Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin
Tiedän vaikka kuinka monta parisuhdetta jotka ovat alkaneet seksistä. Eräs ystäväni harrasti ensitapaamisella seksiä ja on ollut nyt naimisissa tämän miehen kanssa 12 vuotta. Toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä, harrastavat seksiä ja boom alkavat seurustella ja muuttavat yhteen. Mitä minä teen väärin? Ap
"tapaa aina miehen ja alkavat seurustella" Hyvin näyttää parisuhteet kestävän.
Juu no suhteet eivät kovin pitkiä olekkaan, mutta kyllä mä mielummin ottaisin viisi lyhyttä suhdetta kuin koko elämän kestäneen sinkkuuden. Ap
Aloituksesi perusteella sinulla on ollutkin monia lyhyitä suhteita.
Vaan ei yhtäkään parisuhdetta. Kertaakaan en ole ollut kenenkään tyttöystävä/ketään en ole kutsunut miesystäväkseni. Ap
Ai jaa, tämä olikin av-puolella. No sitten sanoisin, että täälläkin voi olla yksinäisiä miehiä. Toivottavasti löytyisi joku kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Tätä kuulee paljon ja se aina ihmetyttää mua. Tällä logiikalla siis on ihan ookoo, että olet kuitenkin sängyssä sen kaksinaismoralistin kanssa? Ilmeisesti, kun tuntemattomien kanssa sekstailu muutenkin on ookoo?
Silloin, kun olin sinkkuna, halusin kuitenkin silloin tällöin seksiä. Ihan varmasti niiden seksikumppanien joukossa oli miehiä, jotka olivat kaksinaismoralisteja ja saattoi heillä olla monia muitakin arvoja ja aatteita, joita en itse kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.
Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.
Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.
Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.
Tätä kuulee paljon ja se aina ihmetyttää mua. Tällä logiikalla siis on ihan ookoo, että olet kuitenkin sängyssä sen kaksinaismoralistin kanssa? Ilmeisesti, kun tuntemattomien kanssa sekstailu muutenkin on ookoo?
En ole tuo jolle vastasit, mutta. Kun edetään nopeasti, niin useimmille lienee selvää ettei toista vielä läpikotaisin tunneta, ja voi olla että tarkemman tutustumisen myötä toisen ajatus- ja arvomaailmasta paljastuisikin vastenmielisiä puolia. Tämä mahdollisuus on aina nopeasti etenevissä suhteissa olemassa ja koskee ihan yhtä lailla molempia sukupuolia. Se kaksinaismoralisti itsehän on mennyt sänkyyn kumppanin kanssa, jonka arvomaailmaa hän jo valmiiksi tietää halveksuvansa, silti kukaan ei kyseenalaista hänen toimintaansa.
Minusta on koomista että joku jaksaa ruikuttaa tuon kuvan julkaisusta tänne. Tulee mieleen että varmaan aika huono fiilis omasta kropasta kun niin häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy munkin kommentoida. Tinderissä tavattua naista en haluaisi parisuhteeseen minäkään. Miksikö? Koska se on seksinhakusovellus suoraa toimintaa haluaville.
Näin se on. Vähän sama kuin muijan kuva löytyisi alastonsuomesta => ei todellakaan jatkoon.
Monet miehet ovat jo niin mukavuudenhaluisia, etteivät halua tinkiä omista poikamiespäivistään, mutta on kiva kun on viikonloppuna vakinainen, jonka luokse mennä. Yhteenmuutto tai muu suhteessa eteneminen ei tunnu kiinnostavan.
Kannattaako tällaiseenkaan aikaansa tuhlata, vaan jatkaa erisuuntiin?
"Parisuhteesta kropan kanssa" just...Monikaan nainen ei luultavasti olisi kovin viehättynyt parisuhteesta sinun kanssasi.
Miehenä sanoisin, että on hienovarainen asia. Saatat näyttäytyä kyseisille miehille olevasi
- liian itsenäinen/voimakas persoona
- liian seikkailunhaluisen oloinen
- liian helppo
- liian naisellinen tai liian äijämäinen
Riippuu siis miehistä, mitä he hakevat ja kokevat itselleen sopivaksi, mutta nuo luettelemani asiat voivat olla joillekin luotaantyöntäviä, kun mietitään kumppania. Satunnaiseen seksiinhän nuo ovat taas hyviä piirteitä.
Olennaista on olla oma itsensä (ei roolin vetämistä tai esittämistä) ja luottaa että sillä löytyy oikea kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Miä on "sarjakahvittelu"? Apua, en osaa deittailla ja annan väärän kuvan miehille ja pelkään että menen vahingossa sänkyyn tai jotain.
:D No, jos olisin lähtenyt jokaista "lähdetkö kahville" miestä tapaamaan olisin mielestäni sarjakahvittelija, en nyt keksinyt muutakaan sanaa tuohon. En näe mitään ideaa kahvitella ventovieraiden kanssa, ei huvita, eikä ole aikaakaan semmoiseen. Ja siitä miten pian tuo yleensä tulee eteen (90% tapauksista ensimmäisen vuorokauden sisällä) ja miten kieltäytymiseen suhtaudutaan olen päätellyt, että se on nykyään ihan yleistä "treffimarkkinoilla". Tehkööt muut mitä huvittaa, mutta koska ap:n luonnetta en tunne (enkä sitä kuvaakaan ole nähnyt) jää ainoaksi vaihtoehdoksi kommentoida käyttäytymistä (sekin toki arvailua vaan), tai lähinnä kertoa miten itse olen toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko minulle, oi AV-oraakkeli, että miten ihmeessä minä olisin onnellinen sellaisen ihmisen rinnalla jonka arvomaailmaa minä halveksun, joka haluaa pelata rasittavia pelejä ja jolle minun täytyy esittää muuta kuin olen? Jos vaihtoehtona on nykyisen puolisoni kaltainen rehti kunnon mies, jolle vaimon seksihalut on plussaa eikä miinusta ja joka ei näe järkeä lapsellisissa ihmissuhdeleikeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
Tässä nyt vielä kerran. Ap
Oletko harkinnut laihduttamista, treenaamisen aloittamista?
Itse atleettisena miehenä en olisi kovin viehättynyt mahdollisesta parisuhteesta tuollaisen kropan kanssa.
Mulle kyllä kelpais. Tosin se merkitsee enemmän mitä korvien välissä tapahtuu.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?
Konservatiiviset eivät ole niitä kaksinaismoralisteja, vaan juurikin konservatiivisia asian suhteen. Seksuaalisuuteen vapautuneesti suhtautuvat miehet ovat näitä kaksinaismoralisteja. Tuolla käytöksellä karkotat juuri nämä konservatiivisemmat miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet seksisuhteista tai yhden illan suhteiden jahtaamisesta, vaan toivoisivat parisuhdetta sen seksikumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
Itse atleettisena miehenä en olisi kovin viehättynyt mahdollisesta parisuhteesta tuollaisen kropan kanssa.Mulle kyllä kelpais. Tosin se merkitsee enemmän mitä korvien välissä tapahtuu.
M35
Sulle kelpaa ihan mikä vaan nainen, se on tullut jo selväksi.
Kannattaa muistaa että se on naisille epäviehättävä piirre jos sulla ei ole naiselle mitään kriteerejä.
Tasoajattelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä 1-2 kertaa viikossa näkeminen on jo paljon aluksi. :/ stressaavaa.
kyllä varmaan, jos ei ole sitä kuuluisaa kemiaa.
Ihanko oikeesti? Entäs jos jotkut vain haluavat tutustua rauhassa eivätkä muuta heti toisen luo asumaan?
Kyllä se pari kertaa viikossa silti onnistuu tai vähintäänkin tiuhempi yhteydenpito muutenkin, kuin vastaten toisen viesteihin, että "on tässä vähän muuta, kattellaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap
Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.
Johtuu varmaan siitä, että naiset pitävät 80% miehistä keskitasoa rumempina. Vain 5% aines on naisten mielestä "tosi komea", kun taas naisista ovat mieltä että vähintään puolet naisista ovat kauniita kunhan vetää pakolliset pakkelit naamaan. Naisten miesmaku on ihan homogeeninen, valtaosa miehistä on "taviksia" eli käytännössä rumia. Jos naisen tussu ei kostu miehen katsomisesta, teilataan mies rumaksi, ei vain normaaliksi.
Jep. Tämän takia kun naiset aina väittävät että yrittävät vain niitä "tavallisia miehiä" niin olen erittäin skeptinen siinä vaiheessa.
Naiselle kaikki paitsi ne ihan mallimiehet ovat niitä "tavallisia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteesta kropan kanssa" just...Monikaan nainen ei luultavasti olisi kovin viehättynyt parisuhteesta sinun kanssasi.
Tosiasia on se että miehet haluavat parisuhteeseen naisen kanssa jonka kropasta he voivat viehättyä.
https://www.girlswithmuscle.com/979159/
Jos nainen on noin treenattu niin haluni päästä parisuhteeseen hänen kanssa lisääntyy huomattavasti.
Makuja on monia, mutta itseä ei noin lihaksikas nainen viehätä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bikinikuva?
Juuri se. Ap
Missä sen voi nähdä?
Itse atleettisena miehenä en olisi kovin viehättynyt mahdollisesta parisuhteesta tuollaisen kropan kanssa.Mulle kyllä kelpais. Tosin se merkitsee enemmän mitä korvien välissä tapahtuu.
M35
Kannattaa muistaa että se on naisille epäviehättävä piirre jos sulla ei ole naiselle mitään kriteerejä.
Ja se johtuu vain naisen huonosta itsetunnosta kun naisen pitäisi olla miehelle ihan speciaali lumihiutale eikä vain nainen jonka kanssa on rakkaussuhteessa. Hoitakaa päänne ensiksi ennenkuin alatte suhdehommiin.
Täytyy munkin kommentoida. Tinderissä tavattua naista en haluaisi parisuhteeseen minäkään. Miksikö? Koska se on seksinhakusovellus suoraa toimintaa haluaville.