Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
961/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä rautalankaa: se, että pettäjällä on 99% todennäköisyydellä paljon irtosuhteita ei tarkoita, että irtosuhteilija olisi yhtä todennäköisesti pettäjä. 

Raiskaajista 99 % on miehiä, mutta miehistä 99 % ei ole raiskaajia. 

Ymmärrätkö vai onko liian vaikeaa matematiikkaa? 

Suurempi riski kuitenkin verrattuna ei irtosuhteilijaan. Ja onhan sanottu , että luottamus ei ole ainut asia.

- evoluutio eli seikka isyydestä

- periaatteellisuus. Se vain on turn off

- kulttuuriset tekijät. Se on vanhastaan tuomittavaa

- mies ei halua tulla vertailuksi tms eli se itsetuntoasia. Ei haluta varsilankoja

- jotkut asiat vain on. Kuten se että naiset ei halua lyhyempää miestä.

Ei matollasi vaikeaa ole, turhaa vain

Onko siis niin, että sinkkunaisen tulisi mielestäsi pysyä selibaatissa/vain tyydyttää itse itsensä ollakseen kelvollinen parisuhteeseen?

Jep.

Vierailija
962/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt, montako eri miestä on harrastanut seksiä kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

50 sivua eikä ap vieläkään tajua.

Ei tuo monimutkainen asia ole. Mittarit parinvalinnassa määrittävät mitä saat. Koska ap on kelvannut hyvin komeille miehille seksiin, hänellä on päähänpinttymä siitä että juuri hän voittaisi lotossa komean miehen - vaikkei edes omaa sitä "kaunista sisintä" jolla ulkonäköä voisi ehkämahdollisesti kompensoida.

Jos rima on liian korkealla ulkonäön suhteen, mutta hyvin matalalla sitoutumisvaatimusten suhteen, ap saa komeita miehiä joille hän on pelkkä pano. Jos ap treffailisi ulkonäöllisesti oman tasoisiaan, tai hieman rumempia, miehiä mutta asettaisi riman korkealle sitoutumisvaatimusten suhteen...olisi lopputulos eri.

Nyt taktiikka on: "haluan komean miehen jolle annan seksiä, jospa mies ihastuisi"

Taktiikan pitäisi enemänkin olla: "en katso ulkonäköä, mutta en anna seksiä ilman oikeita tunteita ja todisteita miehen sitoutumishalusta"

Komeaa ja sitoutumishaluista miestä ap ei saa. Se on jo tullut selväksi. Ap:n taso ei riitä, ei ulkonäön eikä luonteen osalta.

Kiitos tästä analyysistä. Hauskaa että voit minua tuntematta muutaman viestin perusteella netin välityksellä sanoa että olen sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma. Ap

Eipä kestä.

Ja ihan turhaa on heittäytyä marttyyriksi.

Mitkä näistä eivät mielestäsi pidä paikkaansa:

- olet kiinnostunut ensisijaisesti komeista miehistä

- et ole omasta mielestäsi erityisen kaunis

- olet erittäin pinnallinen, mutta toivot ettei mies olisi, jotta saisit omaa tasoasi komeamman miehen

- miehet eivät pidä sinua erityisen hauskana tai mielenkiintoisena

- saat komeilta miehiltä seksiä, mutta he eivät vakiinnu kanssasi

- sinun oli kysyttävä av-palstalta neuvoa, koska et tajunnut itsestäänselviä asioita omin avuin

?

- Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon.

- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä.

- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä.

- En tiedä pitävätkö miehet minua hauskana tai mielenkiintoisena, ehkä jotkut pitävät, jotkut eivät

- Saan seksiä miehiltä mutta he eivät vakiinnu kanssani, tämä on totta.

- Kysyn aika usein neuvoa av-palstalta vaikka mihin

Ap

"Komeus on katsojan silmässä joten vaikea vastata tuohon."

