Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
Tässä nyt vielä kerran. Ap
Oletko harkinnut laihduttamista, treenaamisen aloittamista?
Itse atleettisena miehenä en olisi kovin viehättynyt mahdollisesta parisuhteesta tuollaisen kropan kanssa.Mulle kyllä kelpais. Tosin se merkitsee enemmän mitä korvien välissä tapahtuu.
M35
Sulle kelpaa ihan mikä vaan nainen, se on tullut jo selväksi.
Kannattaa muistaa että se on naisille epäviehättävä piirre jos sulla ei ole naiselle mitään kriteerejä.
Mihin tämä väite sinulla oikein perustuu, että kelpaa kaikki?
M35
Normaalin itsetunnon omaava nätti nainen. Ujot epävarmat ja rumat on nuorten miesten suosikkeja. Paha vielä jos on puhelias. Sillon ei kelpaa. Naisen pitää olla hiljaa.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
Itse atleettisena miehenä en olisi kovin viehättynyt mahdollisesta parisuhteesta tuollaisen kropan kanssa.Mulle kyllä kelpais. Tosin se merkitsee enemmän mitä korvien välissä tapahtuu.
M35
Kannattaa muistaa että se on naisille epäviehättävä piirre jos sulla ei ole naiselle mitään kriteerejä.
Ja se johtuu vain naisen huonosta itsetunnosta kun naisen pitäisi olla miehelle ihan speciaali lumihiutale eikä vain nainen jonka kanssa on rakkaussuhteessa. Hoitakaa päänne ensiksi ennenkuin alatte suhdehommiin.
Ei ole tarvetta hoitaa, koska ei minulla (naisena) ole ongelmaa. Olen parisuhteessa miehen kanssa, jolle tiedän olevani spesiaali. En jaksa aloittaa uudestaan keskustelua siitä, miten se näkyy, kerroin sen useammassa eri viestissä siinä edellisessä pitkässä ketjussa, joka liittyi aiheeseen. Ja hän on spesiaali minulle. En olisi ikinä huolinut miestä, jolle olisi kelvannut lähes kuka tahansa. Tai joka ei halutessaan saisi muita naisia, mutta haluaa juuri minut.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoajattelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Jep. Tämän takia kun naiset aina väittävät että yrittävät vain niitä "tavallisia miehiä" niin olen erittäin skeptinen siinä vaiheessa.
Naiselle kaikki paitsi ne ihan mallimiehet ovat niitä "tavallisia"
Yli 80 % suomalaismiehistä on kolmekymppisinä parisuhteessa. En jaksa uskoa, että ovat mallimiehiä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
M35
M35
Olet itse myöntänyt että et pääse edes treffeille ja että olet valmis tarjoamaan puolituntemattomille naisille ravintolaruokia. Sun viesteissä on epätoivoiset fibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Sinä se jaksat tuota mantraasi hokea. Yli 80 % suomalaismiehistä on kolmekymppisinä parisuhteena, joten joko he eivät ole rumia tai sitten ulkonäöllä ei oikeasti ole naisille merkitystä.
Niin, naiset ovat tyytyneet rumaksi pitämiinsä miehiin. Siittäjää ja lompakkoa tarvitaan. Ei kovin hyvä lähtökohta rakkaussuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
M35
M35
Olet itse myöntänyt että et pääse edes treffeille ja että olet valmis tarjoamaan puolituntemattomille naisille ravintolaruokia. Sun viesteissä on epätoivoiset fibat.
Se ei sitä tarkoita silti, että mulle kelpaa kuka vaan. Ja kyllä, tarjoan jos itse pyydän ulos syömään.
M35
Ai naisen pitäis olla sellanen et mies saa olla joku seikkailunhalunen, sit naisen tulis olla joku ylikonservatiinivinen nipottaja?? :D Huhhuh Miksei nainen saisi olla seikkailunhaluinen? Tosi typerää
Eisk oo vaan hyvä et nainen on Helppo miehelle?? Sehän kertoo että mies saa helposti?! :D Eli nainen pitää miestä sellasena, että haluaa antaa sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
No ei nyt ihan noinkaan. Siinä olet toki oikeassa, että konservatiiviset (ei salli kevytsuhteita itselle eikä muille) on eri asia kuin kaksinaismoralistit (sallii kevytsuhteet miehille muttei naisille). Vapaamieliset naiset eivät kuitenkaan hae näistä kumpaakaan, vaan niitä aidosti vapaamielisiä miehiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen mutkattoman positiivisesti ja sallivat samat jutut ihan kaikille. Yhden illan seksistä nauttiminen sinkkuaikoina kun ei millään tavoin poissulje kykyä rakastaa ja kiinnostusta parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat tuota mantraasi hokea. Yli 80 % suomalaismiehistä on kolmekymppisinä parisuhteena, joten joko he eivät ole rumia tai sitten ulkonäöllä ei oikeasti ole naisille merkitystä.
Niin, naiset ovat tyytyneet rumaksi pitämiinsä miehiin. Siittäjää ja lompakkoa tarvitaan. Ei kovin hyvä lähtökohta rakkaussuhteelle.
Olen nainen enkä kaipaa mieheltä kumpaakaan noista, en siittäjää enkä lompakkoa. Käyn itse töissä ja maksan omat kuluni. Lapsia en halua, en ole halunnut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin itsetunnon omaava nätti nainen. Ujot epävarmat ja rumat on nuorten miesten suosikkeja. Paha vielä jos on puhelias. Sillon ei kelpaa. Naisen pitää olla hiljaa.
N20
Jaa... Varmaan idioottien suosikkeja, mut ei kenenkää oikeesti huumonrintajusen ja mukavan suosikkeja. :) Ehk jonku sovinistin/heikkoitsetuntosen suosikkeja, just sellasten jotka ei halu naisesta muuta ku ulkonäköö ja sitä et myötäilee miestä ja kasvattaa sen egoa ja just sellanen jolle pääasia on et mitä muut aattelee siitä.-.-
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Samaa mieltä että kannattaa odottaa että näkee onko mies tosissaan.. Mutta aina ei vaan pysty jos on ollut pitkään sinkkuna puutteessa. Itselläni ei ole ollut tapana hypätä heti sänkyyn mutta viimeksi vaan näin kävi heti ekoilla treffeillä tinder-deitin kanssa ja ajattelin että tässä olisi hyvä seksisuhde, kun en enää uskonut tinderistä mitään muutakaan löytäväni ja puutteessa olin, parisuhteen suhteen olin jo luovuttanut siinä vaiheessa. No tässä sitä ollaan jo 2v oltu yhdessä ja yhteinen kämppäkin ostettu :)
Edellisen miehen kanssa tavattiin suomi24 treffisivuston kautta ja viikon päästä (4.treffit) sänkyyn, 6v oltiin yhdessä. En edelleenkään suosittele tätä mutta joskus vaan synkkaa!
Oma poikani on urheilullinen, komea, tyylikäs, kauniit käytöstavat omaava ja tulee hyvin taloudellisesti toimeen. Naiset suorastaan tarjoutuvat hänelle ja miehetkin usein kohtelevat häntä ulkonäön vuoksi huomaavaisemmin kuin esim. poikani ystäviä. Tämän huomaa esim. jos olemme yhdessä syömässä ravintolassa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun olin itse nuori aikuinen. Ulkoisia asioita pidetään hyvin tärkeinä ja ihmisiä arvioidaan ihan liikaa kauniin ulkokuoren perusteella.
Ikävä kyllä, tiedän poikani harrastavan seksiä naisten kanssa, joita hän ei pidä tasoltaan tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Äidin mielestä tosi kivoja ja nättejä tyttöjä on kelvannut yökaveriksi, muttei poikani ole hetkeäkään edes harkinnut vakavampaa suhdetta näiden tyttöjen kanssa. Poikani ei seurustele kuin tyttöjen kanssa, jotka samalla tavalla "kääntävät" päitä, vaikka luonne ei välttämättä ole aina kaikkein mukavin. Äitinä toivon tietystä muutosta tässä asiassa.
Mietinkin, että miksi ihmeessä nämä fiksut ja mukavat naiset antautuvat sillä tavoin hyväksi käytetyksi? Työskentelen korkeasti koulutettujen työyhteisössä, jossa sinkkuja on runsaasti. Tuntuu, että päävaatimuksena tulevalle kumppanille on hyvinkin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia asioita, vaikka sinkulla itsellään olisi ulkopuolisen silmin hyvin vähän vastaavaa tarjottavaa. Toiveet tulevasta kumppanista ovat ikäänkuin pikkutytöllä satuprinssistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
No ei nyt ihan noinkaan. Siinä olet toki oikeassa, että konservatiiviset (ei salli kevytsuhteita itselle eikä muille) on eri asia kuin kaksinaismoralistit (sallii kevytsuhteet miehille muttei naisille). Vapaamieliset naiset eivät kuitenkaan hae näistä kumpaakaan, vaan niitä aidosti vapaamielisiä miehiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen mutkattoman positiivisesti ja sallivat samat jutut ihan kaikille. Yhden illan seksistä nauttiminen sinkkuaikoina kun ei millään tavoin poissulje kykyä rakastaa ja kiinnostusta parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Ei tietenkään sulje pois, mutta vaikeuttaa huomattavasti sen parisuhteen saamista. Useimmat naiset kuitenkin parisuhteen tahtoisivat, mutta ovat mukana tässä seksikulttuurissa, koska muutkin ovat ja niin kuuluu tehdä. En sitä kiellä etteikö seksi mukavaa olisi, mutta pieni pidättyväisyys mielitekojen suhteen on monessa asiassa pidemmän päälle vain positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on urheilullinen, komea, tyylikäs, kauniit käytöstavat omaava ja tulee hyvin taloudellisesti toimeen. Naiset suorastaan tarjoutuvat hänelle ja miehetkin usein kohtelevat häntä ulkonäön vuoksi huomaavaisemmin kuin esim. poikani ystäviä. Tämän huomaa esim. jos olemme yhdessä syömässä ravintolassa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun olin itse nuori aikuinen. Ulkoisia asioita pidetään hyvin tärkeinä ja ihmisiä arvioidaan ihan liikaa kauniin ulkokuoren perusteella.
Ikävä kyllä, tiedän poikani harrastavan seksiä naisten kanssa, joita hän ei pidä tasoltaan tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Äidin mielestä tosi kivoja ja nättejä tyttöjä on kelvannut yökaveriksi, muttei poikani ole hetkeäkään edes harkinnut vakavampaa suhdetta näiden tyttöjen kanssa. Poikani ei seurustele kuin tyttöjen kanssa, jotka samalla tavalla "kääntävät" päitä, vaikka luonne ei välttämättä ole aina kaikkein mukavin. Äitinä toivon tietystä muutosta tässä asiassa.
Mietinkin, että miksi ihmeessä nämä fiksut ja mukavat naiset antautuvat sillä tavoin hyväksi käytetyksi? Työskentelen korkeasti koulutettujen työyhteisössä, jossa sinkkuja on runsaasti. Tuntuu, että päävaatimuksena tulevalle kumppanille on hyvinkin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia asioita, vaikka sinkulla itsellään olisi ulkopuolisen silmin hyvin vähän vastaavaa tarjottavaa. Toiveet tulevasta kumppanista ovat ikäänkuin pikkutytöllä satuprinssistä.
Miksi näet yhteisymmärryksessä harrastetun seksin toisen osapuolen hyväksiikäyttönä?
Näen hyväksi käyttönä poikani käytöksen, koska tytöt toivovat poikkeuksetta jotain muutakin seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin
Tiedän vaikka kuinka monta parisuhdetta jotka ovat alkaneet seksistä. Eräs ystäväni harrasti ensitapaamisella seksiä ja on ollut nyt naimisissa tämän miehen kanssa 12 vuotta. Toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä, harrastavat seksiä ja boom alkavat seurustella ja muuttavat yhteen. Mitä minä teen väärin? Ap
Miten pitkiä ovat nuo parisuhteet, jotka tuo toinen ystäväsi muodostaa Tinderin kautta? Koska kirjoitat että "toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä...", tuosta minulle tulee sellainen mielikuva, että noita seurusteluja ja yhteenmuuttoja onkin lukuisia.
Vierailija kirjoitti:
Alempitasoiset naiset saavat laadukasta parrua, missä vika? Sama kun olisi toisinpäin niin sanottaisiin vain, että mitäs ulisette, ruma mies sai sentään pillua!
No, minä en saa ”edes” sitä seksiä, vaikka haluaisin.
En ole mitenkään ruma, pullea tai mitään.
Mietin joskus noita tasoteoria-asioita omalle kohdalleni (eli kurkottaisin liian korkealle), mutta tulin siihen tulokseen, että tuskin siitä on kyse.
Mies jolta olen saanut eniten ja ”helpoimmalla” seksiä, on nimittäin sellainen ettei sitä tasokkaampaa voi oikein olla - ja tietää sen itsekin (erittäin komea ja karismaattinen, saisi kaikenlaisilta naisilta niin halutessaan ja jopa lesbokaverinikin ihmettelivät ”miten voi olla tuon näköinen, ihan kuin joku veistos”).
Kyseinen mies on myös kohdellut minua aina todella kauniisti ja kehunut kaikin tavoin; käsin, silmin, elein, sanoin.
Itse taas olen muiden mielestä kaunis, kouluaikoina aina luokkakuvien jälkeen tuli ”mun äiti/sisko/mummi/isä/veli sano, että tuosta tytöstä tulee varmaan missi”-kommenttia luokkakavereilta, minua tuijotellaan paljon ja säännöllisesti jossain ruokakaupassa tms. joku mies hätkähtää nähdessään, kulkee ohi ja sanoo vahingossa ”oho” tms. jne.
Säännöllisesti kehutaan ja hämmästellään, eli tuskin ulkonäössä vika.
Tämä nyt tietysti kuulostaa todella itseriittoiselta ja leuhkalta, mutta tämä nyt vain on elämääni enkä muiden ihastelusta huolimatta vastaa omia ihanteitani, eli muiden mielestä olen kauniimpi kuin omasta mielestäni.
En itseäni mitenkään vihaa tai häpeäkään, mutta en pidä niin kauniina kuin muut tuntuvat pitävän.
Aika tavallisena itseäni pidän, itsetuntoni on ulkonäön suhteen keskitasoa.
Seksuaalisesti olen avoin, eli tykkään kaikenlaisesta seksistä eikä rajoja juuri ole (paitsi kakkaleikit ja vaginan fistaus on no-no) ja haluan seksiä päivittäin, eli siinäkään ei pitäisi olla ”vikaa”.
Pointti siis vaan se, että ei tasoteoria selitä kaikkea eikä vika välttämättä ole missään naamassa tai vartalossa - tai ylipäätään sinussa itsessäsi ollenkaan.