Nainen, miksi pidät mustia farkkuja?
Tuntuu että kaikki käyttävät vain niitä mustia.Vaalean siniset tai valkeat olisivat paljon paremman näköiset.
Kommentit (44)
Olen käyttänyt viime vuodet pelkästään mustia farkkuja, koska ne näyttävät hyvältä päälläni. Käytin ennen pelkästään sinisiä farkkuja, mutta kun olen yrittänyt etsiä uusia sinisiä, niin ne kaikki näyttävät hirveiltä päälläni. Olen perus persjalkainen suomalainen, normaalipainoinen kyllä, mutta isolanteinen, -peppuinen, -reitinen ja -pohkeinen. Pohkeet on se pahin, vaikka lihaksia onkin. Musta peittää virheet aika hyvin. Punaisetkin farkut minulla oli, ja sähkönsiniset, mutta ne lörpähtivät nopeasti, enkä halua että ne lököttävät päälläni.
Mustat farkut sopivat työpaikan pukukoodiin myös sellaisina päivinä, kun on kokouksia tms. "Toimistopäivinä" käytän myös sinisiä farkkuja.
Vaaleat farkut saavat todellakin näyttämään tavallista paksummalta. Painan alle 50kg ja vaikka minulla onkin thigh gap ja melko ohuet jalat, vaaleat housut jalassa näytän lihavalta tankilta.
Vaalea housuinen nainen. kirjoitti:
Tulee mieleen että onko monet naiset niin epäsiistejä, että perustelevat mustien housujen käyttöä pesemättömyydellä. Hyi millehän housenne mahtavat tuoksua.
No ei ne millekään pahalle tuoksu, vaikken jokaikisen päivän päätteeksi tai jo parin tunnin käytön jälkeen heitä niitä pesukoneeseen, kuten vaaleiden housujen kanssa on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikki käyttävät vain niitä mustia.Vaalean siniset tai valkeat olisivat paljon paremman näköiset.
Koska varsinkin naiset ovat pahimman luokan laumasieluja. On lähes kauhistus käyttää muita vaatteita kuin iso massa. Ja naiset ostavat miehiä helpommin sitä päivän tauhkaa jota kaupat tarjoavat.
80-90-luvulla kaikilla naisilla ja tytöillä oli haarovälissään tuuhea pehko karvoitusta, se ilmeisesti naiseutta ja naisellisuutta. Meni kymmenen vuotta ja yhtäkkiä kaikkien oli "ihan itsensä takia" oltava karvattomia. Myöskään ei ole naisellista, että naisella on häpykarvat! Se on nykyään kuulemma miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin helteellä vaaleat olisivat huomattavasti viileämmät.
Totta.
Musta pinta imee oikein tehokkaasti lämpösäteilyn itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että onko monet naiset niin epäsiistejä, että perustelevat mustien housujen käyttöä pesemättömyydellä. Hyi millehän housenne mahtavat tuoksua.
No ei ne millekään pahalle tuoksu, vaikken jokaikisen päivän päätteeksi tai jo parin tunnin käytön jälkeen heitä niitä pesukoneeseen, kuten vaaleiden housujen kanssa on tehtävä.
Olen käyttänyt vaaleita farkkuja valehtelematta kymmeniä kertoja pesemättä niitä ja jopa vitivalkoisia juhlahousuja kahdesti. Millainen sottapytty olet jos saat siniset farkut likaiseksi päivässä?
Mä käytän vaaleita ja valkoisia farkkuja varsinkin kesällä. Mustat on hyvät perusfarkut, mutta kieltämättä vähän tylsät välillä. Ja ei kyllä ole niin, että valkoinen "saa helposti näyttämään lihavalta". Jos ihminen ei ole lihava, hän ei näytä siltä. Ja jos perse näyttää ihraiselta valkoisissa farkuissa, ehkä se on tarpeellinen totuuden hetki?
Mustaan pukeutuminen on monesti seiftaamista kun ei muuta osata/jakseta vaikka ette sitä myönnäkään. Sinisen kanssa pitää osata käyttää värejä ihan eri tavalla kuin all black-pukeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat farkut saavat todellakin näyttämään tavallista paksummalta. Painan alle 50kg ja vaikka minulla onkin thigh gap ja melko ohuet jalat, vaaleat housut jalassa näytän lihavalta tankilta.
Valkoiset farkut näyttävät parhaalta lihaksikkaissa jaloissa, joten ehkä sinun ei tosiaan kannata laittaa niitä jalkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska varsinkin naiset ovat pahimman luokan laumasieluja. On lähes kauhistus käyttää muita vaatteita kuin iso massa. Ja naiset ostavat miehiä helpommin sitä päivän tauhkaa jota kaupat tarjoavat.
80-90-luvulla kaikilla naisilla ja tytöillä oli haarovälissään tuuhea pehko karvoitusta, se ilmeisesti naiseutta ja naisellisuutta. Meni kymmenen vuotta ja yhtäkkiä kaikkien oli "ihan itsensä takia" oltava karvattomia. Myöskään ei ole naisellista, että naisella on häpykarvat! Se on nykyään kuulemma miehekästä.
Joku riemuidiootti sai farkkujen väristäkin muodostettua aasinsillan naisten karvaisiin/karvattomiin alapäihin... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska musta on kiva väri. On toki myös sinisiä, mutta valkoi on ihan ehdoton ei, sotkisin ne kuitenkin alta aikayksikön 😂
Harmi...näin miehenä huomio kiinnittyy ehdottomasti rohkeisiin naisiin vaaleissa housuissaan.
Käytän varsinkin kesällä vaaleita ja valkoisia farkkuja, ja tiedän näyttäväni niissä hyvältä. Jos näyttää valkoisissa farkuissa lihavalta, todennäköisesti on sitä, joten turha vaatteita syyttää. :)
Mä kyllä tykkään, jos huomaan kuuman miehen katselevan minun valkoisten farkkujen peittämää peppuani ja pitävän näkemästään. Ei haittaa ollenkaan vaan tuo piristystä päivään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt vaaleita farkkuja valehtelematta kymmeniä kertoja pesemättä niitä ja jopa vitivalkoisia juhlahousuja kahdesti. Millainen sottapytty olet jos saat siniset farkut likaiseksi päivässä?
Siniset, valkoiset ja vaaleat ovat kolmet eri farkut. Sinä itse taidat olla tietämättäsi melkoinen sotkupelle, jos et huomaa housujen likaantuneen. Itseäni häiritsee pienikin tahra, nuhraantuminen tai esim. hiekkapöly vaaleissa tai valkoisissa vaatteissa niin paljon, etten niitä mielelläni käytä. Likaantumisen aiheuttaa usein jo se, että kävelen ovesta ulos ja istun autoon, jolloin pohje saattaa hipaista pölyistä auton kylkeä.
Ne on makuasioita. Itse omistan kaiken värisiä. Vaaleista ja sinisistä pidän eniten. Minulla on hyvä vartalo, niin voin käyttää mitä vain 👌.
Vaaleissa farkuissa ei voi/uskalla istua puistonpenkille, kahvilan tai baarin terassituoliin, metrossakin saisi kuumotella, puhumattakaan mistään nurmikolla istumisesta. Ruokatahrat eivät lähde samalla tavalla pyyhkäisemällä kuin mustista. Ja vaikka ei tarvisi istua missään edellä mainituista, vaaleita farkkuja uskaltaisi käyttää vain tiettyyn varmaan aikaan kuusta.
Suurin suu kuitenkin tästä lähtien on se, ettei tarvitse kärsiä aloittajan kaltaisten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin helteellä vaaleat olisivat huomattavasti viileämmät.
Miehenä käytän helteellä ensisijaisesti erilaisia shortseja ja toissijaisesti harmaita farkkuja kuten tänään kun mittarissa on noin +20 astetta. Valkoiset farkut olisivat vihonviimeinen keksintö, sillä nehän likaantuisivat erittäin helposti vaikka puistopenkille istuessa.
Minulla on useita mustia ja harmaita stretchfarkkuja, joita käytän syksystä kevääseen tavallisesti nahkatakkien ja mustien kävelykenkien, en lenkkareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mustaan pukeutuminen on monesti seiftaamista kun ei muuta osata/jakseta vaikka ette sitä myönnäkään. Sinisen kanssa pitää osata käyttää värejä ihan eri tavalla kuin all black-pukeutumisessa.
Valkoinen väri sopii hyvin mustan värin kanssa kuten mustat farkut ja valkoinen t-paita etenkin kesällä, jotta ei tee turhan synkkää vaikutelmaa.
Tykkään niistä. Ei ne vaaleansiniset ja valkoiset kaikkien vaatteiden kanssa sovi.