Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?
En pidä itseäni millään tavalla ylempitasoisena. Sanoisin että olen korkeintaan naamaltani rumahko tavis, kroppakaan ei ole (omaan silmääni) kunnossa. Ap
Jos et saa parisuhtetta niiten sun komeiten miesten kaa, niin miksi sä jauhat että kyllä ne komeat otta alempitasoisen naisen. Mun mielestä kyllä suuri osa pariskunnista on samantasoisia. Jos edes kauniit ja tasokkaat naiset ei saa aina jokaisen komean miehen niin miksi sul pitäis se paremmin onnistua? Ei oo järkeä siinä
No esim eräältä "komealta mieheltäni" kysyin millaisista naisista hän tykkää, ja hän vastasi "kivoista". Ulkonäöllä ei kuulemma väliä. Samoin eräs toinen sanoi että ulkonäkö ei ole tärkein asia, vaan myös sisin. Toki voi olla että valehtelivat kun eivät vaan halunneet loukata mua. Ap
Ehkä et sitten vain ole kiva ja mukava. Lähtökohtaisesti näin voi jo olettaa sen perusteella, että etsin mies, joka on komea. Todennäköisesti olet siis liian pinnallinen ollaksesi aidosti kiva (miehet: äidillinen, iloinen, mukava ja empaattinen).
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?
En pidä itseäni millään tavalla ylempitasoisena. Sanoisin että olen korkeintaan naamaltani rumahko tavis, kroppakaan ei ole (omaan silmääni) kunnossa. Ap
Jos et saa parisuhtetta niiten sun komeiten miesten kaa, niin miksi sä jauhat että kyllä ne komeat otta alempitasoisen naisen. Mun mielestä kyllä suuri osa pariskunnista on samantasoisia. Jos edes kauniit ja tasokkaat naiset ei saa aina jokaisen komean miehen niin miksi sul pitäis se paremmin onnistua? Ei oo järkeä siinä
No esim eräältä "komealta mieheltäni" kysyin millaisista naisista hän tykkää, ja hän vastasi "kivoista". Ulkonäöllä ei kuulemma väliä. Samoin eräs toinen sanoi että ulkonäkö ei ole tärkein asia, vaan myös sisin. Toki voi olla että valehtelivat kun eivät vaan halunneet loukata mua. Ap
Voit olla varma siitä että valehtelivat.
Millä perusteella uskot että juuri sinä voittaisit vaihtokaupassa siten että löydät komean ei-pinnallisen miehen vaikka itse olet tavis ja pinnallinen?
Tämä ketju todistaa hyvin miksi naisten panohistorialla on merkitystä ja miksi useita petikumppaneita omaavat naiset on parisuhdetta etsiessä fiksua kiertää kaukaa.
Mies joka valehtelee... No eipä olisi mitään uutta. En ole yhtäkään miestä tavannut joka ei olisi valehdellut. Kysymykseesi en osaa vastata. Ehkä mä ajattelen että onhan noita tasoeroja muissakin parisuhteissa, lähes päivittäin näen kaupungilla pariskuntia joista toinen on huomattavasti paremman näköinen ja mietin että mitähän tuo tuossa näkee. Ap
Ja mitähän kuvittelet että kauniita, fiksuja ja mukavia naisia parisuhteeseen etsivät komeat miehet näkisivät sinussa?
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina olettaa, etta naiset jahtaavat samantyyppisia miehia. Mua ei kiinnosta hollywood lookaliket tai personal trainerit. Mun miestyyppi on pitkahiuksinen, parrakas, ei mikaan hevari mutta vahan boheemi. Saa olla ns. dad body. Mielellaan pitka ja karvainen. Mita enemman nayttaa Jeesukselta sen parempi. Kiva tyyli on esim hyvinistuvat farkut, hyvin leikattu ruudullinen kauluspaita ja kivat vahan kuluneet nahkakengat. Sellanen lumberjack.
Oliko tämä trolli?
Ei vaan, naiset olettavat että jos ei jahtaa sileäkasvoisia miesmalleja, omaa erikoisen maun.
Haluamasi mies on siis pitkä, raamikas, maskuliininen, parrakas, boheemi lumberjack-tyylinen hipsteri. Juurikin yksi niistä stereotyyppisistä unelmamiehistä.
Jos haluamasi mies olisi esim. lyhyt, hintelä, 60-luvun miesten juhlavaatteita käyttävä postimerkkien keräilijä - sitten voisit sanoa etteivät kaikki naiset halua samanlaisia miehiä.
Ei sullekaan kelpaa nainen, joka käyttää vuosikymmeniä vanhoja vaatteita, siis jostain sukulaisen ullakolta haalittuja. Semmoinen pullukka ja lyhyt nainen, jolla on teryleenimekko, huivi päässä, sandaalit ja valkoiset tennissukat. Vielä kun naisella on karvaiset sääret ja kainalot, punaisena hehkuvat posket ja lyhyet hiukset, niin kelpaa vielä vähemmän.
Ihan turhaan sinäkin jeesustelet miesten monipuolisesta naismausta.
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on urheilullinen, komea, tyylikäs, kauniit käytöstavat omaava ja tulee hyvin taloudellisesti toimeen. Naiset suorastaan tarjoutuvat hänelle ja miehetkin usein kohtelevat häntä ulkonäön vuoksi huomaavaisemmin kuin esim. poikani ystäviä. Tämän huomaa esim. jos olemme yhdessä syömässä ravintolassa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun olin itse nuori aikuinen. Ulkoisia asioita pidetään hyvin tärkeinä ja ihmisiä arvioidaan ihan liikaa kauniin ulkokuoren perusteella.
Ikävä kyllä, tiedän poikani harrastavan seksiä naisten kanssa, joita hän ei pidä tasoltaan tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Äidin mielestä tosi kivoja ja nättejä tyttöjä on kelvannut yökaveriksi, muttei poikani ole hetkeäkään edes harkinnut vakavampaa suhdetta näiden tyttöjen kanssa. Poikani ei seurustele kuin tyttöjen kanssa, jotka samalla tavalla "kääntävät" päitä, vaikka luonne ei välttämättä ole aina kaikkein mukavin. Äitinä toivon tietystä muutosta tässä asiassa.
Mietinkin, että miksi ihmeessä nämä fiksut ja mukavat naiset antautuvat sillä tavoin hyväksi käytetyksi? Työskentelen korkeasti koulutettujen työyhteisössä, jossa sinkkuja on runsaasti. Tuntuu, että päävaatimuksena tulevalle kumppanille on hyvinkin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia asioita, vaikka sinkulla itsellään olisi ulkopuolisen silmin hyvin vähän vastaavaa tarjottavaa. Toiveet tulevasta kumppanista ovat ikäänkuin pikkutytöllä satuprinssistä.
Miettisit mielummin, mikä kasvatuksessa meni pieleen kun noin epäempaattisen pojan kasvatit?
Onko se tullut isäänsä, vai miksi on noin moraaliton?
Edelleen ei niille top10 miehille kelpaa kukaan suhteeseen ennen kuin täyttävät 45-50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoajattelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Jep. Tämän takia kun naiset aina väittävät että yrittävät vain niitä "tavallisia miehiä" niin olen erittäin skeptinen siinä vaiheessa.
Naiselle kaikki paitsi ne ihan mallimiehet ovat niitä "tavallisia"
Suomessa noita mallimiehen tasoisia miehiä ei ole 5% vaan ehkä 0,5%. Mitä vanhemmaksi mennään sitä vähemmän niitä on. Alkaa olla kaljamahaa ja muuta ei mallin työhön soveltuvia pikkuvirheitä, Kyllä Suomessa varmaan 80% on tarpeeksi hyviä ulkonäkönsä puolesta ainakin jollekin naiselle parisuhteeseen. Ongelma on kun noilla miehillä on niin paljon muita "pikku" vikoja. Huono luonne, saamattomuus, peliriippuvaisuus, päihdeongelmat tai vaikka ihan huono hygieniä. Tai sitten ovat jo varattuja tai pettävät. Sen lisäksi tämä lisääntynyt ongelma, että miehet haluavat vain seksiä. Ei muuta. Kun nainen sitten kieltäytyy miehestä sen takia kokonaan alkaa tämä valitus, ettei tavallisen näköinen mies kelpaa.
Totta, tavallinen mies ei kelpaa naiselle pelkkään seksiin, jos nainen haluaa parisuhteen, vaikka parisuhteeseen kelpaisikin.
Mutta ei sinulla olisi heittää prosentteja kuinka moni toista tavismiehistä haluaa siihen parisuhteeseen eikä pelkästäään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina olettaa, etta naiset jahtaavat samantyyppisia miehia. Mua ei kiinnosta hollywood lookaliket tai personal trainerit. Mun miestyyppi on pitkahiuksinen, parrakas, ei mikaan hevari mutta vahan boheemi. Saa olla ns. dad body. Mielellaan pitka ja karvainen. Mita enemman nayttaa Jeesukselta sen parempi. Kiva tyyli on esim hyvinistuvat farkut, hyvin leikattu ruudullinen kauluspaita ja kivat vahan kuluneet nahkakengat. Sellanen lumberjack.
Eli ihan kliseinen miesihanne: Pitkä, tumma ja komea. SE onko tällaisella parta tai ei, ei muuta itse miehen perusmallia. Ihanne on aina pitkä, tumma ja komea, mutta tuon kultaisen kolmion sisällä voi sitten olla eri tyylejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
No ei nyt ihan noinkaan. Siinä olet toki oikeassa, että konservatiiviset (ei salli kevytsuhteita itselle eikä muille) on eri asia kuin kaksinaismoralistit (sallii kevytsuhteet miehille muttei naisille). Vapaamieliset naiset eivät kuitenkaan hae näistä kumpaakaan, vaan niitä aidosti vapaamielisiä miehiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen mutkattoman positiivisesti ja sallivat samat jutut ihan kaikille. Yhden illan seksistä nauttiminen sinkkuaikoina kun ei millään tavoin poissulje kykyä rakastaa ja kiinnostusta parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Se ei ole kaksinaismoralismia vaan mitä toisessa sukupuolessa arvostaa. Naiset arvostaa alfa-kyntäjiä ja miehet taas naisia vähän maltillisemmalla seksuaalihistorialla.
Paljon irtoseksiä harrastaneet naiset on suuri riski ja turn off jo sellaisenaan. Eri juttu on, jos ei ole niin "pillukade" mies ja omaa aisankannattajan taipumuksia.
Mistä miehet tietävät, kuinka paljon tapailemansa nainen on harrastanut seksiä? Enemmänkin pitäisi ajatella niin, että paljon irtoseksiä harrastavissa naisissa on yleisesti ottaen jokin yhtenäinen tekijä, esimerkiksi jokin piirre, jonka vuoksi miehet eivät lähtökohtaisesti kiinnostu pidemmästä suhteesta.
Mikä tämä tekijä tai piirre on, onkin sitten aika mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä trolli?
Ei vaan, naiset olettavat että jos ei jahtaa sileäkasvoisia miesmalleja, omaa erikoisen maun.
Haluamasi mies on siis pitkä, raamikas, maskuliininen, parrakas, boheemi lumberjack-tyylinen hipsteri. Juurikin yksi niistä stereotyyppisistä unelmamiehistä.
Jos haluamasi mies olisi esim. lyhyt, hintelä, 60-luvun miesten juhlavaatteita käyttävä postimerkkien keräilijä - sitten voisit sanoa etteivät kaikki naiset halua samanlaisia miehiä.Ei sullekaan kelpaa nainen, joka käyttää vuosikymmeniä vanhoja vaatteita, siis jostain sukulaisen ullakolta haalittuja. Semmoinen pullukka ja lyhyt nainen, jolla on teryleenimekko, huivi päässä, sandaalit ja valkoiset tennissukat. Vielä kun naisella on karvaiset sääret ja kainalot, punaisena hehkuvat posket ja lyhyet hiukset, niin kelpaa vielä vähemmän.
Ihan turhaan sinäkin jeesustelet miesten monipuolisesta naismausta.
121212 on kyllä ihan oikeassa tuosta että miehillä on huomattavasti naisia monipuolisempi maku vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Miehille käy ujot, lyhyet, pitkät, hiljaiset, köyhät, pienirintaiset, isorintaiset, pikkupeppuiset, isopeppuiset kun taas kaikki naiset haluavat ehdottomasti pitkän korkean statuksen miehen isolla peniksellä ja komealla naamalla ja matalalla äänellä ja leveillä hartioilla ja sosiaalisella luonteella naisesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Jep. Tämän takia kun naiset aina väittävät että yrittävät vain niitä "tavallisia miehiä" niin olen erittäin skeptinen siinä vaiheessa.
Suomessa noita mallimiehen tasoisia miehiä ei ole 5% vaan ehkä 0,5%. Mitä vanhemmaksi mennään sitä vähemmän niitä on. Alkaa olla kaljamahaa ja muuta ei mallin työhön soveltuvia pikkuvirheitä, Kyllä Suomessa varmaan 80% on tarpeeksi hyviä ulkonäkönsä puolesta ainakin jollekin naiselle parisuhteeseen. Ongelma on kun noilla miehillä on niin paljon muita "pikku" vikoja. Huono luonne, saamattomuus, peliriippuvaisuus, päihdeongelmat tai vaikka ihan huono hygieniä. Tai sitten ovat jo varattuja tai pettävät. Sen lisäksi tämä lisääntynyt ongelma, että miehet haluavat vain seksiä. Ei muuta. Kun nainen sitten kieltäytyy miehestä sen takia kokonaan alkaa tämä valitus, ettei tavallisen näköinen mies kelpaa.
Totta, tavallinen mies ei kelpaa naiselle pelkkään seksiin, jos nainen haluaa parisuhteen, vaikka parisuhteeseen kelpaisikin.
Mutta ei sinulla olisi heittää prosentteja kuinka moni toista tavismiehistä haluaa siihen parisuhteeseen eikä pelkästäään seksiin.
Mutta mallimies kelpaa naiselle pelkkään seksiin, vaikka tämä haluaisi parisuhteen.
= naisen rima on korkeammalla seksikumppanille, parisuhteeseen kelpaa tavallisempikin mies
Kiitos, kerrankin tämä tuli myönnettyä.
Ei poikani ole epäempaattinen eikä mieheni moraaliton, vaikka näin toivoisitkin. Hän vain ottaa kun tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei poikani ole epäempaattinen eikä mieheni moraaliton, vaikka näin toivoisitkin. Hän vain ottaa kun tarjolla on.
Eikö se ole sama asia?
Olen tavallinen alle 50-vuotias perheen äiti, jolla on hyvät ja avoimet välit poikaansa.
Tunnetko sinä oman paikasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
No ei nyt ihan noinkaan. Siinä olet toki oikeassa, että konservatiiviset (ei salli kevytsuhteita itselle eikä muille) on eri asia kuin kaksinaismoralistit (sallii kevytsuhteet miehille muttei naisille). Vapaamieliset naiset eivät kuitenkaan hae näistä kumpaakaan, vaan niitä aidosti vapaamielisiä miehiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen mutkattoman positiivisesti ja sallivat samat jutut ihan kaikille. Yhden illan seksistä nauttiminen sinkkuaikoina kun ei millään tavoin poissulje kykyä rakastaa ja kiinnostusta parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Se ei ole kaksinaismoralismia vaan mitä toisessa sukupuolessa arvostaa. Naiset arvostaa alfa-kyntäjiä ja miehet taas naisia vähän maltillisemmalla seksuaalihistorialla.
Paljon irtoseksiä harrastaneet naiset on suuri riski ja turn off jo sellaisenaan. Eri juttu on, jos ei ole niin "pillukade" mies ja omaa aisankannattajan taipumuksia.
Joo ja todellisuus näin naisena naisten maailmassa on se, että niillä ”seksuaalisesti aktiivisilla” naisilla riittää miehiä ja hyviä kumppaniehdokkaita jonoksi asti.
Jokainen tuntemani runsaasti irtoseksiä harrastanut nainen on saanut aina halutessaan pitkän parisuhteen hyvän miehen kanssa, siis jokainen.
Nämä on siis sellaisia tavallisen näköisiä, iloisia ja positiivisia naisia jotka tinderöivät ahkerasti, deittailevat ja bilettävät paljon, käyvät panolomilla ja saattavat panna vaikka kolmen eri miehen kanssa vuorokauden aikana (tositarina tuttavapiiristä).
Tuntemattomia, tuttuja, työkavereita, kaverinkavereita jne. riittää ja heti kun haluaa lopettaa ”sinkkuelämän” ei tarvitse kauaa odotella, kun on jo hyvä ja komeahko mies polvillaan sitoutumassa.
Kiltit tytöt saa paskimmat miehet, ja väliinputoajat (ei kiltti tyttö eikä panolomilla ja tyttöjen kanssa ”bilettämässä” eli munanhaussa käyvä perusmuija) jäävät ilman.
Perusmuijat saa parhaimmat, ja niillä on todellakin runsain irtoseksihistoria.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mallimies kelpaa naiselle pelkkään seksiin, vaikka tämä haluaisi parisuhteen.
= naisen rima on korkeammalla seksikumppanille, parisuhteeseen kelpaa tavallisempikin mies
Kiitos, kerrankin tämä tuli myönnettyä.
Joku palstamies kirjoittaa omasta päästään huuhaata = kaikki suomalaiset naiset ovat myöntäneet jotain?
Sinulla ei todellakaan mene kovin hyvin. No, tuostakin aiheesta on kirjoitettu niin monta sivullista, että pidä toki pääsi ja kuvittele noin. Elämäsi on joka tapauksessa niin per.seestä että sille on aivan sama aiheutatko itsellesi vielä vähän lisää ahdistusta käsittämättömillä johtopäätöksilläsi. Sinähän niistä kärsit eikä kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan totta tämä. Liian nopeasti seksiä, niin saa fuckbuddyn, muttei siitä välttämättä puolisoa tule. Ihan ok, jos haluaa sen fuckbuddy-suhteen, mutta jos ihastuu ja toivoo enemmän, niin pettymys on usein katkerampi ja omaa itsetuntoa vaurioittavampi kuin jos olisi vaan käynyt kahvilla/leffassa ja toinen sitten sanoo, että ollaan vaan kavereita. Pitää vähän osata suojella itseään, jos on herkkä ja etsii tositarkoituksella parisuhdetta tai jos yleensä on taipuvainen ihastumaan seksikumppaneihinsa.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma siitä että valehtelivat.
Millä perusteella uskot että juuri sinä voittaisit vaihtokaupassa siten että löydät komean ei-pinnallisen miehen vaikka itse olet tavis ja pinnallinen?
Tämä ketju todistaa hyvin miksi naisten panohistorialla on merkitystä ja miksi useita petikumppaneita omaavat naiset on parisuhdetta etsiessä fiksua kiertää kaukaa.
Mies joka valehtelee... No eipä olisi mitään uutta. En ole yhtäkään miestä tavannut joka ei olisi valehdellut. Kysymykseesi en osaa vastata. Ehkä mä ajattelen että onhan noita tasoeroja muissakin parisuhteissa, lähes päivittäin näen kaupungilla pariskuntia joista toinen on huomattavasti paremman näköinen ja mietin että mitähän tuo tuossa näkee. Ap
Ja mitähän kuvittelet että kauniita, fiksuja ja mukavia naisia parisuhteeseen etsivät komeat miehet näkisivät sinussa?
No ensinnäkin jos fiksua etsii niin sitten mulla ei ole mitään tarjottavaa. Mutta eipä yksikään noista mun tapailemistani miehistä ole perus duunaria fiksumpi ollut. En ole koskaan tapaillut akateemikkoa. Koen olevani mukava, kaunis... niin no. Olen ainakin uskollinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kerrankin tämä tuli myönnettyä.Joku palstamies kirjoittaa omasta päästään huuhaata = kaikki suomalaiset naiset ovat myöntäneet jotain?
Sinulla ei todellakaan mene kovin hyvin. No, tuostakin aiheesta on kirjoitettu niin monta sivullista, että pidä toki pääsi ja kuvittele noin. Elämäsi on joka tapauksessa niin per.seestä että sille on aivan sama aiheutatko itsellesi vielä vähän lisää ahdistusta käsittämättömillä johtopäätöksilläsi. Sinähän niistä kärsit eikä kukaan muu.
Omasta päästään? Tuossahan se seisoo selvällä suomen kielellä, naisen omin sanoin.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Ai se on tahdotonkin vielä, ottaa mitä vaan mitä tarjotaan.:D
Hieno perhe teillä! Tyhmyys kyllä rumentaa eli ei ihme, että pojallesi on tarjolla vain jotain taviksia.
Oliko tämä trolli?
Jos haluamasi mies olisi esim. lyhyt, hintelä, 60-luvun miesten juhlavaatteita käyttävä postimerkkien keräilijä - sitten voisit sanoa etteivät kaikki naiset halua samanlaisia miehiä.