Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko niitä ihmisiä, jotka saapuvat johonkin tilaan, niin kaikki kääntyvät katsomaan? -Sinkkumies

Vierailija
07.06.2018 |

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Minä aiheutan lumipalloefektin usein. Oletko sinä huomattava, vai huomaamaton?

Sinkkumies

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Olisi joskus kiva kuulla mikä sinun mielestäsi on sitä ilkeilyä.

Sinkkumies

No kyllä se aika paljon liittyy näihin sukupuolirooleihin ja -käsityksiin. Olet kyllä monta kertaa ilmaissut aika ala-arvoisilla sanakäänteillä mielipiteitäsi naisista. En pidä siitä, enkä ymmärrä miksi näin teet. Lisäksi sinulla tuntuu olevan hirveä huomionhaku näillä provosoivilla otsikoinneillasi. Sinusta saa hieman yksinäisen kuvan. Ei ehkä pidä paikkaansa, mutta en voi keksiä syytä sille että onnellinen ihminen tekisi näitä aloituksia tänne, joita sinä teet.

Ei mua se nyt kiinnosta, vaan juuri nyt ja tässä keskustelussa. 

Miksi aloit väittää minun ilkeilleen, mitä en tehnyt?

Sinkkumies

Ehkä meillä on sitten eri käsitykset mukavasta keskustelusta. Eka sivu oli mukava, tokalla alkoikin jo ne tutut kuittailut. En tiedä, ehkä meidän huumorintajumme eivät vain kohtaa, mutta jopa tällä viimeisellä sivulla alkaa se ilkeä luonne puskemaan esiin. Sekö on todellinen luontosi? Että esität mukavaa, mutta oletkin perimmältäsi ilkeä?

Sä sanot, ettet syyttele -> syyttelet joka viestissä

Olet niin hyvää seuraa, että voit vaikka vaihtaa ketjua? Vastata et kuitkaan osaa mitä olen tehnyt.

Laitetaan sulle vielä vähän muziikkia peikkoseni:

Et osaa ottaa kritiikkiä ilmeisesti. Taisi joku omantunnon piikki pistää kuitenkin.

Siis kun mä en mene sun trölliis, jaksat silti yrittää?

Sinkkumies

Kritiikki on sitä, että formulakisan jälkeen kerrotaan mitkä asiat meni pieleen ja mitkä asiat meni hyvin. Ne asiat mitkä meni pieleen, niin ne korjataan seuraavaan kisaan. 

Sinä olet kertonut vain, että auto kulkee huonosti, mutta et suostu kertomaan mikä autossa on vikana ;)

Sinkkumies

Jos sinä veisit autosi korjaamolle, niin he kysyisivät: mikä autossasi on vikana.

En kerro

No miten voimme korjata sen, jos et kerro mikä on vikana

En kerro

Byää, ette suostu korjaamaan autoani, vaikka en kerro mikä on vikana ;)

No, eihän autossa mitään vikaa ole. Vika on korviesi välissä.

Ystävällisesti,

Sinkkumies

Vierailija
82/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Sinkkumies

Ai se olit sinä. Sorry tuijotus, olit vaan niin typerän näköinen. Kuin sammakko olisi vetänyt ryppyisen puvun päälle ja tunkenut kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elän vain palstalla ja saan peukkua aina kun tulen tänne! Alapeukkua yleensä. Mutta kuvittelen ne yläpeukuiksi! Elämä on mahtavaa!

Kinkkumies

Taustalla oli pieni pointti.

Joskus on hyvä pohtia yhteiskunnan motiiveja. Silloin on hyvä(kin) saada alapeukkuja.

Voidaan esim. pohtia ovatko elatusmaksut nyt aikansa eläneitä tai lapsilisät, ynnä muut yhteiskunnalliset asiat.

Toiset sanoo: Tulee ilmastonmuutos, ihmisiä on liikaa

Toiset sanoo: Lapsia pitää tehdä, että saadaan veronmaksajia, no niitä on miljoonia aasiassa odottamassa, jos se kerran totta on.

Kumpi on totta? 

Alapeukuttakaa ;)

Sinkkumies

Vierailija
84/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ai se olit sinä. Sorry tuijotus, olit vaan niin typerän näköinen. Kuin sammakko olisi vetänyt ryppyisen puvun päälle ja tunkenut kauppaan.

Olen aina, kiitos huomiostasi. Pointti on se, että toiset ihmiset ovat niin suuria sisäisesti, että muut ihmiset seuraavat näitä ihmisiä.

Esim. Gandhi oli pieni mies, mutta kaikki tunnistivat suuren sisäisyyden.

Sinkkumies

Vierailija
85/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Pukeutumisella mäkin saan päät kääntymään. Juhlamekko päälle, meikit naamaan ja hiukset tiptop. Mutta eihän tota jaksa tehdä kovinkaan usein.

Arkilookissa ei kukaan huomaa.

Niin, mutta ne ei katokaan sua, vaan sun vaatetusta. 