Linkkaa meille muutama kuva komeimmista miehistä joita löydät, niin katsotaan. Voit myös linkata kuvia miehistä joiden ulkonäkö vastaa entisiä kumppaneitasi, jos satut sellaisia löytämään.

"- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä."

On aika huono yhdistelmä jos miesmakusi vastaa yleistä komeusihannetta, kun taas itse haluatkin olla kaunis juuri tietyn miehen silmissä. Minäkin haluaisin kumppanikseni missin, koska ihan varmasti 167cm siropiirteinen ja korkeaääninen mies on jonkun mielestä komea.

"- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä."

Pinnallisuudella en tarkoita omasta kauneudestasi huolehtimista, vaan sitä kuinka tärkeä osa ulkonäkö on kumppanin valinnassa.

Kuvia en linkkaa koska ne poistetaan. Mutta esim miesnäyttelijöistä mun mielestä komeita ovat mm. Aku Hirviniemi, Emile Hirsch, James Franco, Ryan Gosling, Jasper Pääkkönen nuorena. Nuo nyt tuli ekana mieleen. Ap

Saisiko tästä kommenttia? Alapeukkuja vain sadellut. Ap

No en ole peukuttanut, mutta eikö nuo nyt vastaa monen muunkin naisen miesihannetta? Kysymys oli suhteuttamisesta omaan tasoosi. Jos et koe olevasi kummoisen näköinen niin eikö esimerkiksi ylipainoinen mies kelpaa?

Kroppakuvan perusteella ap on hoikka, mutta ei muodokas. Liikunta on ilmeisesti aika vierasta ja ruokavaliokin saattaa olla mitä on.

Missään tapauksessa ap:n vartalo ei ole ruma, minun silmiini tavallinen. Kasvokuvaa en ole nähnyt.

Vartalon osalta ap:n tasoa vastaisi esim. keskipituinen tai hieman keskivertoa lyhyempi normaalipainoinen laihaläskimies jolla ei juuri ole lihaksia.

Mainitut julkkiskomistukset ovat eri tasolla.

Mielestäni sinä nimenomaan pyysit linkkaamaan julkkismiehiä. Ap

Tällä palstalla komeus on suhteellista. Toisaalta naisia moititaan, että ovat vain niiden harvojen komeiden miehien kanssa, mutta vaikka näytät heille minkälaisen miehen, siihen sanotaan, että "niin tuohan on juuri sellainen perinteisen komea julkkismies". Minä kerran sanoin, että Harri Moisio on minun mielestäni ihana ja heti joku mies kiirehti sanomaan, että hänhän onkin tosi komea. Sanoisin, että aika laaja on sittenkin tämä "harvojen" komeiden joukko. 

Ei se oikeasti ole mikään laaja joukko. Sinä poimit yksittäisiä viestejä yksittäisiltä miehiltä, jotka sopivat sinun agendaasi. Kun katsomme tutkimuksia, ja vain niitähän pitäisikin katsoa rehellisen kokonaiskuvan kannalta, niin naisilla on kovin suppea miesmaku ulkonäön suhteen.

Vierailija
964/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä!

Vierailija
965/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuo viesti lähti ennen aikojaan. Miehen itsetuntoasiasta vielä sen verran, että se on ihan ymmärrettävä ja tosiasiallinen syy. Mutta ei ole millään tavalla ok, että Maijaa haukutaan h*roksi, koska Matilla on huono itsetunto. Haukkumisen sijaan voisi vain sanoa, että sori, itsetunto ei kestä vertailuja. Ei sen pitäisi liittyä Maijan ominaisuuksiin. 

Entäs jos maijan, tai matin itsetunto ei kohtaa todellisuuden kanssa? Näin mm. Tinderissä. Naisillä on suuret luulot omasta tasostaan.

Jos tason määrää kohderyhmä, niin taso on juuri se, minkä tasoisen "pystyy saamaan". Jos siis sinun mielestäsi kuutosen nainen onnistuu saamaan sinun mielestäsi kasin miehiä, niin joko nainen on oikeasti kasi tai ne miehet kuutosia. .

Näin se on. Kunhan muistaa, että kutosen nainen saa usein kasin miehen seksiin, mutta harvemmin suhteeseen.

Vierailija
966/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä en saa ”edes” sitä seksiä, vaikka haluaisin.

En ole mitenkään ruma, pullea tai mitään.

Mietin joskus noita tasoteoria-asioita omalle kohdalleni (eli kurkottaisin liian korkealle), mutta tulin siihen tulokseen, että tuskin siitä on kyse.

Mies jolta olen saanut eniten ja ”helpoimmalla” seksiä, on nimittäin sellainen ettei sitä tasokkaampaa voi oikein olla - ja tietää sen itsekin (erittäin komea ja karismaattinen, saisi kaikenlaisilta naisilta niin halutessaan ja jopa lesbokaverinikin ihmettelivät ”miten voi olla tuon näköinen, ihan kuin joku veistos”).

Kyseinen mies on myös kohdellut minua aina todella kauniisti ja kehunut kaikin tavoin; käsin, silmin, elein, sanoin.

Itse taas olen muiden mielestä kaunis, kouluaikoina aina luokkakuvien jälkeen tuli ”mun äiti/sisko/mummi/isä/veli sano, että tuosta tytöstä tulee varmaan missi”-kommenttia luokkakavereilta, minua tuijotellaan paljon ja säännöllisesti jossain ruokakaupassa tms. joku mies hätkähtää nähdessään, kulkee ohi ja sanoo vahingossa ”oho” tms. jne.

Säännöllisesti kehutaan ja hämmästellään, eli tuskin ulkonäössä vika.

Tämä nyt tietysti kuulostaa todella itseriittoiselta ja leuhkalta, mutta tämä nyt vain on elämääni enkä muiden ihastelusta huolimatta vastaa omia ihanteitani, eli muiden mielestä olen kauniimpi kuin omasta mielestäni.

En itseäni mitenkään vihaa tai häpeäkään, mutta en pidä niin kauniina kuin muut tuntuvat pitävän.

Aika tavallisena itseäni pidän, itsetuntoni on ulkonäön suhteen keskitasoa.

Seksuaalisesti olen avoin, eli tykkään kaikenlaisesta seksistä eikä rajoja juuri ole (paitsi kakkaleikit ja vaginan fistaus on no-no) ja haluan seksiä päivittäin, eli siinäkään ei pitäisi olla ”vikaa”.

Pointti siis vaan se, että ei tasoteoria selitä kaikkea eikä vika välttämättä ole missään naamassa tai vartalossa - tai ylipäätään sinussa itsessäsi ollenkaan.

Kyllä se tasoteoria tässä sinunkin tapauksessasi on voimissaan. Tavikset ei kehtaa yrittää ja samantasoisia on vähemmän.

Vierailija
967/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ei tuo monimutkainen asia ole. Mittarit parinvalinnassa määrittävät mitä saat. Koska ap on kelvannut hyvin komeille miehille seksiin, hänellä on päähänpinttymä siitä että juuri hän voittaisi lotossa komean miehen - vaikkei edes omaa sitä "kaunista sisintä" jolla ulkonäköä voisi ehkämahdollisesti kompensoida.

Jos rima on liian korkealla ulkonäön suhteen, mutta hyvin matalalla sitoutumisvaatimusten suhteen, ap saa komeita miehiä joille hän on pelkkä pano. Jos ap treffailisi ulkonäöllisesti oman tasoisiaan, tai hieman rumempia, miehiä mutta asettaisi riman korkealle sitoutumisvaatimusten suhteen...olisi lopputulos eri.

