Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko niitä ihmisiä, jotka saapuvat johonkin tilaan, niin kaikki kääntyvät katsomaan? -Sinkkumies

Vierailija
07.06.2018 |

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Minä aiheutan lumipalloefektin usein. Oletko sinä huomattava, vai huomaamaton?

Sinkkumies

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä eukko käy kaupassa ja häntä katsotaan.

Vierailija
62/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näyttävä nainen ja pukeudun naisellisesti hameeseen ja korkkareihin. Aina kun kuljen jonkin tilan läpi, niin kaikki vaikenevat ja seuraavat kulkuani, miehet suu avoinna ja muna kovana.

Ooh.. jo kovettuu ..

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meillä eukko käy kaupassa ja häntä katsotaan.

Muista pitää kuri jatkossakin!

Hashdag Mentoo!

Vierailija
64/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut huomataan, aina. Se aiheuttaa paineita. Jos olen hyvässa kuosissa ruumiillisesti ja henkisesti, niin on tiettyyn rajaan asti ok. 

Sokea työkaveri kehuu minua aina kauniiksi ja harmittelee, kun ei näe valoani tarpeeksi usein.

Monesti tuntuu, että elän muille, en itselleni. Varsinkin talvella tunnen tarvetta erakoitua. 

Vierailija
65/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Siis muahan häiriköidään tällä palstalla.

Sinkkumies

No peiliin katsominen voisi olla ajankohtaista. Joskus teet mukavia aloituksia, yleensä provoilet. MIksi näin?

Mä olen vastannut ennenkin, että pysytään sen ketjun aiheessa missä ollaan, mutta kuten mainitsin, että jos sulta vaikka poistetaan 6 aloitusta peräjälkeen missä ei ole mitään syytä poistaa, niin niille ihmisille saattaa joskus vastata vähän kärkkäämmin.

Sitten tahallaan (ylläpito) jättää vain sen ketjun mihin on vastattu kärkkäästi. Joskus sivun mittaiset asiavastaukset poistuvat. Ei täällä haluta asiallisuutta.

Sinkkumies

En kyllä ole ihan samaa mieltä... Ketjusi ovat monta kertaa melko provosoivia. Teet sen varmasti tahallasi, vaikka en ymmärräkään miksi. Tunnut olevan fiksu nuorehko mies, mutta ehkä sinulla on sitten se pimeä puolikin. Vihaisuutesi on joskus näkyvillä?

Latino48

Olisi kiva kuulla oma tulkintasi. Miksi siis tulkitsit noin väärin. Mikä sinut sai tulkitsemaan minua väärin? Voisi olla hyväksi meille kummallekin käsitella asia. Minähän en ole syyttänyt sinua mistään.

Sinkkumies

Vierailija
66/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Olisi joskus kiva kuulla mikä sinun mielestäsi on sitä ilkeilyä.

Sinkkumies

No kyllä se aika paljon liittyy näihin sukupuolirooleihin ja -käsityksiin. Olet kyllä monta kertaa ilmaissut aika ala-arvoisilla sanakäänteillä mielipiteitäsi naisista. En pidä siitä, enkä ymmärrä miksi näin teet. Lisäksi sinulla tuntuu olevan hirveä huomionhaku näillä provosoivilla otsikoinneillasi. Sinusta saa hieman yksinäisen kuvan. Ei ehkä pidä paikkaansa, mutta en voi keksiä syytä sille että onnellinen ihminen tekisi näitä aloituksia tänne, joita sinä teet.

Vierailija
67/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

No peiliin katsominen voisi olla ajankohtaista. Joskus teet mukavia aloituksia, yleensä provoilet. MIksi näin?

Mä olen vastannut ennenkin, että pysytään sen ketjun aiheessa missä ollaan, mutta kuten mainitsin, että jos sulta vaikka poistetaan 6 aloitusta peräjälkeen missä ei ole mitään syytä poistaa, niin niille ihmisille saattaa joskus vastata vähän kärkkäämmin.

Sitten tahallaan (ylläpito) jättää vain sen ketjun mihin on vastattu kärkkäästi. Joskus sivun mittaiset asiavastaukset poistuvat. Ei täällä haluta asiallisuutta.

Sinkkumies

En kyllä ole ihan samaa mieltä... Ketjusi ovat monta kertaa melko provosoivia. Teet sen varmasti tahallasi, vaikka en ymmärräkään miksi. Tunnut olevan fiksu nuorehko mies, mutta ehkä sinulla on sitten se pimeä puolikin. Vihaisuutesi on joskus näkyvillä?

Latino48

Olisi kiva kuulla oma tulkintasi. Miksi siis tulkitsit noin väärin. Mikä sinut sai tulkitsemaan minua väärin? Voisi olla hyväksi meille kummallekin käsitella asia. Minähän en ole syyttänyt sinua mistään.

Sinkkumies

En minäkään syyttänyt sinua mistään. Kerroin vaikutelmasta, jonka sinusta saa. Millainen olet oikeasti?

