Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa koko lehmä jos saa maitoa ilmatteeks
Miksi annat seksiä ilman sitoumusta, sormusta tai yhteenmuuttamista?
1. Seksi on iloinen asia, ja siitä voi nauttia ilman sitoumusta, sormusta tai yhteenmuuttamistakin. Parhaassa tapauksessa tunteet syvenevät ajan myötä ja sitoumus seuraa perässä.
2. Mies pitää "koeajaa" ennen sitoumusta. Seksi on minulle tärkeää, enkä voisi itse sitoutua mieheen, jonka kanssa se ei lähtökohtaisesti toimi.
- Parisuhteen löytänyt -
Kun se miten muut sinuun suhtautuu ei vaan toimi siten miten itse suhtaudut. Miehet ajattelee tuon asian ihan erilailla
uli völler kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhdelläkään naisella vielä bikinikuvaa Tinderissä. Kyllä bikinikuva siellä (muutenkin lihamarkkinat) selvästi lähettää siellä viestiä, että olet hakemassa seksiä.
Onkos täällä käynyt ilmi, onko ap ihan normaalityössä tai opiskeleeko? Kun hiukan olen ruvennut epäilemään, että jos ei ole trolli niin ei kyllä käy täysillä.
Esim. kun kaikki yhdenmukaisesti sanoo, että bikinikuva huono idea, niin selittää "että kun miehet haluaa" ja vänkää vain vastaan että on muillakin, eikä suinkaan kauhistu että voi kaamee, no toi selittääkin sen asian, ja ota opikseen.
Kallistun kyllä provoon noin henkkoht.
n50+
Tinderissä aika monella on bikinikuvia ja aika uskaliaitakin kuvia, kuitenkin profiilissa sanotaan, että ei pelkälle seksille. Bikinikuvia ehkä 15% käyttäjistä ja toi ei seksille jopa 60-70% naiskäyttäjistä. Miesten profiileista en tiedä. Mistä sinä naisten profiilit muuten tiedät?
Millä ikähaitarilla tälläisia tuloksia saa? Ei kyllä ole noin paljoa ainakaan kolmekymppisillä. On niitä kyllä vastaan tullut, mutta ei nyt ihan yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi nyt, mutta ootteko harkinnut, että onko ap provo? N50+
Olen ja olen lähes varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kaunis joka antaa helpolla useille miehille
Eli naisen joka tykkää seksistä ja haluaa seksiä ei pidä haaveilla parisuhteesta jos ei ole kaunotar? Miksi parisuhteeseen ei kelpaa nainen joka tykkää seksistä eli siis "antaa" helpolla vaan tällaista naista voi vain panna kerran kaksi? Miksi se on naisen syy, jos mies toisensa jälkeen ottaa ritolat seksin jälkeen eikä ole (enää) kiinnostunut parisuhteesta? Miksi se on naisen syy, ettei se ihan ensimmäinen/toinen/kolmas mies jonka kanssa harrasti seksiä (eli kenelle "antoi") ei halunnut olla myös se viimeinen kumppani? Ei parisuhdetta haluava nainen halua "antaa" pitkin kyliä vaan harrastaa seksiä ainoastaan sellaisen miehen kanssa josta on kiinnostunut/johon on ihastunut/jopa rakastunut, seksihän on osa parisuhdetta. Silti kun mies käyttää naista hyväkseen ja valehtelee silmät ja suun täyteen, niin nainen onkin huono ja jakorasia josta kukaan mies ei jatkossa voi enää kiinnostua kuin yhdeksi yöksi, koska "antaa helposti kaikille".
Toki parisuhteeseen kuuluu seksi.mutta jos haluat vakavan pysyvämmän suhteen ei kannata se seksi edellä niihin suhteisiin lähteä vaikka kuinka tykkäisit seksistä. Jos suhde kaatuu siihen, ettei suorilta hyppää sänkyyn, niin tuskinpa paljoa menetät.
Toisaalta, jos suhde kaatuu siihen, että suorilta hyppää sänkyyn, niin tuskinpa siinäkään paljon menettää. Kertoo vain, että oltiin kuitenkin eri aaltopituuksilla.
No miten hyvin tuo heti seksiä taktiikka on sinulle toiminut? Toki jos se pelkkä seksi riittää, niin noin kannattaa toki jatkaa.
Olen jo useamman vuoden kestäneessä parisuhteessa. Itseasiassa avoliitossa, jos tarkkoja ollaan.
No mikä ongelma sinulle sitten on siinä, että osa miehistä on pelkän helpon seksin perässä? Vakkahan on kantensa valinnut tapauksessasi.
Ei mikään? Tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän asiaan.
Elikkä et ole alkuunkaan tuo, joka valitti että helposti seksiä saaneet miehet ottavat heti sen jälkeen ritolat ja eivät halua jakorasioita parisuhteeseen? No miten sinä liityt ko asiaan ? Annoit heti seksiä ja mies jäi avosuhteeseen?
En. Toin vain toisenlaisen näkökulman asiaan. Kai täällä sentään keskustella saa?
Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan, kutsuin miehen kotiini ekoilla treffeillä, mutta totesin samaan hengenvetoon, että seksiä hän ei saa. Eikä siis saanut. Sillä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala sanoa näin naisena, mutta noista naisten kollaaseista tulee kyllä niin vahvasti sellaisia tietynlaisia stereotypioita mieleen. Ne taviksemmat ovat sen näköisiä, että heidän kanssaan voi olla hauskaa ja he ovat aktiivisia ja heillä on sisältöä elämässään, mutta nuo "10-tason" naiset näyttävät siltä, että heidän elämänsä on muikistelua ja shoppailua. En voisi esim kuvitella, että nämä "10-tason" naiset kuuluisivat jonkin yhdistyksen hallitukseen tai järjestäisivät tapahtumia tai olisivat jossain harrastajateatteriryhmässä tai seisoisivat myyjäiskojun takana, kun taas nuo tavikset näen tällaisissa ihan helposti.
Tiedän, että näin ei saisi ajatella, mutta en voi sille mitään.
Sano suoraan vaan nämä viimeisimmät näyttävät tyhjäpäisiltä bimboilta verrattuna edellisiin. Hyvää instamatskua , ei muuta.
En halua sanoa noin, koska itsekin hieman pelästyin, kun tämä ajatus oli niin selkeä. Esim työnantajana luottaisin paljon enemmän noihin taviksiin.
Olisi kiva kuulla, tuleeko miehille tällainen samanlainen ajatus. Vai oikeastiko joku ajattelee ensinäkemältä, että nuo "10-tasoiset" ovat aidosti hauskaa ja aktiivista seuraa?
Hauskaa ja aktiivista seuraa, yhdeksi yöksi...
Niin olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä. Palstalla usein sanotaan, että naisista nimenomaan kauneimmat kelpuutetaan parisuhteisiin ja tavikset kelpaa pelkkään seksiinkin. Mutta onko se nyt niin, että nuo muikistelijat nyt ovat sitten sitä parisuhdematskua ja ne minun silmään aktiivisen ja iloisen näköiset tavikset kelpaavat vain seksiin? Jos näin on, niin pakostihan miesten silmissä tämä menee toisin päin tai sitten he haluavat parisuhteeseen pelkän muikistelijan.
No mietitäänpä asiaa.
Mitä ap:n postaamat miehet, tasoa 9/10, kuvillaan kertovat? Kuvissa näkyy saliposeerausta, (amispiireissä) "cooleja" vaatteita, röyhkeän itsevarmaa ilmettä, jne. Kuvissa ei näy pehmeämpiä hymyileviä ruutupaitamiehiä kissa sylissä tms.
Ap:n silmissä 10/10 naiset (todellisuudessa 9/10 max, nuo eivät takuulla ole täydellisiä meikittä) ovat samaa lähiöprinsessamatskua. Käydään salilla treenaamassa pyllyä, otetaan belfieitä, poseerataan bemarin nokalla, jne.
Jos kysyt minulta, ap:n postaamat tavisnaiset ovat pariutumismatskua ja hottisnaiset eivät ole. Tähän pätee jälleen kategoria. Ap:n komistusmiehet eivät kelvanneet sivistyneille naisille, ap:n hottisnaiset eivät kelpaa sivistyneille miehille.
Mutta minä en ole ap:n tavoittelema 9/10 salikomistusjuntti. Olennaista on mitä ap:n tavoittelevat miehet haluavat? Fiksun oloisia tavisnaisia, vai niitä lähiöprinsessoja?
Ja jos ap haluaa tasoaan komeamman miehen, samaan pyrkivät nuo ysin miehetkin. He puolestaan haluaisivat kympin fitnessprinsessan jolla on täydellinen vartalo. Seksiin toki käy seiskakin - kuten ap on havainnut.
Mulle käy usein juuri niin että kun annan niin miehet jää roikkuu ja kun En, niin lähtevät karkuun 😥
Vierailija kirjoitti:
uli völler kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhdelläkään naisella vielä bikinikuvaa Tinderissä. Kyllä bikinikuva siellä (muutenkin lihamarkkinat) selvästi lähettää siellä viestiä, että olet hakemassa seksiä.
Onkos täällä käynyt ilmi, onko ap ihan normaalityössä tai opiskeleeko? Kun hiukan olen ruvennut epäilemään, että jos ei ole trolli niin ei kyllä käy täysillä.
Esim. kun kaikki yhdenmukaisesti sanoo, että bikinikuva huono idea, niin selittää "että kun miehet haluaa" ja vänkää vain vastaan että on muillakin, eikä suinkaan kauhistu että voi kaamee, no toi selittääkin sen asian, ja ota opikseen.
Kallistun kyllä provoon noin henkkoht.
n50+
Tinderissä aika monella on bikinikuvia ja aika uskaliaitakin kuvia, kuitenkin profiilissa sanotaan, että ei pelkälle seksille. Bikinikuvia ehkä 15% käyttäjistä ja toi ei seksille jopa 60-70% naiskäyttäjistä. Miesten profiileista en tiedä. Mistä sinä naisten profiilit muuten tiedät?
Millä ikähaitarilla tälläisia tuloksia saa? Ei kyllä ole noin paljoa ainakaan kolmekymppisillä. On niitä kyllä vastaan tullut, mutta ei nyt ihan yhtenään.
Haitari ollut 27-47. Olen itse 37v. Arviolla heitin, ei ole tieteellistä faktaa. Ehkä tarkistaisin mietinnän jälkeen arviotani bikinikuvallisista profiileista alle 10%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[] Tuolla aiemmin ketjussa kuvailtiin, että liian halukkaasti jakavan naisen tunnistaa siitä, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa ja käyttäytyy luontevasti intiimissä tilanteessa. .
Nainen voi myös käyttäytyä itsevarman oloisesti sänkyyn mennessä, jos ei ole niin kiinnostunut tyypistä pitkällä tähtäimellä. On ihan kiva muttei ns kolahda kyseiselle naiselle, eli ei ole aviomiesmateriaalia hänelle.
Kun nainen (eri pituisten seurustelu-, säätösuhteiden ja irtosuhteiden jälkeen) tapaa potentiaalisen aviomieskumppanin, on sama nainen hermostunut ja ujo ja epävarma uuden miehen kanssa.
Ystäväpiirin nuoruusaikoja ja heidän juttujaan muistellen tuli tämä mieleen. Kaikki myöhemmin perheellistyivät.
Oikeastikohan osa miehistä pitää tuota "ekan yön käytöstä" jotenkin luotettavana "testinä"...
Miehiä haukutaan putkiaivoisiksi, mutta tässä keskustelussa tullaan jatkuvati siihen, että miehet muka vain yhdestä merkistä tekisi johtopäätöksiään. Ei siis tuo ole mikään luotettava "testi" vaan yksi signaali ja merkki monien joukossa. tyyliin 1+1+1+1-1=3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Jospa joku seuraavista osuu sinuun:
- narsistinen
- ylimielinen
- itsekäs
- huono itsetunto
- miestenvihaaja
- alkoholisti
- tupakoitsija
- "en etsi seksiä"
Tai sitten osuu useampi. Jos taas ei osu, niin ongelma on Tinderissä. Siellä miehet etsivät seksiseuraa ja naiset parisuhdetta, eivät seksiä. Kukaan mies taas ei halua naista, joka ei halua seksiä.
Tässä on nyt 40 sivua selitetty, että miehet eivät halua naista, joka haluaa seksiä, mutta nyt tuleekin joku sanomaan, että mies nimenomaan ei halua tällaista naista. :D
Sitä on aika vaikea käsittää, miten näistä voi vetää sellaisen johtopäätöksen, että mies ei haluaisi naista, joka ei halua seksiä. Edelleen, irtoseksiltä ja seksisuhteilta haetaan eri asioita, kuiparisuhteelta. Missään näistä ei seksiä haluava nainen ole paha asia. Suhteeseen vaan ei haluta naista, joka on halukas jakamaan kaikille.
-eri
Tuolla aiemmin ketjussa kuvailtiin, että liian halukkaasti jakavan naisen tunnistaa siitä, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa ja käyttäytyy luontevasti intiimissä tilanteessa. Minä sanoin, että myös pitkässä parisuhteessa ollut nainen voi käyttäytyä näin, mutta minulle kivenkovaan väitettiin, että asia ei voi olla näin. Itsevarmasti käyttäytyvä, seksiin halukas nainen on pakosti jakanut kaikille, koska itsevarmuutta ei voi tulla muualla kuin vieraissa lakanoissa.
Se, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa, ei vielä tarkoita, että on valmis siihen ihan kaikkien kanssa.
Minua kiehtoo edelleenkin ajatus siitä, että joku näistä moralisteista kohtaisi joskus vain yhdessä aiemmassa parisuhteessa olleen & yhden kanssa seksiä harrastaneen naisen. Tuonhan pitäisi olla heille ok, täysin neitsyttä ei kai kukaan ole hakemassa (vai onko)? Todellisuudessa kun se yksi pitkässä suhteessa ollut nainen on erittäin todennäköisesti seksuaalisesti paljon kokeneempi kuin viiden random-tyypin kanssa suojattua seksiä harrastanut irtosuhteilija. Sillä parisuhteessa olleella naisella on todennäköisesti ainakin alussa ollut seksiä päivittäin, jopa monta kertaa päivässä; on oltu ilman kumia, on kokeiltu monenlaista ja kuka tietää miten iso sillä kumppanilla on ollut... Hervottoman hauska ajatusleikki pohtia, mitä jonkun palstan pikkukakkosen mielessä liikkuisi jos hän ihastuisi tuollaiseen yhdessä pitkässä suhteessa olleeseen naiseen ;-D
Johan tama on käyty läpi. Se on ok, sillä parisuhdeseksillä nainen on osoittautunut olevansa juuri, sitä mitä mies toivoo. Parisuhdeorientoitunut ja silti seksuaalinen sekä kykenevä sitoutumaan. Kun taas irtoseksinainen on vain seksuaalinen, mutta riskienottaja, miehiin ( monikossa) menevä, saa kicksit vaihtuvista miehistä, uskottomuus potentiaali.
Siis parisuhteessa oleva nainen on aina parisuhdeorientoitunut eikä koskaan voi tuon takia harrastaa irtosuhteita? Ja irtoseksiä harrastava nainen ei voi koskaan olla parisuhdeorientoitunut? En minä ainakaan saa minkäänlaisia kiksejä siitä että panokumppanini vaihtuvat. Mulle kelpaisi yksi mies, mutten vain ole löytänyt sellaista miestä kenen kanssa haluaisin seurustella.
Se nyt vaan kuitenkin kertoo ihmisestä millaiset arvot, asennoituminen seksiin jne. on jos kykenee harrastamaan näitä irtosuhteita.
Itse en pysty enkä halua, tulee hyväksikäytetty ja likainen olo pelkästä ajatuksesta joten odotan samaa myös kumppanilta.
Mut tottakai se on sit väärin jos mies ite näitä on harrastellut ja sit ei kelpuuta naista jolla on samalaisia kokemuksia. Eikö oletus, että tälläinen nainen pettäis kerro enemmän siitä että se mies on itse altis pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa tää miesten tasoteoria. Parhaat miehet on muka niitä jotka panee ympäriinsä mahdollisimman monia naisia. Minusta taas näyttää siltä että parhaat miehet, ne koulutetut ja fiksut sellaiset, etsii enemmänkin juuri vakavia suhteita kuin mitään seksisäätöjä. Ennemmin seksisuhteisiin päätyvillä naisilla on rima liian matalalla ja tyydytään kaikenlaisiin epämääräisiin hampuuseihin joista ei ole oikeaan suhteeseen. Niin että aloittajalle vinkiksi: älä tyydy mieheen jolla ei ole sulle mitään annettavaa. Äläkä pidä parisuhdetta jonain "palkintona" siitä että on muka oikeanlainen, en pitäisi sitä että on miesten mielestä jotain "vaimomatskua" välttämättä pelkästään hyvänä asiana...
Tottakai tasokkaimmat miehet vaihtaa naisia eniten. Jos on niin tasokas että naisia saa loputtomiin ei ole mikään hinku sitoutua. Miesten biologinen viettikin ohjaa parittelemaan monen naisen kanssa. Siinä vaiheessa sitoudutaan kun tulee tarpeeksi tasokas ja mukava nainen vastaan ja kun huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap en tarkoittanut loukata kun annoin 6 vartalollesi. Siis 1-10 asteikolla. Matchit tietenkin antavat sulle 10/10 että pääsevät sänkyyn..
Kyllä mun mielestä tavallinen, aika muodoton ja laihaläskinen vartalo. Olen vaan rehellinen! Ei mitenkään ruma vartalo mutten turhaan ala kehumaan.
Eli kuvitellaanpa nyt että nuo matchinikin näkevät mut 6 tason naisena sekä kropaltani että kasvoiltani. Miksi he ylipäätään antavat rumalle ja huonokroppaiselle naiselle tykkäyksen? Milloin voin siis ikinä tietää onko mikäkin annettu kehu valhetta vai ei? Enkö siis oikeasti voi olla kenenkään mielessä 10/10 vaan olen 6/10 koska SINÄ nyt sanot niin? En minä antaisi omaan silmääni huonokroppaiselle miehelle tykkäystä missään tapauksessa! Ap
Kasvosi varmaan kompesoi sinut 8 kastiin. Eli vartalo 6 ka on siis 7 , käy hyvin tasoteoriaan , että 9 mies panee 7 naista.
Kerro nyt taas, keitä ne 9-10 naiset sitten panee, jos 9-10 miehet eivät näille kelpaa?
Kuinka niin ei 9-10 naisille kelpaa 9-10. Se on se tyhmä mikä kohtaa seksiin ja parisuhteeseenkin aika hyvin tasonsa mukaan.
No niin. Eli 9-10 miehet saavat 9-10 naisia. Mutta jostain syystä he jatkuvasti paneskelevat 6-7 naisia. Mikä tämän selittää?
Mikä tässä on monimutkaista?
9/10 mies ehkä saa 9/10 naisen, mutta ei tuosta vain. Ei jokainen 9/10 nainen lähde oman tasoisensa miehen kanssa seksisuhteeseen tai parisuhteeseen sormia napsauttamalla. Pitää löytyä se sopiva, ja monet naiset eivät harrasta irtosuhteilua (juuri) ollenkaan. Ja toki 9/10 naiset voivat hankkia seksikumppaniksi 10/10 miehiä.
Jos 9/10 mies haluaa seksiä säännöllisesti ja useilta naisilta, on laskettava rimaa. Jos tämä mies vielä haluaa seksiä omilla ehdoillaan aikataulujen tai seksifantasioiden osalta, on entistä enemmän syytä laskea rimaa.
Kyllä se tasoteoria koskee niitä komeampiakin. 7/10 nainen saa helpommin seksiä kuin 7/10 mies, 9/10 nainen saa helpommin seksiä kuin 9/10 mies.
Te, naiset, projisoitte nyt omaa ajatteluanne ja tilannettanne miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- narsistinen
- ylimielinen
- itsekäs
- huono itsetunto
- miestenvihaaja
- alkoholisti
- tupakoitsija
- "en etsi seksiä"
Tai sitten osuu useampi. Jos taas ei osu, niin ongelma on Tinderissä. Siellä miehet etsivät seksiseuraa ja naiset parisuhdetta, eivät seksiä. Kukaan mies taas ei halua naista, joka ei halua seksiä.
Tässä on nyt 40 sivua selitetty, että miehet eivät halua naista, joka haluaa seksiä, mutta nyt tuleekin joku sanomaan, että mies nimenomaan ei halua tällaista naista. :D
Sitä on aika vaikea käsittää, miten näistä voi vetää sellaisen johtopäätöksen, että mies ei haluaisi naista, joka ei halua seksiä. Edelleen, irtoseksiltä ja seksisuhteilta haetaan eri asioita, kuiparisuhteelta. Missään näistä ei seksiä haluava nainen ole paha asia. Suhteeseen vaan ei haluta naista, joka on halukas jakamaan kaikille.
-eri
Tuolla aiemmin ketjussa kuvailtiin, että liian halukkaasti jakavan naisen tunnistaa siitä, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa ja käyttäytyy luontevasti intiimissä tilanteessa. Minä sanoin, että myös pitkässä parisuhteessa ollut nainen voi käyttäytyä näin, mutta minulle kivenkovaan väitettiin, että asia ei voi olla näin. Itsevarmasti käyttäytyvä, seksiin halukas nainen on pakosti jakanut kaikille, koska itsevarmuutta ei voi tulla muualla kuin vieraissa lakanoissa.
Se, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa, ei vielä tarkoita, että on valmis siihen ihan kaikkien kanssa.
Minua kiehtoo edelleenkin ajatus siitä, että joku näistä moralisteista kohtaisi joskus vain yhdessä aiemmassa parisuhteessa olleen & yhden kanssa seksiä harrastaneen naisen. Tuonhan pitäisi olla heille ok, täysin neitsyttä ei kai kukaan ole hakemassa (vai onko)? Todellisuudessa kun se yksi pitkässä suhteessa ollut nainen on erittäin todennäköisesti seksuaalisesti paljon kokeneempi kuin viiden random-tyypin kanssa suojattua seksiä harrastanut irtosuhteilija. Sillä parisuhteessa olleella naisella on todennäköisesti ainakin alussa ollut seksiä päivittäin, jopa monta kertaa päivässä; on oltu ilman kumia, on kokeiltu monenlaista ja kuka tietää miten iso sillä kumppanilla on ollut... Hervottoman hauska ajatusleikki pohtia, mitä jonkun palstan pikkukakkosen mielessä liikkuisi jos hän ihastuisi tuollaiseen yhdessä pitkässä suhteessa olleeseen naiseen ;-D
Johan tama on käyty läpi. Se on ok, sillä parisuhdeseksillä nainen on osoittautunut olevansa juuri, sitä mitä mies toivoo. Parisuhdeorientoitunut ja silti seksuaalinen sekä kykenevä sitoutumaan. Kun taas irtoseksinainen on vain seksuaalinen, mutta riskienottaja, miehiin ( monikossa) menevä, saa kicksit vaihtuvista miehistä, uskottomuus potentiaali.
Siis parisuhteessa oleva nainen on aina parisuhdeorientoitunut eikä koskaan voi tuon takia harrastaa irtosuhteita? Ja irtoseksiä harrastava nainen ei voi koskaan olla parisuhdeorientoitunut? En minä ainakaan saa minkäänlaisia kiksejä siitä että panokumppanini vaihtuvat. Mulle kelpaisi yksi mies, mutten vain ole löytänyt sellaista miestä kenen kanssa haluaisin seurustella.
Se nyt vaan kuitenkin kertoo ihmisestä millaiset arvot, asennoituminen seksiin jne. on jos kykenee harrastamaan näitä irtosuhteita.
Itse en pysty enkä halua, tulee hyväksikäytetty ja likainen olo pelkästä ajatuksesta joten odotan samaa myös kumppanilta.
Mut tottakai se on sit väärin jos mies ite näitä on harrastellut ja sit ei kelpuuta naista jolla on samalaisia kokemuksia. Eikö oletus, että tälläinen nainen pettäis kerro enemmän siitä että se mies on itse altis pettämään.
Miksi se olisi väärin? Miehet ja naiset ovat erilaisia ja siksi niissä myös arvostetaan parisuhdemarkkinoilla eri asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[] Tuolla aiemmin ketjussa kuvailtiin, että liian halukkaasti jakavan naisen tunnistaa siitä, että on valmis harrastamaan seksiä suhteen alussa ja käyttäytyy luontevasti intiimissä tilanteessa. .
Nainen voi myös käyttäytyä itsevarman oloisesti sänkyyn mennessä, jos ei ole niin kiinnostunut tyypistä pitkällä tähtäimellä. On ihan kiva muttei ns kolahda kyseiselle naiselle, eli ei ole aviomiesmateriaalia hänelle.
Kun nainen (eri pituisten seurustelu-, säätösuhteiden ja irtosuhteiden jälkeen) tapaa potentiaalisen aviomieskumppanin, on sama nainen hermostunut ja ujo ja epävarma uuden miehen kanssa.
Ystäväpiirin nuoruusaikoja ja heidän juttujaan muistellen tuli tämä mieleen. Kaikki myöhemmin perheellistyivät.
Oikeastikohan osa miehistä pitää tuota "ekan yön käytöstä" jotenkin luotettavana "testinä"...
Miehiä haukutaan putkiaivoisiksi, mutta tässä keskustelussa tullaan jatkuvati siihen, että miehet muka vain yhdestä merkistä tekisi johtopäätöksiään. Ei siis tuo ole mikään luotettava "testi" vaan yksi signaali ja merkki monien joukossa. tyyliin 1+1+1+1-1=3
Mitä muita signaaleja tässä keskustelussa on tuotu esille?
Tulee mieleeni klassinen Tinder-testi jossa luotiin 5 profiilia.
1. klassisen komea mies puettuna bisneshenkisesti
2. klassisen komea mies puettuna ap:n postaamien miesten tyylisesti
3 tavismiestä puettuna eri tyylisesti
Naiset olivat täysin eri mieltä miehistä 1. ja 2. Monet jotka pitivät miehestä 1, inhosivat miestä 2 - ja päin vastoin.
Naiset kuitenkin olivat samaa mieltä siitä että komein mies oli jompi kumpi näistä.
Nämä kaksi miestä saivat yli 99% viesteistä. Tavismiehet eivät saaneet käytännössä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- narsistinen
- ylimielinen
- itsekäs
- huono itsetunto
- miestenvihaaja
- alkoholisti
- tupakoitsija
- "en etsi seksiä"
-eri
Mut tottakai se on sit väärin jos mies ite näitä on harrastellut ja sit ei kelpuuta naista jolla on samalaisia kokemuksia. Eikö oletus, että tälläinen nainen pettäis kerro enemmän siitä että se mies on itse altis pettämään.Miksi se olisi väärin? Miehet ja naiset ovat erilaisia ja siksi niissä myös arvostetaan parisuhdemarkkinoilla eri asioita
Tekopyhää. Silloinhan mies tiedostaa että irtosuhteiden harrastus on pahasta, mutta itse saa niitä harrastaa? Miksi? En ite ainakaan menisi parisuhteeseen irtosuhteita harrastaneen miehen kanssa.
121212 kirjoitti:
Tulee mieleeni klassinen Tinder-testi jossa luotiin 5 profiilia.
1. klassisen komea mies puettuna bisneshenkisesti
2. klassisen komea mies puettuna ap:n postaamien miesten tyylisesti
3 tavismiestä puettuna eri tyylisesti
Naiset olivat täysin eri mieltä miehistä 1. ja 2. Monet jotka pitivät miehestä 1, inhosivat miestä 2 - ja päin vastoin.
Naiset kuitenkin olivat samaa mieltä siitä että komein mies oli jompi kumpi näistä.
Nämä kaksi miestä saivat yli 99% viesteistä. Tavismiehet eivät saaneet käytännössä mitään.
you tubessa on paljon näitä. Testataan vähän erilaisella asetelmalla. Lopputulos on kuitenkin aina sama. Klassisen komeat saa lähes kaikki yhteydenotot. Minä kai olen onnekas kun kuulun siihen liukuvaan välimaastoon, eli saan sentään keskimäärin 1-2 matchiä vkossa..
Tiedän naisten Tinderit koska selataan työkavereitten kanssa monesti Tinderiä. Musta on hauska seurata sitä. Itelläni ei oo, ja koska oon muinaismuisto, ei varmaan kannata asentaakaan. Vanhainkodista vaan miehiä iskemään. ;) n50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- narsistinen
- ylimielinen
- itsekäs
- huono itsetunto
- miestenvihaaja
- alkoholisti
- tupakoitsija
- "en etsi seksiä"
-eri
Mut tottakai se on sit väärin jos mies ite näitä on harrastellut ja sit ei kelpuuta naista jolla on samalaisia kokemuksia. Eikö oletus, että tälläinen nainen pettäis kerro enemmän siitä että se mies on itse altis pettämään.Miksi se olisi väärin? Miehet ja naiset ovat erilaisia ja siksi niissä myös arvostetaan parisuhdemarkkinoilla eri asioita
Ja ovatkin todella erilaisia. Ihan kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
[
Miksi se olisi väärin? Miehet ja naiset ovat erilaisia ja siksi niissä myös arvostetaan parisuhdemarkkinoilla eri asioita
Tän takia varmaan naiset valehteleekin entisten kumppanien määrän
Elikkä et ole alkuunkaan tuo, joka valitti että helposti seksiä saaneet miehet ottavat heti sen jälkeen ritolat ja eivät halua jakorasioita parisuhteeseen? No miten sinä liityt ko asiaan ? Annoit heti seksiä ja mies jäi avosuhteeseen?