Nyt taktiikka on: "haluan komean miehen jolle annan seksiä, jospa mies ihastuisi"

Taktiikan pitäisi enemänkin olla: "en katso ulkonäköä, mutta en anna seksiä ilman oikeita tunteita ja todisteita miehen sitoutumishalusta"

Komeaa ja sitoutumishaluista miestä ap ei saa. Se on jo tullut selväksi. Ap:n taso ei riitä, ei ulkonäön eikä luonteen osalta.

Kiitos tästä analyysistä. Hauskaa että voit minua tuntematta muutaman viestin perusteella netin välityksellä sanoa että olen sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma. Ap

Eipä kestä.

- olet erittäin pinnallinen, mutta toivot ettei mies olisi, jotta saisit omaa tasoasi komeamman miehen

- sinun oli kysyttävä av-palstalta neuvoa, koska et tajunnut itsestäänselviä asioita omin avuin

?

- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä.

- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä.

- En tiedä pitävätkö miehet minua hauskana tai mielenkiintoisena, ehkä jotkut pitävät, jotkut eivät

Ap

Linkkaa meille muutama kuva komeimmista miehistä joita löydät, niin katsotaan. Voit myös linkata kuvia miehistä joiden ulkonäkö vastaa entisiä kumppaneitasi, jos satut sellaisia löytämään.

"- En ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Se ei tarkoita etten voisi olla kaunis jonkun toisen mielestä."

On aika huono yhdistelmä jos miesmakusi vastaa yleistä komeusihannetta, kun taas itse haluatkin olla kaunis juuri tietyn miehen silmissä. Minäkin haluaisin kumppanikseni missin, koska ihan varmasti 167cm siropiirteinen ja korkeaääninen mies on jonkun mielestä komea.

"- En koe olevani erittäin pinnallinen vaikka kauniista asioista pidänkin. En esimerkiksi omista ripsienpidennyksiä, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, en värjää hiuksiani, meikkaan hillitysti ym. Pidän luonnollisesta kauneudesta enemmän kuin feikistä."

Pinnallisuudella en tarkoita omasta kauneudestasi huolehtimista, vaan sitä kuinka tärkeä osa ulkonäkö on kumppanin valinnassa.

Kuvia en linkkaa koska ne poistetaan. Mutta esim miesnäyttelijöistä mun mielestä komeita ovat mm. Aku Hirviniemi, Emile Hirsch, James Franco, Ryan Gosling, Jasper Pääkkönen nuorena. Nuo nyt tuli ekana mieleen. Ap

No en ole peukuttanut, mutta eikö nuo nyt vastaa monen muunkin naisen miesihannetta? Kysymys oli suhteuttamisesta omaan tasoosi. Jos et koe olevasi kummoisen näköinen niin eikö esimerkiksi ylipainoinen mies kelpaa?

Aku Hirviniemi?! Monen miesihanne?!

Aku Hirviniemellä ei olisi asiaa miesmalliksi, mutta hän on silti keskivertoa selkeästi komeampi mies.

Huomauttaisin että tutkimusten mukaan naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, ja vain <1% komeita. Naisten käsitykset tavismiehistä/komeista miehistä ovat siis epärealistisia.

No ei totta maar ole mikään keskivertoa komeampi... Get real!

Vierailija
968/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita tonne Aijaa.comiin kasvokuva itsestäsi! Haluaisin arvioida kasvoista, oletko naisen silmään samaa tasoa noiden miesten kanssa.

N28

Vierailija
969/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap laita tonne Aijaa.comiin kasvokuva itsestäsi! Haluaisin arvioida kasvoista, oletko naisen silmään samaa tasoa noiden miesten kanssa.

N28

En aio postata kasvokuvaa itsestäni tälle palstalle. Ap

Vierailija
970/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap

https://aijaa.com/VeocOB

Kaikkien miesten taso ulkonäön osalta 9/10.

Maskuliiniset piirteet, voimakas leuka, pitkä ja laatikkomainen pää, jne.

Se kuka nainen pitää kenestäkin, on makuasia (liittyy esim. tyyliin, ilmeeseen, jne). Mutta jokainen kuvien miehistä voi ainakin ulkonäön perusteella uskoa miellyttävänsä ainakin joitain tason 9/10 naisia.

Siinä tapauksessa on selvää että haen tasoani korkeampitasoisia miehiä sillä en itse laske itseäni edes 8 naiseksi ulkonäölisesti. Ap

Vierailija
971/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa otsikon kysymykseen: millaista naista ei haluta suhteeseen?

No sellaista, joka on ehkä naamaltaan nätti, mutta luonteeltaan hankala ja vaativa.

Ei sellaista valittajaa jaksa kuunnella vuosikausia. Tai palveltava prinsessa, joka vaatii milloin mitäkin, muttei itse ole valmis tekemään yhtään mitään.

Eli seksiin kelpaa, mutta ei suhteeseen.

Vierailija
972/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä hei, selasin tuossa tinderiä ja tässä nyt ei julkkismiehiä joille annan tykkäyksen ja tuollaisia matcheja saan (toivottavasti tätä ei nyt heti poisteta). Mielipiteitä näistä? Ap

Minä en antaisi tykkäystä kenellekään noista. Tosi geneerisen näköisiä kavereita ja itselleni toki ihan liian nuoriakin. Oikea alakulma voisi kasvonpiirteiltään sytyttää, jos olisin 22. Mutta kaikista tulee heti sellainen olo, että biletysvaihe on vielä päällä ja jutut pyörivät nimenomaan ryyppäämisen ja pillun ympärillä.

N28

Tässä arvioidaan ulkonäköä eikä sitä miellyttääkö tyyli/ikä juuri sinua.

Kaikki miehet ovat ulkonäöllisesti hyvin samaa tasoa (objektiivisesti komeita ja maskuliinisia), erot koskevat lähinnä pukeutumista ja ilmeitä.

Vierailija
973/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä arvioidaan ulkonäköä eikä sitä miellyttääkö tyyli/ikä juuri sinua.

Kaikki miehet ovat ulkonäöllisesti hyvin samaa tasoa (objektiivisesti komeita ja maskuliinisia), erot koskevat lähinnä pukeutumista ja ilmeitä."

Nainen arvioi miehessä muutakin kuin sitä, onko ulkonäkö "objektiivisesti komea ja maskuliininen". Tietenkin sillä on merkitystä, miellyttävätkö nuo miehet myös minua, jos oletus on, että enemmistö naisista kilpailee samojen miesten huomiosta.

Vierailija
974/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuka nainen pitää kenestäkin, on makuasia (liittyy esim. tyyliin, ilmeeseen, jne). Mutta jokainen kuvien miehistä voi ainakin ulkonäön perusteella uskoa miellyttävänsä ainakin joitain tason 9/10 naisia.

Siinä tapauksessa on selvää että haen tasoani korkeampitasoisia miehiä sillä en itse laske itseäni edes 8 naiseksi ulkonäölisesti. Ap

Mikäli arvioit ulkonäkösi oikein, ammut todella pahasti yli tasosi. Ei ihme etteivät seksikumppanisi ole valmiita sitoutumaan. Kaiken lisäksi vaikuttaisit pitävän salijampoista, vaikka itse olet kuvan perusteella 101% treenaamaton.

Positiivisena puolena, en usko että olet ruma.

Jos olet kasvoiltasi tavis, treenaamalla kropan tikkiin voisit parantaa mahdollisuuksiasi. En sano että onnistuisit sitouttamaan komeaa jykeväleukaista miestä, mutta salilla viihtyvä mies luultavasti ilahtuisi jos elämänkumppani harrastaisi samoja asioita.

Vierailija
975/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi komeita miehiä, tai poikia voisi sanoa. Siis oikeasti? Vaikuttavat pahimmilta mahdollisilta pelimiehiltä! Kovin nuoriakin. Oikeasti ap, sun bikinikuva oli aika huono suoraan sanottuna. Tai ei huono, tavallinen. Nämä miehet ovat treenattuja. Eivätkä näytä sellaisilta joita kiinnostaa sitoutua.

Vierailija
976/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä nuo on kaikki kyllä keskivertoa komeampia. Eipä ihme ettei tule itselle mätsejä kun pitäisi tuollaisten kanssa kisata.

M35"

Minkä ikäistä naista itse etsit? 28-vuotiaana naisena en antaisi tykkäystä yhdellekään noista. Syyt: tyyli ja ikä, jopa piirteet. En odota, että 35-vuotias näyttää lapselta. Mutta tuli sellainen olo, että olet itse kiinnostunut jostain 22-vuotiaista, koska hehän noista pojista ovat kiinnostuneita.

Vierailija
977/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eri mieltä. Ei 9/10 tason naiset kiinnostu tollaisista. Noi pariutuu just niiden parikymppisten lähiöprinsessojen kanssa, jotka ottaa itestään vähintään 10 belfietä päivässä Instaan ja pitää parisuhteen laatuaikana pillurallia Auran liikenneympyrässä.

Naisen tason määrittää ensisijaisesti ulkonäkö. Se harrastaako nainen pillurallia vai historiantutkimusta määrittää ympyrät joista kumppani valitaan. Se kumppani voi olla komea professori, tai komea amiksessa opiskeleva raksamies. Molemmissa ympyröissä on omat tasoluokkansa.

Vierailija
978/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap Turusta? Toi yksi kollaasin pojista on tosi tutun näköinen. Tuli mieleen, että tyyppi on tullut ehkä Tinderissä vastaan. Ja olen ollut siellä viimeksi 2014, että eiköhän se kerro ihan tarpeeksi, minkälaisista miehistä kiinnostut, jos muistikuva pitää paikkansa...

Vierailija
979/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä arvioidaan ulkonäköä eikä sitä miellyttääkö tyyli/ikä juuri sinua.

Kaikki miehet ovat ulkonäöllisesti hyvin samaa tasoa (objektiivisesti komeita ja maskuliinisia), erot koskevat lähinnä pukeutumista ja ilmeitä."

Nainen arvioi miehessä muutakin kuin sitä, onko ulkonäkö "objektiivisesti komea ja maskuliininen". Tietenkin sillä on merkitystä, miellyttävätkö nuo miehet myös minua, jos oletus on, että enemmistö naisista kilpailee samojen miesten huomiosta.

Ei sillä ole merkitystä, jos muut naiset kuitenkin pitävät kuvien herrojen tyylistä.

Ylin nimittäjä ratkaisee.

Akateeminen, kulttuuria ja oopperaa harrastava 20+ nainen ei tykkää.

Belfieitä räpsivät lähiöprinsessat tykkäävät.

-> Miehet haluavat belfieitä räpsiviä lähiöprinsessoja.

-> Siispä kuka on kuumin, hauskin ja haluttavin belfieitä räpsivä lähiöprinsessa? Se lähiöprinsessa saa lähiöprinssinsä.

Meillä on pari.

Vierailija
980/2666 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Eipä kestä.

?

Ap

Aku Hirviniemi?! Monen miesihanne?!

Aku Hirviniemellä ei olisi asiaa miesmalliksi, mutta hän on silti keskivertoa selkeästi komeampi mies.

Huomauttaisin että tutkimusten mukaan naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, ja vain <1% komeita. Naisten käsitykset tavismiehistä/komeista miehistä ovat siis epärealistisia.

Tutkimusten mukaan = yksi okCupidin blogiposti, josta unohdat mainita sen että kun ulkonäköarvioihin yhdisteltiin viestittelydata niin naisten ulkonäköpreferenssi oli heikompi kuin miehillä.