L48

Vierailija
68/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

No kyllä se aika paljon liittyy näihin sukupuolirooleihin ja -käsityksiin. Olet kyllä monta kertaa ilmaissut aika ala-arvoisilla sanakäänteillä mielipiteitäsi naisista. En pidä siitä, enkä ymmärrä miksi näin teet. Lisäksi sinulla tuntuu olevan hirveä huomionhaku näillä provosoivilla otsikoinneillasi. Sinusta saa hieman yksinäisen kuvan. Ei ehkä pidä paikkaansa, mutta en voi keksiä syytä sille että onnellinen ihminen tekisi näitä aloituksia tänne, joita sinä teet.

Ei mua se nyt kiinnosta, vaan juuri nyt ja tässä keskustelussa. 

Miksi aloit väittää minun ilkeilleen, mitä en tehnyt?

Sinkkumies

Vierailija
69/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

Sinkkumies

Latino48

Sinkkumies

En minäkään syyttänyt sinua mistään. Kerroin vaikutelmasta, jonka sinusta saa. Millainen olet oikeasti?

L48

Sanoit, että aloin ikäväksi. Kerroppa nyt sitten ihan millin tarkasti missä kohtaa sanoin ikävästi, tai sitten katson sinun vain trölläilevän.

Ihan faktat tiskiin vaan. Kerro missä sanoin ikävästi, kun sellaista väitit.

Sinkkumies

Vierailija
70/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tapa keskustella: joskus silloin tällöin tapahtui joskus jotain. 

Eihän semmoinen yhtäkään miestä kiinnosta. 

Mies elää hetkessä, Nainen miettii miten kolme vuotta sitten kanssasisar loukkasikin häntä niin, niin, verisesti.

Sinkkumies

Vierailija
71/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa naiset elämään hetkessä.

Rakkautta,

Sinkkumies

Vierailija
72/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kinkkumiehen harrastella provoilujaan, harmitonhan tuo on. Ei ole mikään pakko provosoitua jos provosoidaan tai ottaa näitä niin tosissaan että ärsyyntyy.

Hyvää yötä, kinkkumies.

N30

Vierailija
73/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

Sinkkumies

Ehkä meillä on sitten eri käsitykset mukavasta keskustelusta. Eka sivu oli mukava, tokalla alkoikin jo ne tutut kuittailut. En tiedä, ehkä meidän huumorintajumme eivät vain kohtaa, mutta jopa tällä viimeisellä sivulla alkaa se ilkeä luonne puskemaan esiin. Sekö on todellinen luontosi? Että esität mukavaa, mutta oletkin perimmältäsi ilkeä?

Vierailija
74/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

Sinkkumies

Ehkä meillä on sitten eri käsitykset mukavasta keskustelusta. Eka sivu oli mukava, tokalla alkoikin jo ne tutut kuittailut. En tiedä, ehkä meidän huumorintajumme eivät vain kohtaa, mutta jopa tällä viimeisellä sivulla alkaa se ilkeä luonne puskemaan esiin. Sekö on todellinen luontosi? Että esität mukavaa, mutta oletkin perimmältäsi ilkeä?

Sä sanot, ettet syyttele -> syyttelet joka viestissä

Olet niin hyvää seuraa, että voit vaikka vaihtaa ketjua? Vastata et kuitkaan osaa mitä olen tehnyt.

Laitetaan sulle vielä vähän muziikkia peikkoseni:

Vierailija
75/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

Sinkkumies

Sä sanot, ettet syyttele -> syyttelet joka viestissä

Olet niin hyvää seuraa, että voit vaikka vaihtaa ketjua? Vastata et kuitkaan osaa mitä olen tehnyt.

Laitetaan sulle vielä vähän muziikkia peikkoseni:

Et osaa ottaa kritiikkiä ilmeisesti. Taisi joku omantunnon piikki pistää kuitenkin.

Vierailija
76/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa kinkkumiehen harrastella provoilujaan, harmitonhan tuo on. Ei ole mikään pakko provosoitua jos provosoidaan tai ottaa näitä niin tosissaan että ärsyyntyy.

Hyvää yötä, kinkkumies.

N30

Tämähän on neuvostoliittolaista propagandaa. Tehdään muutama sivusta haukkuminen ja yritetään itse vaikuttaa viattomalta ;) (pahantekijältä)

Vierailija
77/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana on jälleen kerran pukeutunut valkoiseen, ketjussani!

Hyville ihmisille, kaikkea hyvää

Sinkkumies

Vierailija
78/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Minä aiheutan lumipalloefektin usein. Oletko sinä huomattava, vai huomaamaton?

Sinkkumies

Pukeutumisella mäkin saan päät kääntymään. Juhlamekko päälle, meikit naamaan ja hiukset tiptop. Mutta eihän tota jaksa tehdä kovinkaan usein.

Arkilookissa ei kukaan huomaa.

Vierailija
79/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyyden huippu olet, Sinkkumies. Välillä hunajaa ja sokeria, ja sitten kun vähän hämmentää niin pohjallla onkin silkkaa sontaa. Mieheksi kutsut silti itseäsi.

Vierailija
80/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän vain palstalla ja saan peukkua aina kun tulen tänne! Alapeukkua yleensä. Mutta kuvittelen ne yläpeukuiksi! Elämä on mahtavaa!

Kinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan