Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi pidät mustia farkkuja?

Vierailija
07.06.2018 |

Tuntuu että kaikki käyttävät vain niitä mustia.Vaalean siniset tai valkeat olisivat paljon paremman näköiset.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä. Mun mielestä mustat on hyvännäköiset ja sopii paremmin moniin väreihin.

Vierailija
2/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin helteellä vaaleat olisivat huomattavasti viileämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minulla on sekä mustia että sinisiä farkkuja, enkä minä nyt ole mitenkään erityisemmin huomannut, että kaikilla olisi mustat. Valkoiset farkut ovat epäkäytännölliset ja saavat ihmisen helposti näyttämään lihavalta.

Vierailija
4/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne sopii kaiken kanssa. Tänään puin päälleni vaalean siniset farkut ekaa kertaa varmaan vuoteen ja tunnen oloni todella oudoksi nämä päällä. En näytä yhtään itseltäni. Mustat näyttää paljon paremmalta omaan silmääni. Huomenna laitan taas mustat. Ehdottomasti.

Vierailija
5/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea korostaa muhkuja ja tuhtia pimppaa.

Vierailija
6/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mustasta, eikä mulla ole mitään mielenkiintoa näyttää mahdollisimman hyvältä jonkun random- tyypin takia.

Vierailija
7/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia ei tarvi pestä. Vaaleat korostaa muutenkin ihraista persettä.

Vierailija
8/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska musta on kiva väri. On toki myös sinisiä, mutta valkoi on ihan ehdoton ei, sotkisin ne kuitenkin alta aikayksikön 😂

Vierailija
9/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska musta on kiva väri. On toki myös sinisiä, mutta valkoi on ihan ehdoton ei, sotkisin ne kuitenkin alta aikayksikön 😂

Harmi...näin miehenä huomio kiinnittyy ehdottomasti rohkeisiin naisiin vaaleissa housuissaan.

Vierailija
10/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään mustista farkuista. Toinen syy on se, etten viitsi ostaa uusia turhaan. Monet parit mustia löytyy, suurin osa haaroista rikki mutta muutamat täysin kunnossa joten en halua laittaa taas rahaa farkkuihin. Kyllä minäkin niistä vaaleammista farkuista tykkäisin, mutta en tarpeeksi maksaakseni niistä :)

Vierailija
11/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi...näin miehenä huomio kiinnittyy ehdottomasti rohkeisiin naisiin vaaleissa housuissaan.

No sittenhän tää menee ihan tasan, mä en mustissa farkuissani kaipaa ollenkaan kenenlie miesten huomiota.

Ja en mä sentään helteellä mustia farkkuja käytä.

Vierailija
12/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sopivat tyyliini.

Vierailija
13/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalkoiset farkut on usein mauttomat. Mene ap johonkin räkälään, eiköhän sieltä löydy ylikasvaneita pissaliisoja pikkutopeissaan, stringeissään ja valkoisissa farkuissaan.

Vierailija
14/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin harmaista, vihreistä, punaruskeista ym. farkuista, mutta niitä ei juuri ole. Sininen ei sovi mun väriskaalaan. Mustia on paljon saatavilla. Siksi.

Vierailija
15/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa on hyvä, että käytän vain hametta tai mustia farkkuja, kun en tippaakaan kaipaa kaltaistesi huomiota.

Vierailija
16/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse eniten niistä mustista. Muistathan on helppo yhdistää mihin vain väriin ja tilanteeseen. Kesällä ei ole mitään kuumuus ongelmaa mustien farkkujen kanssa koska viihdyn sisällä/varjossa. Tosin sellaiset maastonvihreät olisi kanssa siistit. Ongelma on vaan se että näin opiskelijana ei ole hirveästi ylimääräistä rahaa ostaa vaatteita miellyttääkseen muita. Surullista mutta totta. Kyllä mulla oli useammatkin sinisetkin farkut, mutta ne hajosi.

Vierailija
17/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansinisistä farkuista tulee mieleen just joku 90-luvun yli-ikäinen wt-mamma joka on jämähtänyt nuoruuteensa kampausta ja meikkiä myöten. 

Vierailija
18/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vaatiihan se rohkeutta, että niillä valkoisilla farkuilla uskaltaa istua johonkin ja suoranaista tyhmänrohkeutta, että uskaltaa käyttää niitä kuukautisten aikana.. 

Vierailija
19/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissa farkuissa ei näy pikku likatahrat niin kun valkoissa tai navyvärissä. Ei tartte joka päivä pestä housujaan, siinä ainakin mulla yksi syy.

Vierailija
20/44 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaaleista farkuista mieleen vain oma nuoruus 90-luvulla: reisikompleksit, pyllykompleksit, kuukautispelot ja se masentava kellanharmaa, joka tuli ennen pitkää kaikkien vaaleiden vaatteiden väriksi pyykkitaidottoman äitini käsissä.

Nykyään olen paljon onnellisempi, ja minulle kelpaavat vain indigonsiniset farkut.