Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
En minä ainakaan "tyytynyt" mihinkään vaan sydän pomppasi mieheni kohdalla.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Mikä hiton haluttomuus? Mistä sä nyt taas puhut?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
En näe asioilla relevanssia.
Oikeastiko rinnastat sen, että nainen toivoo miehen olevan itseään pidempi,
ja sen, että
mies tahtoo naisia, jotka antavat hänelle, mutta eivät kenellekään muulle
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Et näe koska se on "aina eri asia". Nainen saa vaatia/toivoa mies ei.
Kumpikin saa haluta ja toivoa mitä haluaa. Se että haluaa ja toivoo että toinen rajoittaisi käytöstään tavalla johon ei itse ole valmis on tekopyhää. Se taas että pitää tiettyjä, sukupuolittuneita fyysisiä ominaisuuksia viehättävinä ei ole.
Miehet pitävät viehättävänä parisuhteen kannalta naista, jolla ei ole irtosuhteita. Naiset taas arvostavat miehiä, joilla irtosuhteita on.
No eikä arvosteta, todellakaan. Taas yrittämässä määrätä mitä naiset arvostavat.
Muu ei selitä sitä miksi seksi keskittyy niin voimakkaasti pienelle miesporukalle. Suulla ette arvosta, mutta sukuelimellä kyllä.
Eli siis jos 18v kundi investoisi lakkiaisrahansa maksullisiin niin hänestä tulisi väistämättä alfa, koska hänellä olisi enemmän seksikumppaneita kuin 90% muista ikäisistään ja naiset suorastaan tappelisivat hänestä ja irtosuhteita alkaisi kertyä aina vain lisää ja lisää. Miksi ihmeessä te ette ole tehneet näin, nuohan olisi ihan pikkurahoja siitä että lopun ikäänsä saisi loputtomasti pillua?
Koska suomalaiset miehet tietävät etteivät kelpaa parisuhteeseen, jos ovat käyneet maksullisissa! Itsekin kävisin koska saan harvoin irtoseksiä, mutten käy koska tahdon parisuhteen. Enkä tahdo valehdella.
No niin. Eli ihan turha väittää, että seksikumppaneiden määrä itsessään olisi ihailtava ominaisuus.
Ei ehkä ole, muttei se naisille ole totaalinen turn off. Monet naiset varmasti pitävätkin jos saavat kesytettyä kovan pelimiehen! Miesten kohdalla tälläistä ajattelutapas ei ole.
Eipä se miehillekään totaalinen turn off ole. Lähinnä se tuntuu olevan ongelma sille pienelle miesten osajoukolle joka ei muutenkaan oikein pärjää pariutumismarkkinoilla. Vähän sellaine happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista-tyyppinen juttu, ilmeisesti.
Ette taida oikein ymmärtää, että tässä on kyse vain yhdestä valintakriteeristä, eikä mistään suorviivaisesta syy-seuraussuteesta. Siis mitä epäsuositumpi mies, sitä todennäköisemmin hän myös hyväksyy naisen useat kumppanit.
Jos tarkemmi olisit kiinnittänyt huomiota siihen, ketkä kevytkenkäisiä naisia vieroksuvat, niin he eivät ole olleet kokemattomia. Sen sijaan naisenpuutettaan valittaneille palstavakkareille, (kuten 121212 ja M35) naisen entisten kumppanien korkea määrä ei tunnu olevan ongelma.
Sanoisin että epäsuositut miehet rationalisoivat promiskuiteetin merkityksettömäksi samalla tavoin kuin naiset epäjohdonmukaiset ulkonäkömieltymyksensä.
-ohis
121212 kyllä valittaa jatkuvasti, kun ei saa kokematonta teinineitsyttä patjakseen. Hänelle naisen suhteiden määrällä on merkitystä toooodella paljon.
Jossain hän nimenomaan sanoi, ettei se hänelle henkilökohtaisesti olisi este. Käsittääkseni hän suhtautuu iäkkäisiin skeptisesti huolimatta kumppaneiden määrästä, koska naisen biologinen kello alkaa tikittää ja naiset sitä mukaa rationalisoivat mieltymyksiään, eli vauvakuumeisten naisten motiiveihin ei voi luottaa.
Mutta mitäpä minä tätä selitän hänen puolestaan. Kertokoon itse. Tai ehkäpä hänen sanansa vaatisivatkin jonkun muun selittäjän, koska teillä ei tunnu olevan mitään halua ymmärtää mitä hän sanoo.
Tässä on suora lainaus ykskakkosen kommentista muutaman sivun takaa:
"Parisuhdemielessä minä henk koht tuomitsen naisen irtosuhteet ja panosuhteet. Itse olen niitä harrastanut, ja pyrin harrastamaan lisää."
Vieläkö väität, että hänelle naisen suhteiden määrällä ei ole merkitystä? Kuinka monella tavalla nuo kaksi lausetta oikein voi ymmärtää, minusta tuossa ei ole mitään epäselvää?
Niin, tuomitsee mutta on sopeutunut, mikä oli koko kirjoitukseni pointti. Ymmärretty?
Missä kohtaa tuossa on mielestäsi se sopeutuminen? Tarkoitatko, että hän menee parisuhdteeseen naisen kanssa, jota halveksuu? (No ei sekään olisi mikään ihme.)
Hätäinen kommentti minulta tuo edellinen. Olet oikeassa. Parisuhteen suhteen hänen sopeutumisensa on jättätymistä niiden ulkopuolelle, eli sopeutumista kuintekni tapahtuu.
Jaa. Minusta se ei ole parisuhteiden ulkopuolelle omasta tahdosta jättäytymistä, jos vuositolkulla mouruaa palstoilla, millainen nainen hänelle kelpaisi parisuhteeseen ja millaiset miehet kelpaavat ja pitäisi kelvata naisille parisuhteeseen. Yllättävän paljon hän jaksaa päätään vaivata toisten ihmisten kelpaamisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööööööööö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoamatikkaa kirjoitti:
Otetaanpa todellinen esimerkki oikeasta elämästä. Tarkistin luokkakuvasta henkilöt, että varmasti menee oikein.
Meidän luokalla oli 11 tyttöä ja 12 poikaa (AMK).
Tytöistä 3 oli parisuhteessa käytännössä opiskeluajan.
1 oli suurimman osan ajasta, 2 osan ajasta.
5 oli sinkkuja käytännössä opiskeluajan.
Sinkuista 1 oli sellainen kiltti ja hiljainen tyttö joka ei käynyt baarissa, oletettavasti pariutumishaluinen. Antoi kuitenkin pakit kahdelle yrittäjälle, joista toinen olin minä. Sinkuista osa harrasti irtoseksiä ja osa ei, mutta jokainen näkemäni kerta kun lähtivät baarista jonkun matkaan, se oli yksi niistä suosituista komistuksista.
Sinkkupojista yksi oli komistus joka sai seksiä, 3-4 olivat parisuhteessa jo, lopuista yhdelläkään ei minun tietääkseni ollut naisia. Tyttöystävän olisivat kyllä halunneet, samoin kuin olisin minäkin halunnut.
Logiikka tässä on että vain pariutumishaluiset tytöt olivat tavispoikien ulottuvilla. Se tarkoittaa sitä että oli about 5 tavispoikaa yhtä heille potentiaalista tyttöä kohden, koska kaikki villit & vapaat tavistytöt olivat vain komistusten ulottuvilla (irtoseksiin). Eli vaikka tavispojat kaikki haluaisivat suhteen eikä irtosekstailua, suuri osa jäisi ilman.
Mutta tämähän menee ihan oikein. Pariutumishaluiset tytöt ei ota pelkkää seksiä haluavia taviksia eikä myöskään lähde niiden panijoiden mukaan. Ne haluaa sen aidosti parisuhdetta haluavan kaverin. Missä se ongelma on?
No vaikka siinä että villejä & vapaita tyttöjä vastaava osuus pojista jää ilman parisuhdetta ja seksiä?