Mä puhun siitä, että ihmiset huomaavat sinut, koska olet jotain suurempaa.

Sinkkumies

Vierailija
86/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä elän vain palstalla ja saan peukkua aina kun tulen tänne! Alapeukkua yleensä. Mutta kuvittelen ne yläpeukuiksi! Elämä on mahtavaa!

Kinkkumies

Taustalla oli pieni pointti.

Joskus on hyvä pohtia yhteiskunnan motiiveja. Silloin on hyvä(kin) saada alapeukkuja.

Voidaan esim. pohtia ovatko elatusmaksut nyt aikansa eläneitä tai lapsilisät, ynnä muut yhteiskunnalliset asiat.

Toiset sanoo: Tulee ilmastonmuutos, ihmisiä on liikaa

Toiset sanoo: Lapsia pitää tehdä, että saadaan veronmaksajia, no niitä on miljoonia aasiassa odottamassa, jos se kerran totta on.

Kumpi on totta? 

Alapeukuttakaa ;)

Sinkkumies

Joo! Jaa jollain murteella kinkku on sinkku! Samis!

Kinkkumies

Vierailija
87/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Olisi joskus kiva kuulla mikä sinun mielestäsi on sitä ilkeilyä.

Sinkkumies

No kyllä se aika paljon liittyy näihin sukupuolirooleihin ja -käsityksiin. Olet kyllä monta kertaa ilmaissut aika ala-arvoisilla sanakäänteillä mielipiteitäsi naisista. En pidä siitä, enkä ymmärrä miksi näin teet. Lisäksi sinulla tuntuu olevan hirveä huomionhaku näillä provosoivilla otsikoinneillasi. Sinusta saa hieman yksinäisen kuvan. Ei ehkä pidä paikkaansa, mutta en voi keksiä syytä sille että onnellinen ihminen tekisi näitä aloituksia tänne, joita sinä teet.

Ei mua se nyt kiinnosta, vaan juuri nyt ja tässä keskustelussa. 

Miksi aloit väittää minun ilkeilleen, mitä en tehnyt?

Sinkkumies

Ehkä meillä on sitten eri käsitykset mukavasta keskustelusta. Eka sivu oli mukava, tokalla alkoikin jo ne tutut kuittailut. En tiedä, ehkä meidän huumorintajumme eivät vain kohtaa, mutta jopa tällä viimeisellä sivulla alkaa se ilkeä luonne puskemaan esiin. Sekö on todellinen luontosi? Että esität mukavaa, mutta oletkin perimmältäsi ilkeä?

Sä sanot, ettet syyttele -> syyttelet joka viestissä

Olet niin hyvää seuraa, että voit vaikka vaihtaa ketjua? Vastata et kuitkaan osaa mitä olen tehnyt.

Laitetaan sulle vielä vähän muziikkia peikkoseni:

Et osaa ottaa kritiikkiä ilmeisesti. Taisi joku omantunnon piikki pistää kuitenkin.

Siis kun mä en mene sun trölliis, jaksat silti yrittää?

En tröllää koskaan tällä palstalla. Kerron rehellisesti mielipiteeni. Sinä sen sijaan haet huomiota provoilemalla. Miksi? Onko elämäsi kuitenkin yksinäistä ja köyhää?

Sinkkumies

Kritiikki on sitä, että formulakisan jälkeen kerrotaan mitkä asiat meni pieleen ja mitkä asiat meni hyvin. Ne asiat mitkä meni pieleen, niin ne korjataan seuraavaan kisaan. 

Sinä olet kertonut vain, että auto kulkee huonosti, mutta et suostu kertomaan mikä autossa on vikana ;)

Sinkkumies

Autosi voisi kulkea hyvin, jos tiedostaisit sen, että autostasi puuttuu hyvä kuljettaja.

Jos sinä veisit autosi korjaamolle, niin he kysyisivät: mikä autossasi on vikana.

En kerro

No miten voimme korjata sen, jos et kerro mikä on vikana

En kerro

Byää, ette suostu korjaamaan autoani, vaikka en kerro mikä on vikana ;)

No, eihän autossa mitään vikaa ole. Vika on korviesi välissä.

Vikana on nimenomaan se, että kuvittelet että autossasi ei ole mitään vikaa, vaikka kaikki näkevät auton olevan korjauksen tarpeessa. Lisäksi nämä metaforasi ovat käsittämättömiä. Yritä edes esittää normaalia.

Ystävällisesti,

Sinkkumies

Ystävällisesti,

Latinonainen48

Vierailija
88/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset aika heikot. Jos vie auton korjaamolle, niin pitää pystyä sanomaan mikä autossa on vikana. Ei ne rupea rengaspaineitakin mittailemaan, jos et kerro missä vika on.

Jos ei kykene kertomaan missä on vika, niin silloin kirjoittajat ovat klassisia koulukiusaajia, jotka eivät pysty kertomaan missä vika on, mutta suu vain käy.

Sinkkumies

(eihän mua tommoset pikkuiset haittaa, mutta kerronpahan vain vähän sääntöjä)

Vierailija
89/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerrotko vihdoin missä kohtaa aloin "ilkeilyn" ;)

Sinkkumies

Laita ihan sanatarkat lainaukset, nehän tästä ketjusta nyt löytyy, niin ei tarvi kertoa 6 viikon päästä, että ilkeilin, mutta et uskaltanut sanoa MISSÄ kohtaa.

Sinkkumies again ;)

Vierailija
90/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tämmöisiä luusereita, joille on lapsesta asti kerrottu että niissä on vikaa. Nyt ne luulee, että jankuttamalla sussa on vikaa, sussa on vikaa tehoaa vahvoihin ihmisiin.

No eihän se tehoa, heikkoihin kyllä, mutta olette nyt vähän kovemmassa seurassa.

Tämmöiset tyypit on luusereita. 

Toivottavasti parannutta ja ymmärrätte, että siirrätte vain lapsuutenne heikkoja aineksia eteenpäin. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ;)

Rakkautta (sitä te todella tarvitsette)

Sinkkumies

Vierailija
91/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vain olet Äitihullun kanssa samaa kastia. Jankkaat samaan tahtiin ja puhelet yksinäsi. Ei auta järkipuhe.

Vierailija
92/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jopa vesi jakautuu edessäni"

😄

Vierailija
93/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sinkkumies ja Äitihullu eivät ole sama persoona, niin heidän pitäisi kyllä tavata. Match made in heaven. Or hell.

Vierailija
94/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopa vesi jakautuu edessäni"

😄

No mä yritin sitä kerran. Eka kerralla Jumala nauroi mut suohon, mutta se suostui toka kerralla, kun esitin järkisyyt.

Sinkkumies

Vierailija
95/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Sinkkumies ja Äitihullu eivät ole sama persoona, niin heidän pitäisi kyllä tavata. Match made in heaven. Or hell.

Se on peikko. Mä olen kaks kertaa kirjoittanut sen ketjuun ja se välttelee mua. 

Tietää, että mä saan sen heti kiinni, jos se mulle yrittää jotain. 

Pelkää.

Sinkkumies

Vierailija
96/99 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Johtunee siitä, että pitkä ja minulla on pitkä punainen tukka. Pituudesta huolimatta ryhtini on erinomainen ja käytän joskus korkoja. Leveyssuuntaan en ole iso ja liikun tavallista ripeämmin. 

Vierailija
97/99 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Johtunee siitä, että pitkä ja minulla on pitkä punainen tukka. Pituudesta huolimatta ryhtini on erinomainen ja käytän joskus korkoja. Leveyssuuntaan en ole iso ja liikun tavallista ripeämmin. 

En ole kyllä koskaan katsonut punatukkaisia noin kuin kirjoitat. Saatan kyllä muuten katsoa.

Sinkkumies

Vierailija
98/99 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Siis muahan häiriköidään tällä palstalla.

Sinkkumies

No peiliin katsominen voisi olla ajankohtaista. Joskus teet mukavia aloituksia, yleensä provoilet. MIksi näin?

Mä olen vastannut ennenkin, että pysytään sen ketjun aiheessa missä ollaan, mutta kuten mainitsin, että jos sulta vaikka poistetaan 6 aloitusta peräjälkeen missä ei ole mitään syytä poistaa, niin niille ihmisille saattaa joskus vastata vähän kärkkäämmin.

Sitten tahallaan (ylläpito) jättää vain sen ketjun mihin on vastattu kärkkäästi. Joskus sivun mittaiset asiavastaukset poistuvat. Ei täällä haluta asiallisuutta.

Sinkkumies

En kyllä ole ihan samaa mieltä... Ketjusi ovat monta kertaa melko provosoivia. Teet sen varmasti tahallasi, vaikka en ymmärräkään miksi. Tunnut olevan fiksu nuorehko mies, mutta ehkä sinulla on sitten se pimeä puolikin. Vihaisuutesi on joskus näkyvillä?

Latino48

Olisi kiva kuulla oma tulkintasi. Miksi siis tulkitsit noin väärin. Mikä sinut sai tulkitsemaan minua väärin? Voisi olla hyväksi meille kummallekin käsitella asia. Minähän en ole syyttänyt sinua mistään.

Sinkkumies

En minäkään syyttänyt sinua mistään. Kerroin vaikutelmasta, jonka sinusta saa. Millainen olet oikeasti?

L48

Naiset käyttää sanaa "vaikutelma", että toinen nainen tuntisi olonsa heikoksi. Miehet voisi käyttää tuota sanaa myös, mutta se on kuin veisi naiselta tikkarin.

Sinkkumies

Vierailija
99/99 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kylpyhuoneen lattialämmityksen eilen kolmoselle, kun oli vähän viileää. Nyt siellä on 

33 c. Mitähän siellä olisi, jos sen tuuppaisi vitoselle tai kutoselle.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä