Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei koskaan kutsu kylään?

Vierailija
26.04.2006 |

Minusta on mukavaa kutsua ystäväperheitä kylään! On kiva laittaa ja syödä herkkuja, lapsilla on leikkikavereita ja aikuisillakin joskus muutakin juttuseuraa, kuin pelkkä aviopuoliso.

Kukaan ystävistä ei kutsu meitä kylään. Jos en minä kutsu, niin sitten ei nähdä perheinä ollenkaan. Eivät he kutsu ketään muitakaan, monet aina sanovat, että heillä ei vuosikausiin ole käynyt ketään kylässä.

Ymmärrän, että arki on kiireistä ja väsyttävää, niinhän meilläkin, mutta eikö nykyisin enää ystävät ole ollenkaan tärkeitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, jonka luona käyn aika mielelläni kylässä. Heitä sen sijaan en kovin mielelläni enää kutsu, koska lapset ovat kertakaikkiaan niin vilkkaita että koen heidät rasitteeksi. Käynnin jälkeen on mm. ikkunat lääpitty ja matoilla tahroja, kirjat vedetty hyllystä ym.

Vierailija
22/23 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpariskuntiemme lapset taas todella vilkkaita, ja kutsun heitä siitäkin huolimatta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pitäiskö katkaista kokonaan välit kaveriin, koska soittaakin vaan silloin kun tarttee rahaa lainaan, tai baariin kaveriksi.

Olo on aika hyväksi käytetty.

Jos itse häntä pyydän kahville tai ulos, niin aina on kauheet meriselitykset vastassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän