Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
En halua silloin, kun olen diettillä ketään mussuttamaan nenän eteen.
En halua myöskään jakaa lasagneani, lihapiirakka, kaljalaatikkoa tai suklaalevyäni kenenkään kanssa, saati sitten antaa määrätä mitä syön tai en.
Nautin ennemmin omistani ja uskon, että pohjimmiltaan se potenttiaalinen puolisokin nauttisi omistaan, ellei olisi se pakkomielteinen häririö suhteeseen, joka on kuin rokotehysteria tai bakteerikammolla yms. luotua, tiedotus kanavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoajattelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoajattelija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Kyllä näkee nuoriakin pariskuntia, joissa mies on ihan tavallinen ja vaimo tajuton läski finninaamainen, ohuttukkainen verkkarityttö. Onko se pimpsa sitten parempaa vai helpompaa? Vaikea kuvitella, että isot tytöt, joilla mahtuu vain yhdet ”pikkuhousut” kerralla pesukoneeseen, jaksaisivat olla sängyssäkin kovinkaan aktiivisia.
Pulleilla tytöillä on tunnetusti tiukka tussu, laihoilla väljimmät. :) T.Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Samaa mieltä että kannattaa odottaa että näkee onko mies tosissaan.. Mutta aina ei vaan pysty jos on ollut pitkään sinkkuna puutteessa. Itselläni ei ole ollut tapana hypätä heti sänkyyn mutta viimeksi vaan näin kävi heti ekoilla treffeillä tinder-deitin kanssa ja ajattelin että tässä olisi hyvä seksisuhde, kun en enää uskonut tinderistä mitään muutakaan löytäväni ja puutteessa olin, parisuhteen suhteen olin jo luovuttanut siinä vaiheessa. No tässä sitä ollaan jo 2v oltu yhdessä ja yhteinen kämppäkin ostettu :)
Edellisen miehen kanssa tavattiin suomi24 treffisivuston kautta ja viikon päästä (4.treffit) sänkyyn, 6v oltiin yhdessä. En edelleenkään suosittele tätä mutta joskus vaan synkkaa!
Olen ollut neljässä suhteessa ja olen aina mennyt heti sänkyyn. Myös nykyisen kihlattuni kanssa, jonka kanssa aloitimme seurustelusuhteen jo neljännellä tapaamiskerralla. Seksi ei todella ole este suhteelle - päinvastoin. Jos homma kaatuu pian, niin vika on jossain muualla. Syynä voi olla tylsä nainen, jolla ei ole mitään erityisiä ajatuksia eikä esimerkiksi omaa hyvää huumorintajua. Tai on huono sängyssä, niuho (miehet eivät lähtökohtaisesti voi sietää niuhoja naisia) tai ennen aikainen tantta. Mieskin pitää kuitenkin "iskeä", kannattaa miettiä, mikä siinä omassa tekniikassa on vialla.
Näkee kyllä jatkuvasti nuoria pariskuntia, joissa mies on huomattavasti paremmannäköinen kuin nainen.
Ei nainen mikään rumilus ole, mutta sellainen perusnätti joka sekin saatu aikaan pitkälti meikillä ja lisäkkeillä.
Ja samoin näkee välillä myös nuoria pareja, joista nainen on häkellyttävän (luonnon)kaunis ja mies ihan tavis peruna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?
En pidä itseäni millään tavalla ylempitasoisena. Sanoisin että olen korkeintaan naamaltani rumahko tavis, kroppakaan ei ole (omaan silmääni) kunnossa. Ap
Jos et saa parisuhtetta niiten sun komeiten miesten kaa, niin miksi sä jauhat että kyllä ne komeat otta alempitasoisen naisen. Mun mielestä kyllä suuri osa pariskunnista on samantasoisia. Jos edes kauniit ja tasokkaat naiset ei saa aina jokaisen komean miehen niin miksi sul pitäis se paremmin onnistua? Ei oo järkeä siinä
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on urheilullinen, komea, tyylikäs, kauniit käytöstavat omaava ja tulee hyvin taloudellisesti toimeen. Naiset suorastaan tarjoutuvat hänelle ja miehetkin usein kohtelevat häntä ulkonäön vuoksi huomaavaisemmin kuin esim. poikani ystäviä. Tämän huomaa esim. jos olemme yhdessä syömässä ravintolassa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun olin itse nuori aikuinen. Ulkoisia asioita pidetään hyvin tärkeinä ja ihmisiä arvioidaan ihan liikaa kauniin ulkokuoren perusteella.
Ikävä kyllä, tiedän poikani harrastavan seksiä naisten kanssa, joita hän ei pidä tasoltaan tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Äidin mielestä tosi kivoja ja nättejä tyttöjä on kelvannut yökaveriksi, muttei poikani ole hetkeäkään edes harkinnut vakavampaa suhdetta näiden tyttöjen kanssa. Poikani ei seurustele kuin tyttöjen kanssa, jotka samalla tavalla "kääntävät" päitä, vaikka luonne ei välttämättä ole aina kaikkein mukavin. Äitinä toivon tietystä muutosta tässä asiassa.
Mietinkin, että miksi ihmeessä nämä fiksut ja mukavat naiset antautuvat sillä tavoin hyväksi käytetyksi? Työskentelen korkeasti koulutettujen työyhteisössä, jossa sinkkuja on runsaasti. Tuntuu, että päävaatimuksena tulevalle kumppanille on hyvinkin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia asioita, vaikka sinkulla itsellään olisi ulkopuolisen silmin hyvin vähän vastaavaa tarjottavaa. Toiveet tulevasta kumppanista ovat ikäänkuin pikkutytöllä satuprinssistä.
Mistä ihmeestä vielä vuonna 2018 kumpuaa käsitys, että jos nainen saa seksiä komealta mieheltä niin hän on hyväksikäytetty? Entä jos mies saa seksiä kauniilta naiselta, niin onko miestä käytetty hyväksi? Inhoan tätä nykykulttuuria, jossa kaikista naisista yritetään vääntää uhria keinolla millä hyvänsä. Vaikka naisetkin ihan oikeasti haluavat seksiä eikä aina vonkaa seurustelusuhteen perään jokaisen miehen kohdalla. Luulisi, että tämä käsitys voisi pikkuhiljaa väistyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Tähän on helppo vastata. Eli annat seksiä kaikille vastaan tuleville miehille ja sitten ihmettelet mikset kelpaa. Ratkaisu on tavata miestä, joka haluaa suhteen kanssasi ja sitten tutustumisen ja tapailun jälkeen seksiä aikanaan, ei heti.
On helppo nähdä, että nuo tapaamaamasi miehet ovat pelkän seksin perässä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?
En pidä itseäni millään tavalla ylempitasoisena. Sanoisin että olen korkeintaan naamaltani rumahko tavis, kroppakaan ei ole (omaan silmääni) kunnossa. Ap
Jos et saa parisuhtetta niiten sun komeiten miesten kaa, niin miksi sä jauhat että kyllä ne komeat otta alempitasoisen naisen. Mun mielestä kyllä suuri osa pariskunnista on samantasoisia. Jos edes kauniit ja tasokkaat naiset ei saa aina jokaisen komean miehen niin miksi sul pitäis se paremmin onnistua? Ei oo järkeä siinä
No esim eräältä "komealta mieheltäni" kysyin millaisista naisista hän tykkää, ja hän vastasi "kivoista". Ulkonäöllä ei kuulemma väliä. Samoin eräs toinen sanoi että ulkonäkö ei ole tärkein asia, vaan myös sisin. Toki voi olla että valehtelivat kun eivät vaan halunneet loukata mua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on urheilullinen, komea, tyylikäs, kauniit käytöstavat omaava ja tulee hyvin taloudellisesti toimeen. Naiset suorastaan tarjoutuvat hänelle ja miehetkin usein kohtelevat häntä ulkonäön vuoksi huomaavaisemmin kuin esim. poikani ystäviä. Tämän huomaa esim. jos olemme yhdessä syömässä ravintolassa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun olin itse nuori aikuinen. Ulkoisia asioita pidetään hyvin tärkeinä ja ihmisiä arvioidaan ihan liikaa kauniin ulkokuoren perusteella.
Ikävä kyllä, tiedän poikani harrastavan seksiä naisten kanssa, joita hän ei pidä tasoltaan tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Äidin mielestä tosi kivoja ja nättejä tyttöjä on kelvannut yökaveriksi, muttei poikani ole hetkeäkään edes harkinnut vakavampaa suhdetta näiden tyttöjen kanssa. Poikani ei seurustele kuin tyttöjen kanssa, jotka samalla tavalla "kääntävät" päitä, vaikka luonne ei välttämättä ole aina kaikkein mukavin. Äitinä toivon tietystä muutosta tässä asiassa.
Mietinkin, että miksi ihmeessä nämä fiksut ja mukavat naiset antautuvat sillä tavoin hyväksi käytetyksi? Työskentelen korkeasti koulutettujen työyhteisössä, jossa sinkkuja on runsaasti. Tuntuu, että päävaatimuksena tulevalle kumppanille on hyvinkin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia asioita, vaikka sinkulla itsellään olisi ulkopuolisen silmin hyvin vähän vastaavaa tarjottavaa. Toiveet tulevasta kumppanista ovat ikäänkuin pikkutytöllä satuprinssistä.
Minunkin poikani on urheilullinen, komea, älykäs, tyylikäs ja sosiaalisesti lahjakas. Nykyisin avoliitossa älykkään, mukavan ja erittäin kauniin naisen kanssa. Mutta ei minulla kyllä ollut aavistustakaan, millaisia tyttöjä hänelle on kelvannut yökaveriksi. Olisin pitänyt tosi outona, jos hän olisi aikoinaan alkanut äidilleen niistä avautua tai kuvia esitellä.
To be honest, väitän että olet jälleen kerran palstamies, jolla on sukupuoli-identiteettikriisi.
Naista joka ei ole miehen kanssa samalla tasolla.
Ap haluaa itseään komeamman, koska "sisäinen kauneus". Yhtä lailla se komea mieskin haluaa itseään kauniimman, koska "mahtava luonne". Eikä kumpikaan ole ainakaan halukas häviämään kaupassa ottamalla rumemman kuin mihin olisi mahdollisuus. Seksissä toki rima on matalammalla, siis miehillä (naisilla päin vastoin).
Kun vielä ketjun perusteella ap ei vaikuta kovin terävältä, hauskalta tai empaattiselta - ovat parisuhdevaltit todella vähissä.
Suosittelen ap:lle luovuttamista, kannattaa hankkia kissa tai koira. Totuttuasi Tinderin komeisiin pelimiehiin, joutuisit parisuhdetta etsiessä laskemaan rimaa metrikaupalla alemmas kuin osaat edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi on huonosti kasvatettu poika sinulla, jos muita hyväksikäyttää...
Oma veljeni on ilmeisesti naisten mieleen, esim. mun kaverit sitä aina kuolaa ja sillä on Tinderissä reilu 600 matchia eikä ole koskaan ollut vaikeuksia ”saada” naisia (hän kuuluu niihin, joita naiset itse tulee iskemään), mutta sitä ei kiinnosta irtoseksi ja seksisuhteet.
Hän haluaa löytää vaimon ja alkoi jo 19-vuotiaana säästämään talorahoja, jotta voi sitten vaimolle rakentaa talon kun sellaisen löytää.
Vielä ei ole löytynyt ja vaikeaa tuntuu olevan löytää hyvää vaimoa nykypäivän sitoutumiskammoisten nuorten keskuudesta, mutta hän on vielä nuori niin eiköhän se sieltä löydy.
Moni nainen vaan tuntuu oikein hinkuvan hankaluuksien perään ja vauvakuumeinen, varakas ja hyvässä elämäntilanteessa oleva, komea, fiksu ja empaattinen nuorimies koetaan suunnilleen friikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Totta kai katoavat, kun seksiä on saatu jo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim eräältä "komealta mieheltäni" kysyin millaisista naisista hän tykkää, ja hän vastasi "kivoista". Ulkonäöllä ei kuulemma väliä. Samoin eräs toinen sanoi että ulkonäkö ei ole tärkein asia, vaan myös sisin. Toki voi olla että valehtelivat kun eivät vaan halunneet loukata mua. Ap
Voit olla varma siitä että valehtelivat.
Millä perusteella uskot että juuri sinä voittaisit vaihtokaupassa siten että löydät komean ei-pinnallisen miehen vaikka itse olet tavis ja pinnallinen?
Tämä ketju todistaa hyvin miksi naisten panohistorialla on merkitystä ja miksi useita petikumppaneita omaavat naiset on parisuhdetta etsiessä fiksua kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
No ei nyt ihan noinkaan. Siinä olet toki oikeassa, että konservatiiviset (ei salli kevytsuhteita itselle eikä muille) on eri asia kuin kaksinaismoralistit (sallii kevytsuhteet miehille muttei naisille). Vapaamieliset naiset eivät kuitenkaan hae näistä kumpaakaan, vaan niitä aidosti vapaamielisiä miehiä, jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen mutkattoman positiivisesti ja sallivat samat jutut ihan kaikille. Yhden illan seksistä nauttiminen sinkkuaikoina kun ei millään tavoin poissulje kykyä rakastaa ja kiinnostusta parisuhteeseen sen oikean osuessa kohdalle.
Ei tietenkään sulje pois, mutta vaikeuttaa huomattavasti sen parisuhteen saamista. Useimmat naiset kuitenkin parisuhteen tahtoisivat, mutta ovat mukana tässä seksikulttuurissa, koska muutkin ovat ja niin kuuluu tehdä. En sitä kiellä etteikö seksi mukavaa olisi, mutta pieni pidättyväisyys mielitekojen suhteen on monessa asiassa pidemmän päälle vain positiivinen asia.
Edelleen tunnut pitävän seksuaalista aktiivisuutta ja parisuhteen haluamista toisensa poissulkevina vaihtoehtoina. Kaikki eivät kuitenkaan ajattele näin. Toki jos on olemassa kuivalemasi kaltaisia naisia, jotka harrastavat kevytsuhteita vain ympäristön painostuksesta tai muusta vastaavasta syystä, niin ajatuksesi saattavat päteä heihin. Itse en tällaisia naisia tunne yhtäkään. Minun tuntemani naiset ovat harrastaneet irtosuhteita siksi, että ovat itsekin nauttineet seksistä. Kaikki heistä ovat pidemmän päälle halunneet myös parisuhteen ja perheen ja jokainen on sellaisen myös saanut. Samanmielisen, rennon ja fiksun miehen kanssa eikä minkään nipottavan ja itsekeskeisen kaksinaismoralistin kanssa. Ilman mitään kissa-hiiriliekkejä tai siveyden sipulin esittämistä.
Toki pidättyväisyys on hyödyksi silloin kun mieliteko on selvästi haitallinen. Kaikki eivät kuitenkaan pidä kahden suostuvaisen ja halukkaan ihmisen välistä seksiä haitallisena, vaan iloisena asiana. Tällä tavoin ajattelevat ihmiset usein etsivät kaltaistaan ja se heille suotakoon. Ei kaikkia tarvitse änkeä samaan ahtaaseen muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä apn bikinikuva?
Tässä tämä: https://aijaa...
Ap
Miksi yksikään aikuinen mies haluaisi olla naisen kanssa, joka jakaa kuvalinkkiään tällaiselle palstalle?
No eihän tuossa naamaa näy ja aika hyvä tuttu saa olla että tunnistaa.
Kyse onkin siitä, että ap on surullisen huonoitsetuntoinen ja miellyttämisenhaluinen. Ja se varmasti näkyy, kun hänet tapaa. Hän on juuri sitä tyyppiä, joka huolitaan seksiin mutta jonka kanssa ei kehtaisi esiintyä julkisesti.
Tuskin nuo on syynä. Niin moni mies kohtaa välinpitämättömästi käyttäytyviä naisia että sellainen miellyttämishaluinen ja takertuva nainen olisi vain virkistävä positiivinen poikkeus.
Älä puhu muiden miesten puolesta. Normaalille, tervepäiselle miehelle huonoitsetuntoinen, miellyttämishaluinen, takertuva nainen ei todellakaan ole toivottu elämänkumppani.
t. 30 vuoden kokemuksella miehistä
Ikinä ei lakkaa ihmetyttämästä, kuinka jotkut naiset luulevat olevansa miesten ajatusmaailman ylimpiä asiantuntijoita...
-(eri) mies
Minua ei lakkaa ihmetyttämästä, että naisettomat miehet luulevat tuntevansa muiden miesten ajatusmaailman - siis niiden miesten, jotka ovat parisuhteissa.
minua ei lakkaa ihmetyttämästä miten tiedät onko palstan miehillä naisia vai ei.
Eihän siihen tarvita muuta kuin palstan lukemista. Täällä on yksi vaimoaan vihaava naimisissa oleva mies, naiseton pikkukakkonen ja muutama muu jykeväleukaa jankkaava.
Hei minun käden jälkeni jo tunnistetaan :D se " vaimoaan vihaava mies" Mutta miksi turha kaksinkertaistaminen? vaimoaan vihaava pitää jo sisällään sen, että ollaan naimisissa.
Kaikki aina olettaa, etta naiset jahtaavat samantyyppisia miehia. Mua ei kiinnosta hollywood lookaliket tai personal trainerit. Mun miestyyppi on pitkahiuksinen, parrakas, ei mikaan hevari mutta vahan boheemi. Saa olla ns. dad body. Mielellaan pitka ja karvainen. Mita enemman nayttaa Jeesukselta sen parempi. Kiva tyyli on esim hyvinistuvat farkut, hyvin leikattu ruudullinen kauluspaita ja kivat vahan kuluneet nahkakengat. Sellanen lumberjack.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo vastata. Eli annat seksiä kaikille vastaan tuleville miehille ja sitten ihmettelet mikset kelpaa. Ratkaisu on tavata miestä, joka haluaa suhteen kanssasi ja sitten tutustumisen ja tapailun jälkeen seksiä aikanaan, ei heti.
On helppo nähdä, että nuo tapaamaamasi miehet ovat pelkän seksin perässä.
M
Seksi ei todellakaan ole este suhteen muodostumiselle. Pitää miettiä,seuraavia juttuja
1. Oletko hyvä sängyssä? Eli otatko miehen huomioon (etkä odota hänen tekevän työtä eli kiihottavan sekä sinut että itsensä)? Otatko suihin (kukaan mies ei sitoudu naiseen, joka ei ota suuhun, jos on vaihtoehtoja?
2. Oletko tylsä? Vai oletko jännittävää hauskaa seuraa?
3. Oletko älykäs? Seuraatko ajankohtaisia aiheita ja pystyt niistä käymään keskusteluja. Onko sinulla myös omia ajatuksia eikä vain muilta kopioituja mielipiteitä?
4. Ethän ole tantta? Eli pukeudut peityäväti ja vanhahtavasti, omaat konservatiiviset arvot ja elämänkatsomuksen? Käytät vain rillejä etkä osaa olla seksikäs?
Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta nämä tuli ensimmäisenä mieleen. Ja myös miehelle on tärkeää naisen tulotaso eikä aina toisinpäin. Harva mies haluaa sitoutua nykyään lopunelämäsi olemaan se, joka kantaa suurimman osan taloudellista vastuusta. Lisäksi miehet pitävät naisista, jotka osaavat pukeutua. kun mennään yhdessä ulos jne niin on tärkeää osata pukeutua kauniisti ja seksikkäästi, mutta tyylikkäästi.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma siitä että valehtelivat.
Millä perusteella uskot että juuri sinä voittaisit vaihtokaupassa siten että löydät komean ei-pinnallisen miehen vaikka itse olet tavis ja pinnallinen?
Tämä ketju todistaa hyvin miksi naisten panohistorialla on merkitystä ja miksi useita petikumppaneita omaavat naiset on parisuhdetta etsiessä fiksua kiertää kaukaa.
Mies joka valehtelee... No eipä olisi mitään uutta. En ole yhtäkään miestä tavannut joka ei olisi valehdellut. Kysymykseesi en osaa vastata. Ehkä mä ajattelen että onhan noita tasoeroja muissakin parisuhteissa, lähes päivittäin näen kaupungilla pariskuntia joista toinen on huomattavasti paremman näköinen ja mietin että mitähän tuo tuossa näkee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näen hyväksi käyttönä poikani käytöksen, koska tytöt toivovat poikkeuksetta jotain muutakin seksin jälkeen.
Ei kai se toivominen siitä hyväksikäyttöä tee, jos ei poikasi ole kuitenkaan luvannut tai tahallaan antanut ymmärtää muuta? Nainen, ihan kuten mieskin voi haluta sekä seksiä että suhdetta, jopa saman ihmisen kanssa, ei nämä ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita.
Onhan noita ollut, en varmasti edes kaikista tiedä. Facebookissa vaan jaksaa aina hehkuttaa miten on taas uusi mies, muuttavat yhteen ja parin kanssa on tehnyt lapsiakin. Muutamasta kuukaudesta pariin vuoteen nämä suhteet kestäneet. Lähes jokaisen kanssa myös muuttanut yhteen, lyhyenkin ajan jälkeen. Ap