Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti ulos ja lopetti suhteen.

Vierailija
07.06.2018 |

Olen siis noin puolenvuoden ajan tapaillut ja alkanut seurustelemaan leskeksi jääneen miehen kanssa. Mies oli jäänyt leskeksi noin 5 vuotta sitten (vaimo oli menehtynyt onnettomuudessa) ja heillä on 11.v tyttö ja 17.v poika. Olin siis ensimmäinen nainen, jota mies oli alkanut tapailemaan kunnolla onnettomuuden jälkeen, vaimon menetys oli kuulemma helvet#n kova ja nyt vasta alkoi olemaan valmis kokeilemaan uutta suhdetta.
Jo alkuvaiheessa tapailua mua alko ärsyttämään kun kävin miehen luona ja siellä oli valokuvia ex vaimosta (lasten huoneessa ehkä ymmärrän, mutta vitriinissä oli pari valokuvaa lapsista ja ex vaimosta), exsän maalaama taulu, eksän tekemä tilkkutäkki.
Kaikki suju ihan hyvin, mies on kiltti, hauska, hyvä isä, fiksu ja erittäin komea. Meillä oli hyviä keskusteluja, hän oli erittäin hurmaava ja huomioon ottava. Mutta kokoajan tuntu että eksä on siellä jossain taustalla. Tottakai hän kertoi eksästään, mutta pyysin ettei hän puhuisi hänestä. Ymmärrän että vaimon menetys oli rankka, mutta siitä oli jo 5 vuotta. Oltiin puhuttu jopa yhteenmuutosta jossain vaiheessa, kuhan lapset tottuvat ajatukseen ja minuun, ei halunnut hätiköidä tai hämmentää lapsiaa. Minun mielestä kyllä lapsienkin pitäisi jo päästä asiasta pikkuhiljaa yli, vaikka ymmärrän että lapsille vanhemman menetys on rankka asia, mutta asiasta on jo sen 5 vuotta ja lapsetkin olivat sen verran pieniä.
Mutta tavattiin viime lauantaina ja tarkoitus oli olla yötä hänen luonaan. Mies alkoi tekemään ruokaa ja otti kaapistaan jonkun vanhan keittokirjan. Autoin häntä ruoan jälkeen siivoamaan keittiön ja huomasin, että keittokirja on eksän tekemä ja minulla keitti yli. Mies lähti hakemaan tytärtään kaveriltaan ja minä jäin hänen luokseen siksi aikaa. Päätin sitten heittää keittokirjan pois ja sen vanhan ruman tilkkutäkin, jos sinne aion kerran muuttaakkin. Vein eksän valokuvat lasten huoneeseen. En halua elää talossa, missä on kuollut eksvaimo läsnä. Mies tietenkin huomasi asian ja alkoi huutamaan minulle, että minulla ei ole oikeutta koskea hänen eksänsä tavaroihin ja paineli hakemaan kirjan ja täkin roskiksesta. Yritin selittää hänelle, että hänen on aika päästä yli eksästään, koska tämä on kuollut ja en aio asua talossa, missä on jonkun eks akan tavaroita. Mies heitti pyysi minua poistumaan ja sain illalla viestin, että tämä on tässä.
En tiedä mitä ajatella, miehen pitäisi päästä jo yli jos on minun kanssani. Yritin laittaa hänelle vielä viestiä ja soittaa, mutta hän ei vastaa. Mitä tehdä?

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle, että mies jätti. Mies voi luulla, että hän on päässyt jo vaimonsa yli, mutta silti voi olla surutyö kesken. Ja kun olit vielä ensimmäinen nainen hänen vaimonsa jälkeen, se oli varmasti miehelle ja toki lapsillekkin iso paikka. Sinun käyttäytymisesi oli erittäin törkeää ja ajattelematonta. En kyllä usko, että mies tulee temppusi jälkeen enää hetkeen etsimään mitään uutta kumppania, mutta toivottavasti joskus löytää hyvän naisen itselleen ja lapsille hyvän äitipuolen. 

Vierailija
102/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja mies ovat tavanneet noin puoli vuotta sitten ja puhuneet yhteen muutosta, kunhan lapset tottuvat ajatukseen. Suhde on siis todella alkuvaiheessa, eikä ap ole vielä muuttamassa, siihenhän voisi mennä vuosia. Kamalan määräilevän asenteen ap on silti suhteessa ja toisen kodissa ottanut. Ei kyllä pääsisi jatkoon minunkaan suhteeni. En ylipäätäänkään hyväksy määräilyjä ja toisen muuttamistavoitteita. Ap taitaa olla todella omistushaluinen ja itsestään epävarma ihminen (jos ei ole provo)

No minä kyllä sain käsityksen, että muuttaisimme tämän vuoden puolella vielä. Ja kuten olen täällä jo monesti sanonut, että olen ymmärrän kyllä käyttäytyneeni väärin ja pyytänyt asiaa anteeksi. Ja minä en ole määräilevä tai empatiokyvytön. Ja ymmärrän kyllä senkin, että mies välittää edesmenneestä vaimostaan, mutta jos olen suhteessa ihmisen kanssa, minä haluan olla se ainut nainen. Mutta en ole syrjäyttämässä edemennyttä vaimoa tai vähättelemässä hänen merkitystä miehen ja lasten elämässä. JA en ole muuttamassa miestä millään tavalla. Haluan että hän olisi onnellinen nyt minun kanssani, kuin oli aikoinaan edesmenneen vaimonsa kanssa. 

Mutta tarkoitukseni ei ollut tahallaan ketään loukata vaikka käyttäydyinkin tyhmästi.

Kissan viikset, sinun käytöksesi laukaisi varmaan totaali kypsyminen ja olit takuulla nielly jo jonkin aikaa asioita exän muiston vaalimisen varjolla mieheltä.  Et tehnyt mitään väärää vaan reaktiosi oli normaali. Sen sijaan tuo mies kuulostaa jo omituiselta tilkkutäkkeineen jonka paikka olisi vaikka ullakolla lapsille säilytettynä tai vaikka lapsien huoneessa jos haluavat äiskän vanhan tilkkutäkin välttämättä.

Parisuhde on kakasisuuntainen tie ja miehen olisi luullut heräävän koomastaan viimeistään tässä vaiheessa keskutelemaan ja käsittelemään asiaa - suuttumuksestaan huolimatta.

No olisihan minun pitänyt ennemmin se keittokirja ja täkki viedä lasten huoneisiin, kuin heittää roskiin, mutta olin typerä. Ja ihmettelen itsekkin miehen vahvaa reaktiota asiaan. Olisihan hän voinut edes keskustella kanssani, vaikka ymmärränkin suuttumuksen. Mutta olla nyt vastaamatta viesteihin ja puheluihin, tuntuu vaan lapselliselta. Vaikka hän vaikuttikin olevan jo päässyt vaimon yli, mutta taisin osua vaan liian arkaan paikkaan. AP

Menit hävittämään toisen omaisuutta luvatta. Se kertoo paljon luonteestasi. En minäkään kattelisi tuollaista päivääkään. 

No kyllä tuollaisesta pystyy ihan keskustelemaan, päänsä hiekkaan työntää vain strutsi. Ei aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko ap:ta. Minustakin olisi kamalaa deittailla miestä, joka on leskeytynyt 5 vuotta sitten, ja silti eksä kummittelisi ihan joka paikassa. Ymmärrän, että suru ottaa aikansa. Ymmärrän, että kaikkia muistoja ei voi eikä pidäkään pyyhkiä, mutta uudellekin kumppanille on annettava tilaa ja mahdollisuus päästä sieltä varjosta pois. Siksi olisikin järkevää hommata kokonaan uusi, yhteinen koti.

Mutta siinä ap toimit väärin, että lähdit sörkkimään tilannetta itseksesi. Valitettavasti mies vain ei ole valmis suhteeseen ja sinun olisi pitänyt nostaa tämä kissa pöydälle jo aiemmin. Et voi kiusata itseäsi tuossa tilanteessa, tuo suhde on tuhoontuomittu ja sinä olet vain onneton siinä, jos alat väkisin roikkua toisen asettamilla ehdoilla, joiden ydin on ex-vaimon palvominen.

Oman kokemukseni mukaan leskeys ei tarkoita, että se entinen puoliso olisi aina pyörisi siinä ykkösenä. Mistä sen avioliiton kunnon tietää? Ja elämä on tässä ja nyt, mennyt on mennyttä. Kuten eräs leski sanoi, niin ex-mies oli hyvä mies, mutta niin on uusikin ja uusi on elossa, joten valitsee uusi mies on rakkaampi.

Vierailija
104/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla todellista. Mä tapailin joskus miestä, joka oli mennyt tosi nuorena naimisiin ja jo muutaman avioliittovuoden jälkeen vaimo menehtyi ja mies oli siis parikymppinen leski. En missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä, että heidän hääkuvansa yms oli miehen kodissa näkyvillä, puhuttiin myös paljon edesmenneestä vaimostaan ja heidän avioliitostaan. Eipä tullut mieleenkään olla mustasukkainen.

No tapailujen aikana nyt jaksaa olla hyvinkin suvereeni mutta muutapa jonkun lesken kotiin, joka yllätys-yllätys on muutettu mausoleumiksi menehtyneelle vaimolle - ja tarkoitus pitääkin sellaisena-  ja jonka eteisessä olevia kenkäparejakaan ei saa siirtää. Ei kiitos.

No vietin kyllä paljonkin aikaa miehen kotona, ei ollut mitään mausoleumia eikä säilyttänyt mitään "turhaa" edesmenneen vaimon omaisuutta tms. Mutta tosiaan esim. heidän hääkuvansa oli esillä.

Vierailija
105/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähettäisin pikaisen asiallisen tekstarin. pyytäisin anteeksi sitä, että heitin kamoja meneen. vetoaisin siihen, että oli muutenkin kova stressi päällä esim. töiden tms. takia tai vaikka ystäväs vakavan sairauden... keksi jotain hatusta. Sitten vain keitti yli kun tuntui että se exän haamu kummitteli siellä suhteessa kolmantena pyöränä. Anna kuitenkin ymmärtää että se kova stressi sai sut sekoaan ja pyydä anteeksi ja sano ymmärtäväs jos mies ei enää halua tapailla. 

Sitten jätät miehen täysin rauhaan. eli ei mitään lohduttomia kännitilityksiä tai rakkautta tihkuvia tekstareita. Miehes tarvitsee nyt rauhaa prosessoida tätä juttua. kyllä se sua taas alkaa ikävöidä. anna sille aikaa unohtaa ikävät asiat ja se kohta taas alkaa muistella suhteenne kivoja juttuja ja ikävöidä sua.

Anna itsellesikin aikaa ja mieti haluatko olla suhteessa mieheen, joka on nostanut vaimovainaansa jalustalle. vaimovainaa elää hänen mielessään ikuisesti nuorena kauniina virheettömänä enkelinä kun taas sinusta tulee häneen verrattuna vanha kiukkuinen akka. Enkeliä vastaan on turha kamppailla. häviät aina.

Vierailija
106/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehellä siis seinillä ja vitriinissä heidän hääkuvia tai muita yhteisiä valokuvia yms näytillä ja oliko edesmenneen vaimon tavaroita kämpässä ja vaatteet yms vaatekaapissa vielä?

Yhteisiä kuvia heistä ei ollut esillä, paitsi pojan huoneessa yksi valokuva koko perheestä kehyksissä. Vaatteet ja muut tavarat ovat kuulemma vaimon äidillä vintissä ja osa meni kierrätykseen. Valokuvia on parissa kansiossa hyllyssä ja niissä lähinnä lasten kuvia, joissa myös kuvia heidän äidistään ja koko perheestä. Lapset kuulemma tykkäävät katsella niitä aina välillä. Ja vaimon tärkeimmät henkilökohtaiset tavarat on miehen varastossa lapsien takia. 

