Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko niitä ihmisiä, jotka saapuvat johonkin tilaan, niin kaikki kääntyvät katsomaan? -Sinkkumies

Vierailija
07.06.2018 |

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Minä aiheutan lumipalloefektin usein. Oletko sinä huomattava, vai huomaamaton?

Sinkkumies

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma. En ymmärrä mistä se johtuu, koska olen vain 13/10 mies. Tienaan miljardin päivässä ja tukkani hulmuaa olemattomassa tuulessa kera kravatin kun astelen kioskiin rintalihakset pullistellen. En kertakaikkiaan voi ymmärtää niitä katseita joita kerään, enhän käytä edes Giorgio Armanin kalleimpia pukuja ja ajan vain vuoden 2018 Bugati Veyronia. Enkä ole edes mikään pitkä mies, vain 475cm.

Hieno huomio. Nimittäin Armanin kalleimpia pukuja. Meillä yksi pomo osti nimittäin Armanin puvun, mutta eihän se kansanlaatuisena maksanut montaakaan tonnia. 

Noi julkkisten puvut taitaa liikkua vähän eri hinnoissa.

Sinkkumies

Vierailija
42/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan nuori enää, mutta jostain syystä joo.

Exä oli samassa työpaikassa ja sanoi että kun tulen huoneeseen, kaikki huomaavat minut. Hän sanoi myös että kaikki työpaikan miehet haluaisivat panna mua, mutta mun mielestä se oli törkeyttä ja ilkeyttä.

Etenkin nuoret miehet tuijottavat.

No, vaikka oon sinkku, se ei mua hyödytä. Kaikki parisuhteet menevät puihin ja olen ollut pari vuotta ikisinkku. Senkun tuijottavat.

Työni on mielenkiintoista ja vapaa-aika menee kissojen ja harrastusten parissa.

Mä en kyllä nää seurustelleita ihmisiä ikisinkkuina, mutta joo siinä mielessä, että itse en etsi mitään enää, mutta mä katson sitä asiaa vähän erilailla. Miksi sitten pitäisi sanoa ei koskaan seurustellutta.

Sen verran mussa on pedanttia.

Pedantti tarkoittaa enemmän huolellista kuin pikkuvanhaa saivartelijaa

Väärin. Pedantti nimenomaan tarkoittaa pikkumaista tai turhantarkkaa. (Itse en koe olevani pedantti, mutta ärsyttää, kun joku tulee pätemään, vaikka pätevyyttä ei ole alkuunkaan...)

Minä olen oikeassa. Aina ja niin nytkin.

Pedantti on omasta mielestään huolellinen.

Muiden mielestä pikkutarkka tärkeilijä, kuten edellinen kirjoittaja.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi sana _sinua_ edellinen välistä pois, koska en ole kovinkaan pedantti. Useinkaan.

Sinkkumies

Vierailija
44/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös käy aina samoin vaikka en haluaisikaan - olen introvertti, siitäkin huolimatta.

Sitä sanotaan, että toiset ovat hengellisesti suuria, siis heillä on niin suuri aura yms. että heille tätä tapahtuu.

Sinkkumies

Vierailija
45/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
46/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Vierailija
47/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsistinen ajatus. Miksi ihmeessä pitäisi kääntyä. Mikä kohta omassa itsessä on tyhjä, että edes ajatuksen tasolla fantasioi tällaisesta.

Vierailija
48/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, äsken sä olit taas vaihteeksi mukava, Sinkkumies, miksi aloitit taas ilkeilyn?

Latinonainen

Siis muahan häiriköidään tällä palstalla.

Sinkkumies

Vierailija
49/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten narsistinen ajatus. Miksi ihmeessä pitäisi kääntyä. Mikä kohta omassa itsessä on tyhjä, että edes ajatuksen tasolla fantasioi tällaisesta.

Luuletko sä, että esim. kauniilla naisella se on oma valinta, jos kaikki miehet kuolaa ja haluavat sen kanssa sänkyyn?

Ei kaikki aina ole omaa valintaa ..

Sinkkumies

Vierailija
50/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttävä nainen ja pukeudun naisellisesti hameeseen ja korkkareihin. Aina kun kuljen jonkin tilan läpi, niin kaikki vaikenevat ja seuraavat kulkuani, miehet suu avoinna.

Vierailija
51/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näyttävä nainen ja pukeudun naisellisesti hameeseen ja korkkareihin. Aina kun kuljen jonkin tilan läpi, niin kaikki vaikenevat ja seuraavat kulkuani, miehet suu avoinna.

Hihi ;)

Sinkkumies 

Kerroit myös paljon ajattelustasi. Hys hys.

Vierailija
52/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

No peiliin katsominen voisi olla ajankohtaista. Joskus teet mukavia aloituksia, yleensä provoilet. MIksi näin?

53/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä. Johtuu ei-suomalaisesta ulkonöstäni. Jo lapsena tiedostin tämän ja se ärsytti. Irvistelin K-kaupassa suu auki toljottaville junteille, kunnes äitin huomasi tämän ja kielsi.

Hauska ;)

Sinkkumies

Kiitos! Mutta ei ole aina ollut helppoa elää Suomessa latinonaisenakaan. Miehille varmasti vielä kamalampaa. Teininä suunnittelin valkaisevani itseni kloriitilla. Aikuistuttuani olen saanut positiivista huomiota ihan riittämiin, mutta vieläkin tunnen, että en kuulu joukkoon kun menen ostoksille sinne K-markettiin, vaikka hiihtelisin paikalle crocseissa ja verkkareissa :D

Yeah! Täällähän on muitakin latinoja. Mitä kuuluu?

Mä käännän päitä, mutta niin varmaan kaikki ”eksoottiset ma-mut”. Katsoa saa, mutta ei kouria.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
54/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä. Johtuu ei-suomalaisesta ulkonöstäni. Jo lapsena tiedostin tämän ja se ärsytti. Irvistelin K-kaupassa suu auki toljottaville junteille, kunnes äitin huomasi tämän ja kielsi.

Hauska ;)

Sinkkumies

Kiitos! Mutta ei ole aina ollut helppoa elää Suomessa latinonaisenakaan. Miehille varmasti vielä kamalampaa. Teininä suunnittelin valkaisevani itseni kloriitilla. Aikuistuttuani olen saanut positiivista huomiota ihan riittämiin, mutta vieläkin tunnen, että en kuulu joukkoon kun menen ostoksille sinne K-markettiin, vaikka hiihtelisin paikalle crocseissa ja verkkareissa :D

Mä käännän päitä, mutta niin varmaan kaikki ”eksoottiset ma-mut”. Katsoa saa, mutta ei kouria.

Kiitos kysymästä, ihan hyvää. En tosin tunne itseäni varsinaisesti mamuksi, vaan suomalaiseksi. Ulkonäkö ei tosin ole mikään eloveena ja se välillä aiheuttaa tilanteita. No, ihan tyytyväinen olen. Mitenkäs sinulla miehenä kokemukset?

Vierailija
55/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

No peiliin katsominen voisi olla ajankohtaista. Joskus teet mukavia aloituksia, yleensä provoilet. MIksi näin?

Mä olen vastannut ennenkin, että pysytään sen ketjun aiheessa missä ollaan, mutta kuten mainitsin, että jos sulta vaikka poistetaan 6 aloitusta peräjälkeen missä ei ole mitään syytä poistaa, niin niille ihmisille saattaa joskus vastata vähän kärkkäämmin.

Sitten tahallaan (ylläpito) jättää vain sen ketjun mihin on vastattu kärkkäästi. Joskus sivun mittaiset asiavastaukset poistuvat. Ei täällä haluta asiallisuutta.

Sinkkumies

Vierailija
56/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttävä nainen ja pukeudun naisellisesti hameeseen ja korkkareihin. Aina kun kuljen jonkin tilan läpi, niin kaikki vaikenevat ja seuraavat kulkuani, miehet suu avoinna ja muna kovana.

Vierailija
57/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Olisi joskus kiva kuulla mikä sinun mielestäsi on sitä ilkeilyä.

Sinkkumies

58/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ;)

Sinkkumies

Kiitos kysymästä, ihan hyvää. En tosin tunne itseäni varsinaisesti mamuksi, vaan suomalaiseksi. Ulkonäkö ei tosin ole mikään eloveena ja se välillä aiheuttaa tilanteita. No, ihan tyytyväinen olen. Mitenkäs sinulla miehenä kokemukset?

Minä olen asunut Suomessa jo useamman vuoden, mutta silti sen verran vähän, etten koe olevani suomalainen.

Olen hyvännäköinen ja treenannut vuosia joten käännän kyllä päitä. Mutta koska olen kääntänyt päitä jo niin pitkään, en enää huomioi sitä kuin harvoin.

Jostain syystä humalaiset naiset yrittävät kouria. Siitä en pidä yhtään.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
59/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänään suoraan töistä kokouksesta puku päällä ja kävin matkalla lähikaupassa. Minulle tämä on muutenkin yleistä, että ihmiset huomaavat minut menen minne vain.

Noh koko pieni kaupallinen väkeähän siinä kääntyili katsomaan. Yleensähän ihmiset ovat laumasieluja, kun yksi kääntyy katsomaan, niin seuraavakin tulee uteliaaksi, että mitähän siellä on ja siinä seuraa lumipalloefekti.

Minä aiheutan lumipalloefektin usein. Oletko sinä huomattava, vai huomaamaton?

Sinkkumies

Vi*un runk*ari.

Minä kun menen mihin vaan kaikki kääntyy poispäin, naiset varsinkin.

Näytätkö mörri möykyltä?

Sinkkumies

Enemmänkin HD-äijältä.

Vierailija
60/99 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinonainen

Sinkkumies

Mä olen vastannut ennenkin, että pysytään sen ketjun aiheessa missä ollaan, mutta kuten mainitsin, että jos sulta vaikka poistetaan 6 aloitusta peräjälkeen missä ei ole mitään syytä poistaa, niin niille ihmisille saattaa joskus vastata vähän kärkkäämmin.

Sitten tahallaan (ylläpito) jättää vain sen ketjun mihin on vastattu kärkkäästi. Joskus sivun mittaiset asiavastaukset poistuvat. Ei täällä haluta asiallisuutta.

Sinkkumies

En kyllä ole ihan samaa mieltä... Ketjusi ovat monta kertaa melko provosoivia. Teet sen varmasti tahallasi, vaikka en ymmärräkään miksi. Tunnut olevan fiksu nuorehko mies, mutta ehkä sinulla on sitten se pimeä puolikin. Vihaisuutesi on joskus näkyvillä?

Latino48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan