Arvostele itseäsi tällä kertaa! Mikä on pahin piirteesi, tapasi joku muu negatiivinen asia itsessäsi
Mulla on erittäinen huono itsetunto, en osaa laittaa ruokaa ja olen laiska.
Kommentit (41)
lisäksi inhoan kymmentä ylimääräistä kiloani, isoa persettäni. En välitä meikata paljoa ja tunnen itseni kotiäidin perikuvan näköiseksi
Olen liian lyhyt. On liian isot tissit. Inhoan menkkojani.
Omasta mielestäni heitän asioita vitsillä mutta mulla jotenkin omituinen huurmorintaju koska ihmiset ei tajua niitä juttuja vitseiksi. Yritän kyllä kovasti parantaa tapojani.
elämä on yhtä työleiriä. En osaa/ pysty pitämään lomaa, se on myös perheelle raskasta
yleensä viattomia, mutta juoruilua se silti on. Siitä pitäisi päästä eroon. Olen luvannut itselleni, että tästä lähin joka kerta kun avaan suuni jostain, mietin ensin, haluaisinko, että joku puhuu minusta samalla tavalla.
Olen välillä kiukkuinen miehelle ja suutun mitättömistä asioista. Puran stressin kotona enkä töissä.
En jaksa tarpeeksi suunnitella asioita etukäteen ja sitten tulee kiire.
Ehkä pahin on se, että olen niin räjähdysherkkä ihminen... Suutun nopeasti ja rähjään, silloin tulee sanottua kauheita asioita! =( Olisi mukavaa olla rauhallinen ja tyyni ihminen.
Toki olen myös kärsimätön, levoton, saamaton, neuroottinen, laiska ja itsekäs. Jne. Kuten me muutkin, varmasti.
" olen liian kiltti" ... Se on niiiin huono vastaus kun olla ja voi. Kertoo epärehellisyydestä vaikka olisikin totta. Kannattaa vaikka keksiä joku toinen puute jos ei omasta mielestä sellaista ole!
Jätetään moinen fraasi missikisoihin, pliis.
mielipiteeni julki. Lisäksi olen äkkipikainen ja heikkohermoinen...
Ei tahtois tehdä yhtään mitään! Lukea vain jotain kirjaa ja katella telkkuu!
Olen ihan surkean laiska, plösähtänyt nahjus. Kotihommat on niin ja näin, kilot kertyy... netissä kyllä kerkeen roikkua
joka juontaa juurensa koulukiusaamisesta:( sen takia parisuhteessa ollut hankaluuksia kun pelkään koko ajan että mies lähtee nätimmän/laihemman perään :( en tykkäisi päästää häntä miesten kesken juomaan koska menen ihan paniikkiin, jos olisin laiha/tosi kaunis, tuskin käyttäytyisin tällä lailla. En ole tyytyväinen itseeni joten en usko että miehenikään voi olla, vaikka kuinka vakuuttaa :(
Joku voi todellakin olla luonteeltaan tavallaan liian kiltti. Kyllä näin on. Ja epärehellisyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
siis näitä on monet ihmiset mulle sanonut. itse en varmaan ikinä olis tollasii vikoja löytäny, " eihän mussa mitään oo. mä oon vaan oikeessa, aina. ihmeellistä" hehe..
aloitan koko ajan kaikenlaista, mitä en saa vietyä loppuun. Aikuisiän ADHD???
Mulla semmonen että suutun tosi helposti ja sitten räyhään pikkuasioista! Ärsyttää semmonen. Ja myös pahoja tapoja (tapahtui vain kerran-kaksi kertaa) että sain kokeesta jonkun 5 mutta muutin sen 8 ja äiti oli ihan et "hyvin meni :)" Mutku en vaan halunnu että se pettyy siihen et miten huonosti mulla se koe meni. En jaksais murehtia siitä enää. Pitäiskö vaan unohtaa?
Mussa ei ole ulkonäöllisesti tai luonteessa yhtään mitään hyvää! Ihme et toi ukko vielä tossa pyörii, tosin varmasti löytää jonkun kauniimman/ fiksumman, ja sitä päivää tässäodottelen :(
En lukenut ketjua, mut villiveikkaus: "kritiikki" ei oo yhtä ilkeää kuin muita haukuttaessa.
Vai onko lauseet muotoa: "vittu mä oon kuvottavan näköne wt-läjä, pitäs tappaa" :D
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mut villiveikkaus: "kritiikki" ei oo yhtä ilkeää kuin muita haukuttaessa.
Vai onko lauseet muotoa: "vittu mä oon kuvottavan näköne wt-läjä, pitäs tappaa" :D
Kyllä näin mulle on useasti täällä sanottu! Ja kerrottu miten ruma mä olen ja voisin vetää itseni hirteen. Olen itsekin näin oppinut ajattelemaan. Minua on aina mollattu ulkonäöstä, tarhassa/koulussa/ kotona/ töissä, eli kait mä tosiaan oon wt paskaläjä, joka olis parempi kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin mulle on useasti täällä sanottu! Ja kerrottu miten ruma mä olen ja voisin vetää itseni hirteen. Olen itsekin näin oppinut ajattelemaan. Minua on aina mollattu ulkonäöstä, tarhassa/koulussa/ kotona/ töissä, eli kait mä tosiaan oon wt paskaläjä, joka olis parempi kuolleena. T 27
Lisäksi pelkään epäonnistumista, olen liian kriittinen itselleni.