Jos tavikset irtosuhteilisi keskenään, varmaankin kaikki saisi aika hyvin mitä haluaisivat, koska ei kaikki tavispojatkaan halua seurustella.Ei kaikki halua irtosuhteita. Sinusta ilmeisesti miesten tilanne ratkeasi sillä, että seurustelua haluavat tytöt alkaisivat hankkia irtosuhteita vastoin omaa halua. Ja mikäs se olikaan paljon irtosuhteita harrastaneen naisen nimitys miesteen keskuudessa?
Nii-in.
Jos (palstamiesten mukaan) naisilla on suuria vaikeuksia ymmärtää, etteivät miehet halua irtosuhteita harrastanutta naista, niin näyttääpä palstamiehilläkin olevan jonkinlaisia vaikeuksia ymmärtää, etteivät useimmat naiset halua harrastaa irtosuhteita - heidän kanssaan ainakaan, jos kenenkään.
Lisäksi, onko väitetty irtosuhde niille pelurien pyörittämille naisille juuri se, vai onko se heille seurustelusuhde. Se "alfa" tod näk uskottelee ainakin osalle naisista tähtäävänsä vakavampaan suhteeseen, ja näin pyörittää muutamaa naista kerrallaan 2 kk - vuoden ajan. Näitä on nähty.
Miksi 6-8 tason naiset eivät harrasta irtosuhteita niiden 6-8 tason miesten kanssa? Silloin kortit menisivät tasan ja 'kumpikin sukupuoli saisi silloin kun toinen saa'. Vaan nyt on tilanne, jossa ne 6-8 naiset pyörivät alfojen panoringeissä joissa 9-10 miehet hoitelevat suuremman joukon naisia. Tuosta tuo esimerkkikin kertoi, et vaan tainnut oikein ymmärtää?
JOS 9-10 tasoinen mies joskus vakiintuu, niin se on silloin toisen 9-10 tason naisen kanssa, ei kutosen naisen kanssa. Naisilla vaan on tasoharha, koska he ovat saaneet sen alfan seksiin niin kutosen nainen jää odottamaan että saisi alfan kesytettyä myös parisuhteeseen. Sitä ei vain tule tapahtumaan, tai saattaa tapahtua 1/50 000 tapauksissa. Ymmärrätkö nyt, miksi niillä kutosen tai seiskan miehillä on niin tympeää katsella tätä touhua sivusta, kun itse alkavat kelvata joskus yli kolmekymppisenä kun alfaunelmasta luopuneelle naiselle tulee kiire perustaa perhettä?
Kerro nyt vielä, miksi ihmeessä 6-8 -tason naisen pitäisi harrastaa irtoseksiä 6-8 -tason miehen kanssa, jos irtoseksiin saa sen 9-10 miehenkin? Mieti nyt itsesi siihen valintatilanteeseen, jos sinulla on tyrkyllä 7-tason nainen ja 10-tason nainen. Etkö sinä olisi idiootti, jos valitsisit sen 7-tasoisen, jos sinulla ei olisi tästä valinnasta mitään hyötyä itsellesi? Jos sinulle tarjotaan 20 euroa tai 100 euroa, sinä varmaan valitset sen 20 euroisen, koska et halua kuulua siihen massaan, joka valitsee 100 euroa, niinkö?
Mul on tuttu mies ,joka oli vuoden sinkku
Pani paljaaltaan lihavia 20 vuotiaita tyttöjä
Sit kun taas löyty vaki nainen , se oli 30 vuotias hoikka ja kaunis:)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, onko ap miespuolinen trolli, muuten.
Näistä keskusteluista: on aika tympeää, että useat (ei kaikki! m35 ihana poikkeus) miehet ovat täällä "Setä tietää, setä sanoo" asenteella. Setä tietää mitä mieltä naiset on paremmin kuin naiset itse. Öö, ei!
Toinen huomio: kuten kautta aikojen myös täällä ja nyt miehet pyrkivät sääntelemään naisen seksuaalisuutta. Mahtaa olla kurja huomata, ettei se enää onnistukaan.
Naiset kaunistelee eli valehtelee, sedät kertovat ruman totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
ja sen, että
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Kumpikin saa haluta ja toivoa mitä haluaa. Se että haluaa ja toivoo että toinen rajoittaisi käytöstään tavalla johon ei itse ole valmis on tekopyhää. Se taas että pitää tiettyjä, sukupuolittuneita fyysisiä ominaisuuksia viehättävinä ei ole.
Miehet pitävät viehättävänä parisuhteen kannalta naista, jolla ei ole irtosuhteita. Naiset taas arvostavat miehiä, joilla irtosuhteita on.
No eikä arvosteta, todellakaan. Taas yrittämässä määrätä mitä naiset arvostavat.
Muu ei selitä sitä miksi seksi keskittyy niin voimakkaasti pienelle miesporukalle. Suulla ette arvosta, mutta sukuelimellä kyllä.
Eli siis jos 18v kundi investoisi lakkiaisrahansa maksullisiin niin hänestä tulisi väistämättä alfa, koska hänellä olisi enemmän seksikumppaneita kuin 90% muista ikäisistään ja naiset suorastaan tappelisivat hänestä ja irtosuhteita alkaisi kertyä aina vain lisää ja lisää. Miksi ihmeessä te ette ole tehneet näin, nuohan olisi ihan pikkurahoja siitä että lopun ikäänsä saisi loputtomasti pillua?
Koska suomalaiset miehet tietävät etteivät kelpaa parisuhteeseen, jos ovat käyneet maksullisissa! Itsekin kävisin koska saan harvoin irtoseksiä, mutten käy koska tahdon parisuhteen. Enkä tahdo valehdella.
No niin. Eli ihan turha väittää, että seksikumppaneiden määrä itsessään olisi ihailtava ominaisuus.
Ei ehkä ole, muttei se naisille ole totaalinen turn off. Monet naiset varmasti pitävätkin jos saavat kesytettyä kovan pelimiehen! Miesten kohdalla tälläistä ajattelutapas ei ole.
Eipä se miehillekään totaalinen turn off ole. Lähinnä se tuntuu olevan ongelma sille pienelle miesten osajoukolle joka ei muutenkaan oikein pärjää pariutumismarkkinoilla. Vähän sellaine happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista-tyyppinen juttu, ilmeisesti.
Ette taida oikein ymmärtää, että tässä on kyse vain yhdestä valintakriteeristä, eikä mistään suorviivaisesta syy-seuraussuteesta. Siis mitä epäsuositumpi mies, sitä todennäköisemmin hän myös hyväksyy naisen useat kumppanit.
Jos tarkemmi olisit kiinnittänyt huomiota siihen, ketkä kevytkenkäisiä naisia vieroksuvat, niin he eivät ole olleet kokemattomia. Sen sijaan naisenpuutettaan valittaneille palstavakkareille, (kuten 121212 ja M35) naisen entisten kumppanien korkea määrä ei tunnu olevan ongelma.
Sanoisin että epäsuositut miehet rationalisoivat promiskuiteetin merkityksettömäksi samalla tavoin kuin naiset epäjohdonmukaiset ulkonäkömieltymyksensä.
-ohis
Jos meinasit, että olen kokematon niin mulla on 12v yhtä parisuhdetta takana ennen eroa pari vuotta sitten.
M35
Puhuin naisenpuutettaan valittaneista. Etkö koe olevasi epäsuosittu?
Olen toki, mutta olen sen jo hyväksynyt.
M35
Älä pahastu, mutta ehkä se onkin ongelma sinussa. Vaikutat oikeasti fiksulta mieheltä, mutta vähän flegmaattiselta. Olet ihan liian nuori vaan alistumaan ja odottamaan kuolemaa. Vähän enemmän yritystä, sitä hyvää sellaista.
Jos M35 saa sen naisen, vaikka vähän käytetyistä, hänen markkina-arvonta nousee ja oikein pelaamalla ja naista sopivasti vaihtamalla hänen statuksensa alkaa muutamassa vuodessa lähestyä alfaa.
Tai jospa hän haluaisi toisen pitkän parisuhteen, koska entinenkin kesti 12 vuotta. Vaikea uskoa, että ihan jokainen mies pelailee ja vaihtaa naisia noin vain, jotkut haluavat yhden hyvän ja pitkän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä varmaan tahtoisi sen neitsyen jos olisi mahdollista. Parisuhteeseen siis. En tiedä ketään miestä jolle naisen kumppanien suuri lukumäärä olisi hyvä juttu. Jos ajattelee parisuhteen kannalta.
Eräs tuttavaporukan nainen avautui kännissä myyneen itseään nuorena opiskelijana. Kyllä tuollainen tuhoaa kaikki romanttiset ajatukset. Irtoseksi aiheuttaa saman reaktion.
Mä taas luulen että suurinta osaa aikuisista miehistä ei juurikaan kiinnosta se entisten kumppaneiden lukumäärä poislukien ehkä juuri joku itsensä myyminen kun siinä on kyseesä jo vähän eri asia. Ymmärrän että parikymppisille tuo voi olla tärkeämpää.
Niin kuin ei ole valinnanvaraa. Kaikkea sitä voi toivoa, mutta todellisuuten on sopeuduttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu!
Eräs n50+
ja sen, että
?
-ohis
Jos meinasit, että olen kokematon niin mulla on 12v yhtä parisuhdetta takana ennen eroa pari vuotta sitten.
M35
Puhuin naisenpuutettaan valittaneista. Etkö koe olevasi epäsuosittu?
Olen toki, mutta olen sen jo hyväksynyt.
M35
Älä pahastu, mutta ehkä se onkin ongelma sinussa. Vaikutat oikeasti fiksulta mieheltä, mutta vähän flegmaattiselta. Olet ihan liian nuori vaan alistumaan ja odottamaan kuolemaa. Vähän enemmän yritystä, sitä hyvää sellaista.
Jos M35 saa sen naisen, vaikka vähän käytetyistä, hänen markkina-arvonta nousee ja oikein pelaamalla ja naista sopivasti vaihtamalla hänen statuksensa alkaa muutamassa vuodessa lähestyä alfaa.
Olette te vauvelit naisista riippuvaisia, nainenko määrää miehen arvon. Mies ei taida olla aikuinen mies nyt lainkaan.
Ja sinäkö määrität sen, miten miehen arvo määrittyy?
Ei tarvitse, kun täällä "mies" arvottaa sen niin, että alfa saa naisen. Ja ellei saa naista, on tuon jonnen mukaan arvoton. Jonne arvottaa ihan itse itsensä totaalisen ja täydellisen riippuvaiseksi naisesta.
En ikinä suostuisi arvottamaan itseäni noin, että onko parisuhde vai ei. No mulla on, mutta ei minun arvoni olisi yhtään alempi sinkkuna. Eikä minusta kenenkään arvo ole kiinni parisuhdestatuksesta. Vai onko niin, että jo yhtäkkiä kuolisin tänään, niin huomenna mun mieheni arvo olisikin pudonnut, ja nousisi vasta kun on uusi vaimo saatu? Vmp.
Oletteko hulluja?
Kun minä, keskipituinen nainen, toivon partneriksi keskipituista miestä, niin houritte kakasoistandardeista jne. Lisäksi erikseen mainitsin, että olen monesti ihastunut omanpituisiini / lyhyisiin miehiin. Eli tuo on ollt toive, muttei välttämättömyys. Sydän päättää.
Täällä luetaan viesteistä vain mitä halutaan, loput jätetään huomioimatta / dissataan.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä varmaan tahtoisi sen neitsyen jos olisi mahdollista. Parisuhteeseen siis. En tiedä ketään miestä jolle naisen kumppanien suuri lukumäärä olisi hyvä juttu. Jos ajattelee parisuhteen kannalta.
Eräs tuttavaporukan nainen avautui kännissä myyneen itseään nuorena opiskelijana. Kyllä tuollainen tuhoaa kaikki romanttiset ajatukset. Irtoseksi aiheuttaa saman reaktion.
Mä taas luulen että suurinta osaa aikuisista miehistä ei juurikaan kiinnosta se entisten kumppaneiden lukumäärä poislukien ehkä juuri joku itsensä myyminen kun siinä on kyseesä jo vähän eri asia. Ymmärrän että parikymppisille tuo voi olla tärkeämpää.
Niin kuin ei ole valinnanvaraa. Kaikkea sitä voi toivoa, mutta todellisuuten on sopeuduttava.
Ei sinun tarvitse sopeutua mihinkään, pysyt vaan sinkkuna. Jos oma mies sanoisi, että on minun kanssa vain siksi, että parempaa ei saanut, niin se suhde olisi sitten siinä. Olen mieluummin yksin kuin jonkun hätävara.
Lisäksi höpisette, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen. En maininnut mutta olen hyvinkin keskipituinen nainen. Enkä halua pitkää miestä. Haluan, ettei mies olisi minua lyhempi. Mutta jos ihastun niin ihastun, ei se sitä kysy.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve aikuinen mies ei mieti jotakin lukumääriä, ellei tosiaan ole kyse pros´tituutiosta. Kyllä se jo haittaisi, mutta yhtä lailla mies-pros´tituoitu on kelpaamaton, tai mies jolla on ihan kohtuuttomasti niitä kumppaneita. Mutta demonisoida ihan normaali nuoruus, se viittaa ongelmiin demonisoijassa.
Kuten onneton yritys päteä sivistystasoilla kertoo sen amis-taustan. :)
Sinäkö päätät miesten puolesta, miesten asenteita yhteen sun toiseen asiaan? Omassa kuplassasi elät.
Itselleni naisen tausta rehellisenä h0rona olisi parempi kuin normi-lu7kana. Onpahan ainakin ymmärtänyt tienata toiminnallaan, eikä tyhmänä, huono-itsetuntoisena hakenut huomiota ja, heh, arvostusta, sillä. Tosin saattaa olla aika paljon päällekkäisyyttä ryhmissä, mene ja tiedä.
Puhdas neitsyt tietenkin olisi paras, mutta se nyt ei ole käytännössä mahdollista länsimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Mul on tuttu mies ,joka oli vuoden sinkku
Pani paljaaltaan lihavia 20 vuotiaita tyttöjä
Sit kun taas löyty vaki nainen , se oli 30 vuotias hoikka ja kaunis:)
Tuo on aika tuttu ja toistuva ilmiö, että joutuu harjoittelemaan ennen kuin sopivaa osuu kohdalle, sikäli kun osuu tinder-aikakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse sopeutua mihinkään, pysyt vaan sinkkuna. Jos oma mies sanoisi, että on minun kanssa vain siksi, että parempaa ei saanut, niin se suhde olisi sitten siinä. Olen mieluummin yksin kuin jonkun hätävara.
Kaikki ovat suhteessa siksi.
Mutta kun te kerran elätte tuommoisessa fantasiamaailmassa, missä oma erikoisuus ja ainutlaatuisuus kumppanille on sekä absoluuttista, että avainasemassa, niin luulisi että teille olisi helppoa ymmärtää miksi miehet haluavat neitsyen, joka käytännössä tarkoittaa matalalukuista naista.
Ehkä teiltä puuttuu kyky empatiaan miehiä kohtaan, ehkä se siksi on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun te kerran elätte tuommoisessa fantasiamaailmassa, missä oma erikoisuus ja ainutlaatuisuus kumppanille on sekä absoluuttista, että avainasemassa, niin luulisi että teille olisi helppoa ymmärtää miksi miehet haluavat neitsyen, joka käytännössä tarkoittaa matalalukuista naista.
Ehkä teiltä puuttuu kyky empatiaan miehiä kohtaan, ehkä se siksi on niin vaikeaa.
Puuttuu kaikkinainen empatia kaksinaismoralismista, ihan sukupuolesta riippumatta. Ja jos mun mies esittää vaan rakkautta, niin on maailman paras näyttelijä, ollut jo vuosikymmenen. Niin että hänelle minä olen uniikki, ja hän minulle, ja se on vähän niin kuin koko homman pointti. