Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
101/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olen ehkä tyly, mutta sanon tämän nyt suoraan: ei kukaan mies halua parisuhdetta naisen kanssa, joka on tinderissä ja tarjoaa seksiseuraa tinder-miehille. Näin tämä nyt vaan on.

Vaimot löytyy muualta, tinderistä sitten niitä satunnaispanoja tai ehkä korkeintaan vakipanoja.

Mun tinderissä suurinosa naisista ilmoitti jo profiilissa etsivänsä parisuhdetta. Itsekin etsin, mutta Tinderissä ei oikein menestystä tullut.

M35

Vierailija
102/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä 1-2 kertaa viikossa näkeminen on jo paljon aluksi. :/ stressaavaa.

kyllä varmaan, jos ei ole sitä kuuluisaa kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kaikki ole Tinderissä tarjoamassa seksiseuraa? Minulle suositeltiin sinne liittymistä mutta enpä taidakaan mennä.

90% kyllä.

Miehistä 90% vai? Kuulun siis 10% joka etsii parisuhdetta.

M35

Vierailija
104/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.

Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.

Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.

Vierailija
105/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä 1-2 kertaa viikossa näkeminen on jo paljon aluksi. :/ stressaavaa.

Ihanko oikeesti? Entäs jos jotkut vain haluavat tutustua rauhassa eivätkä muuta heti toisen luo asumaan?

Vierailija
106/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin aikaa palstaa seuranneena alkaa kaikki taso- ja rima-ajattelu häiritä. Miksi arvotamme ihmisiä niin, että on jotain eri tasoja, ja rima, jonka alle tai yli ihmiset yltävät? Miksei voitaisi puhua yhteensopivuudesta. Esim. jonkun mielestä kaljamahainen mies voi olla "tasoltaan" alle oman, kuvitteellisen riman. Tunnen myös monia palsta-termein "tasokkaita" naisia, jotka haluavat miehen, jolla vatsa hieman pömpöttää. Minäkin olen muka aina peilin edessä tuskailemassa muutamaa ylimääräistä kiloa. Mieheni kun tämän näkee, niin tulee aina sanomaan, että haluaa minut juuri tällaisena, ja ettei langanlaihaa naista haluaisikaan. Eli onko mieheni rima siis alhaalla, vai olisiko vain niin, että sovimme täydellisesti yhteen? Jos ei jauhettaisi tasoista tai rimoista, vaan kannustettaisiin ihmisiä etsimään juuri se oikea itselleen. Kaikenlainen arvottaminen muutamien ominaisuuksien perusteella voi nakertaa itsetuntoa. Missä joku näkee vian, toinen näkee aarteen. Kuka siis päättää, kuka minkäkin riman ylittää? 

Miehet puhuu naisten tasosta koska huomaavat että tasokaava toimii uskomattoman tarkasti.

Miehet huomaa ihan käytännössä että aina jos joku nainen kiinnostuu susta niin hänellä on joko:

a) lapsia

b) epäviehättävä naama

c) löysä kroppa

d) reilusti vanhempi iältään

Jos tasoja ei olisi olemassa niin miksi edes sattuman kautta miehestä kiinnostuva nainen ei ikinä ole nuori lapseton nätti ja hoikka?

Miehet kyllä aivan mielellään olisivat miettimättä tasoja jos niitä ei koko ajan tungettaisi vasten kasvoja.

Haluatko tällä sanoa etteivät nuoret naiset ihastu? Tai ainakaan miehiin? Omasta nuoruudesta muistan kun me tytöt ihastuimme poikiin jo varmaan 11 vuotiaasta alkaen. Yläasteella ihailtiin jotain luokkakaveria ja luokiossa ehkä rinnakkaisluokalla olevaa. Kesät meni jonkun omanikäisen ihastuksen kanssa ja sitten 25 vuoden iässä alettiin menemään naimisiin tai hankittiin lapsia tai molempia.

Ehkä olimme miehiä vanhempia, ruma kroppaisia tai rumia naamasta. Mutta tuota en allekirjoita etteikö naiset ole sekä lapsettomina ja hoikkina ja nätteinä kiinnostuneita miehistä.

Miksi sinusta taas ei olla, voi olla yksilökysymys ja luonne. Toisaalta ehkä tuon luonteen kohdalla nuo tasot voivat pitää täysin paikkansa.

Vierailija
107/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeesti? Entäs jos jotkut vain haluavat tutustua rauhassa eivätkä muuta heti toisen luo asumaan?

koska useammin kuin kerran viikossa ja heti toisen luo muuttamisen välissä ei ole mitään.

Vierailija
108/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olen ehkä tyly, mutta sanon tämän nyt suoraan: ei kukaan mies halua parisuhdetta naisen kanssa, joka on tinderissä ja tarjoaa seksiseuraa tinder-miehille. Näin tämä nyt vaan on.

Vaimot löytyy muualta, tinderistä sitten niitä satunnaispanoja tai ehkä korkeintaan vakipanoja.

Millä perusteella sinä määrittelet, että tinderin lataajan on tarjottava/ etsittävä seksiseuraa eikä saa etsiä parisuhdetta? Minä ainakin pääsin lataamaan tinderin sitoutumatta seksin tarjoamiseen.

Vierailija
109/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole hakemassa parisuhdetta, niin ei sellaiseen rupea. Osa haluaa vain huoletta naida monia eri naisia. Tällaisiin kun törmää niin ei kannata ihmetellä, kun parisuhdetta ei synny.

Ja pelkän seksin etsiminen on siis ihan ok, kunhan on rehellinen toiselle.

Vierailija
110/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sairas, mutta minusta vasta seksissä näkee, onko sitä todellista "kemiaa" vai ei. Että ennen sitä en osaa ottaa koko juttua täysin vakavissaan. Vaikka kuinka pitäisi pihdata.

Vierailija
111/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, vaikka tästä negaa tuleekin. Nykypäivänäkään naisen ei kannata antaa seksiä liian nopeasti, jos haluaa parisuhteen. Ei miehen primitiivivaisto ole mihinkään muuttunut vielä, edelleen helposti antava nainen tippuu parisuhdepisteissä pohjille hyvin monen mielestä.

Onko tämä reilua? No ei todellakaan eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta samalla tämä on olemassaoleva fakta, jonka ympäri kannattaa opetella elämään ihan oman onnellisuuden tähden. Ei kannata taistella välttämättä tuulimyllyjä vastaan.

Tämä sopii muuten aika heikosti Tinderin kanssa yhteen, sehän on nopean seksinhaun sovellus, ns. hook-up app.

Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.

Vierailija
112/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sä kuulostat typerältä....

Mun mielestä jos ihmisten täytyy pelaa jtn, niin se ei toimi.

Minkä takia mun suhteet on alkanu aina seksillä?? :D Toi että naisen täytyis olla jotenki ei -seksistä pitävä niin on ihan naurettavaa.... Jos mies ja nainen sopii yhteen niin ei siinä kyllä tarvii alkaa esittää yhtään mitään vaikeesti tavoteltavaa. Jolle isit toinen oo täys idiootti eikä osaa toimia normaalisti ja käyttää aivojaan.-.-

Vierailija
113/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?

Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap

Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin

Tiedän vaikka kuinka monta parisuhdetta jotka ovat alkaneet seksistä. Eräs ystäväni harrasti ensitapaamisella seksiä ja on ollut nyt naimisissa tämän miehen kanssa 12 vuotta. Toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä, harrastavat seksiä ja boom alkavat seurustella ja muuttavat yhteen. Mitä minä teen väärin? Ap

"tapaa aina miehen ja alkavat seurustella" Hyvin näyttää parisuhteet kestävän.

Juu no suhteet eivät kovin pitkiä olekkaan, mutta kyllä mä mielummin ottaisin viisi lyhyttä suhdetta kuin koko elämän kestäneen sinkkuuden. Ap

Aloituksesi perusteella sinulla on ollutkin monia lyhyitä suhteita.

Vierailija
114/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?

Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap

Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin

En tiedä miten ap on homman hoitanut, mutta mua sitten ärsyttää tämä vanhanaikainen ajatus, että jos nainen "antaa" liian aikaisin, häntä ei voida edes ajatella parisuhteeseen. Eihän se välttämättä tarkoita, että nainen antaisi kaikille halukkaille, vaan että on kyseisestä miehestä niin kiinnostunut, että haluaa seksiäkin melkein saman tien. Mutta ei, huono nainen se on, joka on seksuaalisesti halukas...

tahallaanko ymmärrät väärin? Kyse on siitä, että pelkät seksinvonkaajat katoavat, jos huomaa ettei saa helppoa seksiä.

Höoöhöpö. Pelimies jaksaa odottaa vaikka maailman tappiin, koska pelimies saa aina myös muualta. Nopeimmin niistä pääsee eroon nimenomaan antamalla seksiä.

Vierailija
115/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs alkoholinkäyttö? Onks alkoholisti nainen hyvä kumppani ? Entäs narkkari???? :)) Mä nimittäin tiedän tosi monia jotka on alkoholisteja mut "hyväkroppasia" Oisko sellanen nainen hyvä nainen, ja ennenkaikkee tasokas??? :DDD Ehkä pitäis unohtaa noi jutut noi tasojutut ja ymmärtää se että sä et varmaan oo kovin miellyttävä ihminen :D

Vierailija
116/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en olisi huolinut miestä, joka on kaksinaismoralisti, joten sikäli nopea sänkyyn meno on vain hyvä juttu. Silloin ei tietämättään pariudu sellaisen kanssa.

Tätä kuulee paljon ja se aina ihmetyttää mua. Tällä logiikalla siis on ihan ookoo, että olet kuitenkin sängyssä sen kaksinaismoralistin kanssa? Ilmeisesti, kun tuntemattomien kanssa sekstailu muutenkin on ookoo?

Vierailija
117/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sulla itelläs ei luultavasti oo kovin hyvää kroppaa tai naamaa tai sitä sun jalkojes välissä koska vaikuttaa siltä että sä vaadit muilta liikaa. Jos sä oisit ite hyvä, niin sä et valittais että naiset on liian huonoja koska sä voisit ottaa ihan kenet vaan. Mut koska sä oot ite paska, niin sun täytyy keksii jokaisesta jtn huonoa. :) Paitsi niistä misseistä, joita sä et tuu koskaan saamaan. eli, kannattaa oikeesti madaltaa sitä rimaa ja tyytyä vaan suosiolla johki narkkarihuoraan :DDD

Vierailija
118/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoilla linjoilla. Miksi aina neuvotaan, ettei naisen kannata olla seksuaalisesti liian aktiivinen jos haluaa tulla vakavasti otetuksi tiettyjen miesten taholta? Eikö nämä ihmiset ikinä ajattele, etteivät ne vapaamieliset naiset varmaan muutenkaan etsi kumppanikseen niitä konservatiivisimpia kaksinaismoralisteja?

Vierailija
119/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeasti vaikuttaa vähän reppanalta, ja toisaalta heruttaa bikinikuvallaan. Nyt pitäisi kaikkien sanoa, että upea on? Vaan eihän se itsetuntoa paranna, vaikka kaikki sanoisivat. Ihan vaan mun mielipide, ei oo ihan normaalia tänne postailla kuvaansa. Jotenkin epätoivoista. Vähän niin kuin säälittää. Mutta voihan olla, että täältä löytyy joku. Sitä en tiedä, löytyykö SEKSI-palstalta parisuhdetta, taitaa olla enemmänkin näitä seksinhakijoita?

Vierailija
120/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se bikinikuva?

Juuri se. Ap

Missä sen voi nähdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän