahdistuksen hoitoon. Noin 2 viikkoa pitää lääkettä syödä ja olo normalisoituu täysin. Lääkkeen lopettaminen onnistuu kyllä pienentämällä annosta mutta pientä annosta on syötävä useita viikkoja

Vierailija
57/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimausta niin kuin olisi ollut pienessä hiprakassa, muistan työpaikan joululounaan kun piti oikein yrittää kävellä suoraan

Erektio hävisi täysin, ei siis millään saanut kovaksi

"Sähköiskuja" aivoissa, enemmän kutittavan kuin kivualiaan tuntuisia mutta ei pystynyt keskittymään töihin

Lopetin kun ei 2kk jälkeen oireet hellittäneet

Vierailija
58/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tunnon alapäästä isot Ooot jää saamatta varmaan samasta syystä et tunne enää onko rakko täys vai tyhjä. Hirveä lääke lopetusoireet pahemmat.

Vierailija
59/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi kirjoitti:

Hyvä ja turvallinen lääke ahdistuksen hoitoon. Noin 2 viikkoa pitää lääkettä syödä ja olo normalisoituu täysin. Lääkkeen lopettaminen onnistuu kyllä pienentämällä annosta mutta pientä annosta on syötävä useita viikkoja

Mikään lääke ei ole turvallinen.

Vierailija
60/62 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kolmannes hiuksista, tämä munkki osuu yhdelle kymmenestätuhannesta Venlafaxinin käyttäjistä.