Miehellä on heidän hääkuva ja sormukset jossain rasiassa tallessa. AP

Minun mielestäni tuo on ihan normaali määrä edesmenneen kumppanin tavaroita kotona, jos on vieläpä lapsia. Täällä ollaan paljon puhuttu, että miehellä on joku alttari yms edesmennyttä varten, mutta eipä tuo kyllä siltä todellakaan kuullosta. Ymmärrän ihan täysin, miksi mies suuttui sinulle. 

Vierailija
107/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melkoinen pirttihirmu. Miten voi joku taulu, tilkkutäkki ja reseptikirja käydä noin tunteisiin?

Olen eronnut, mutta eksällä on pari maalaamaani taulua, koska hän pitää niistä tauluista. 

En yhtään ihmettele, että heitti ulos ja lopetti suhteen. 

Vierailija
108/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle, että mies jätti. Mies voi luulla, että hän on päässyt jo vaimonsa yli, mutta silti voi olla surutyö kesken. Ja kun olit vielä ensimmäinen nainen hänen vaimonsa jälkeen, se oli varmasti miehelle ja toki lapsillekkin iso paikka. Sinun käyttäytymisesi oli erittäin törkeää ja ajattelematonta. En kyllä usko, että mies tulee temppusi jälkeen enää hetkeen etsimään mitään uutta kumppania, mutta toivottavasti joskus löytää hyvän naisen itselleen ja lapsille hyvän äitipuolen. 

Ei ristus.

Minä olisin sanonut "hei älä heitä enää näitä entisen vaimon kamoja enää roskiin, vaan säilötään ne tuonne ullakolle muiden hänen jäämistönsä sekaan-  jos lapset tykkää niitä joskus kattella.

Haetaan me uusi täkki ja olihan se keittokirjakin jo aika vanha, ostetaan me uusi".

Mikä ihmeen vimma teillä on naiset aina nokkia toista naista, vaikka ukko olisi selkeesti ihan tyly tai outo?

Vierailija
109/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja mies ovat tavanneet noin puoli vuotta sitten ja puhuneet yhteen muutosta, kunhan lapset tottuvat ajatukseen. Suhde on siis todella alkuvaiheessa, eikä ap ole vielä muuttamassa, siihenhän voisi mennä vuosia. Kamalan määräilevän asenteen ap on silti suhteessa ja toisen kodissa ottanut. Ei kyllä pääsisi jatkoon minunkaan suhteeni. En ylipäätäänkään hyväksy määräilyjä ja toisen muuttamistavoitteita. Ap taitaa olla todella omistushaluinen ja itsestään epävarma ihminen (jos ei ole provo)

No minä kyllä sain käsityksen, että muuttaisimme tämän vuoden puolella vielä. Ja kuten olen täällä jo monesti sanonut, että olen ymmärrän kyllä käyttäytyneeni väärin ja pyytänyt asiaa anteeksi. Ja minä en ole määräilevä tai empatiokyvytön. Ja ymmärrän kyllä senkin, että mies välittää edesmenneestä vaimostaan, mutta jos olen suhteessa ihmisen kanssa, minä haluan olla se ainut nainen. Mutta en ole syrjäyttämässä edemennyttä vaimoa tai vähättelemässä hänen merkitystä miehen ja lasten elämässä. JA en ole muuttamassa miestä millään tavalla. Haluan että hän olisi onnellinen nyt minun kanssani, kuin oli aikoinaan edesmenneen vaimonsa kanssa. 

Mutta tarkoitukseni ei ollut tahallaan ketään loukata vaikka käyttäydyinkin tyhmästi.

Kissan viikset, sinun käytöksesi laukaisi varmaan totaali kypsyminen ja olit takuulla nielly jo jonkin aikaa asioita exän muiston vaalimisen varjolla mieheltä.  Et tehnyt mitään väärää vaan reaktiosi oli normaali. Sen sijaan tuo mies kuulostaa jo omituiselta tilkkutäkkeineen jonka paikka olisi vaikka ullakolla lapsille säilytettynä tai vaikka lapsien huoneessa jos haluavat äiskän vanhan tilkkutäkin välttämättä.

Parisuhde on kakasisuuntainen tie ja miehen olisi luullut heräävän koomastaan viimeistään tässä vaiheessa keskutelemaan ja käsittelemään asiaa - suuttumuksestaan huolimatta.

Tämä minullekin tuli mieleen, että ap on niellyt liian kauan ja nyt pamahti hermot. Tuli vähän yliammuttua, mutta viestin pitäisi mennä perille miehelle myös. Ap on valmis katumaan, myös miehen pitäisi istua alas ja miettiä, että miksi ap toimi noin oudosti. Ihmisten toiminnalle on yleensä looginen syy ja harvoin nuo pahuuttaan toheloi. Mutta jos mies ei ole valmis miettimään, ei hän myöskään rakasta tarpeeksi ap:ta. Näin se vaan on. Rakastunut voi suuttua ja murjottaa useammankin päivän, mutta jos ei ota yhteyttä enää, niin se on merkki vain siitä, että eipä ole miehellä tarpeeksi tunteita.

Vierailija
110/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehellä siis seinillä ja vitriinissä heidän hääkuvia tai muita yhteisiä valokuvia yms näytillä ja oliko edesmenneen vaimon tavaroita kämpässä ja vaatteet yms vaatekaapissa vielä?

Yhteisiä kuvia heistä ei ollut esillä, paitsi pojan huoneessa yksi valokuva koko perheestä kehyksissä. Vaatteet ja muut tavarat ovat kuulemma vaimon äidillä vintissä ja osa meni kierrätykseen. Valokuvia on parissa kansiossa hyllyssä ja niissä lähinnä lasten kuvia, joissa myös kuvia heidän äidistään ja koko perheestä. Lapset kuulemma tykkäävät katsella niitä aina välillä. Ja vaimon tärkeimmät henkilökohtaiset tavarat on miehen varastossa lapsien takia. 

Eli millaisia valokuvia ensimmäisestä vaimosta siellä vitriinissä esillä oikein oli? Montako kuvaa?

Vierailija
111/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen kanssa ei voi kilpailla millään tasolla, joten se pitää hyväksyä tai mennä eri teitä. Ehkä ajan kanssa asiat löytävät paikkansa ja vitriinit täyttyvät nykyisen perhe-elämän kuvista ja sen jälkeen vainajan kuvat voi siirtää erilliseen muistovitriiniin.

Vierailija
112/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle eilen asiallisen viestin ja pyysin anteeksi ja kerroin, että minusta tuntuu että olen kolmaspyörä suhteessa ja että haluaisin yrittää vielä uudestaan ja edetä rauhassa ja tutustua lapsiin kunnolla. Sanoin myös, että hyväksyn jos hän ei enää halua minua, mutta toivon hänen edes antavan minulle anteeksi. 

Mies vastasi noin 15 minuuttia sitten ja sanoi antavansa anteeksi. Pyysi myös anteeksi omaa käyttäytymistään ja selitti että suuttui siksi niin paljon, että esineet ovat erittäin tärkeitä hänen lapsillensa ja Hänen poikansa oli suuttunut erittäin paljon asiasta myös, eikä halua nähdä minua enää. Hänen poikansa ei ole päässyt yli äitistään ja käy terapiassa asiasta. Hän lupasi harkita kahvilla käntiä ainakin näin aluksi ystävä mielessä. Mutta haluaa ajatella lapsiensa hyvinvointia, koska se on hänelle tärkeintä.

AP

Vierailija
113/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onni,että ap teit sen tempun,että heitit roskiin ne tavarat. Tämä leskimies tarvitsee aivan toisenlaisen kumppanin,joka kestää miehen vaimon ja lastensa äidin menetyksen ,myöskin kunnioittaa sitä ja niitä muistoja mitä heillä on.

Ei ne tässä tapauksessa häviä,suru halistuu ajan myötä,mutta muistot saa säilyä.

Sinä ap et tosiaankaan ole oikea ihminen tähän perheeseen.Kaikella on tarkoitus.

Jatkossa tuo asia olisi ollut jokapäiväinen riidan aihe sinun ja miehen välillä,vaikkette siitä olisi puhuneetkaan.

Älä anele takaisin,et sinä muutu muunlaiseksi.

Vierailija
114/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli millaisia valokuvia ensimmäisestä vaimosta siellä vitriinissä esillä oikein oli? Montako kuvaa?

Kolme kuvaa, yksi jossa on poikansa kanssa, yksi jossa on vastasyntynyt tytär kainalossa ja yksi jossa pitää molempia lapsiaan kainalossa.

Vierailija
115/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja, sinua ärsytti tilkkutäkki ja keittokirja. Oletko jotekin epävrama ihminen?

Vierailija
116/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska provo lol

Vierailija
117/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kuvaa, yksi jossa on poikansa kanssa, yksi jossa on vastasyntynyt tytär kainalossa ja yksi jossa pitää molempia lapsiaan kainalossa.

Ja miten se voi häiritä sinua, jos miestä ei kuvissa esiinny? Lapsilla on kuollut äiti ja on ihan okei pitää hänen kuvaansa esillä, joissa hän on lapsiensa kanssa!

Vierailija
118/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sivusta.Minusta edesmennyt puoliso ei ole ex.Vanhempani ja isovanhempani ovat kuolleet,mutta ei he mitään ex-äitejä ole.

Vierailija
119/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle eilen asiallisen viestin ja pyysin anteeksi ja kerroin, että minusta tuntuu että olen kolmaspyörä suhteessa ja että haluaisin yrittää vielä uudestaan ja edetä rauhassa ja tutustua lapsiin kunnolla. Sanoin myös, että hyväksyn jos hän ei enää halua minua, mutta toivon hänen edes antavan minulle anteeksi. 

Mies vastasi noin 15 minuuttia sitten ja sanoi antavansa anteeksi. Pyysi myös anteeksi omaa käyttäytymistään ja selitti että suuttui siksi niin paljon, että esineet ovat erittäin tärkeitä hänen lapsillensa ja Hänen poikansa oli suuttunut erittäin paljon asiasta myös, eikä halua nähdä minua enää. Hänen poikansa ei ole päässyt yli äitistään ja käy terapiassa asiasta. Hän lupasi harkita kahvilla käntiä ainakin näin aluksi ystävä mielessä. Mutta haluaa ajatella lapsiensa hyvinvointia, koska se on hänelle tärkeintä.

AP

Ei ristus mikä äijä! Laittaa poikansa piikkiin oman reaktionsa! Hänhän se on sinun kanssasi parisuhteessa eikä poikansa.  Oikein arnollisesti sitten vielä harkitsee tapaako sinua ! Älä nyt vaan missään nimessä suostu kahvitreffeille ja siitä pikkuhiljaa jalkavaimoksi, mies kun on ilmiselvästi hakemalla hakenut tekosyytä ettei sittenkään tarvitsisi olla mies ja sitoutua.

Vielä kerran. älä suostu treffeille vaan ilmoita tyyliin "ymmärrän, olen pahoillani mutta jatkan eteenpäin."

Itsesi takia. Nämä kuviot tiedetään, säästä itseäsi ja mene eteenpäin.

Vierailija
120/249 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

No, pojan höpötykset on pojan höpötyksiä. Kyllä se siitä leppyy. Voisit jutella pojan kanssa kaksin. Kyselisit äidistä ja kertoisit vain rehellisesti, että olit mustasukkainen. Mustasukkainen ihminen on joskus tyhmä jne. Teinit on fiksuja. Rehellinen ja toista kunnioittava keskustelu kyllä onnistuu teinien kanssa. Voi ensin murjottaa, eikä vastaa, mutta pidä sinä monologi sitten ja kerro nämä kaikki asiasi. Pyydät anteeksi, mutta samalla kerrot rehellisesti tuosta epävarmuudestasi.  Jos meinaat miehen kanssa jatkaa, pitää sinun tämä paise purkaa pojan kanssa tai se jää ikuiseksi vaivaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi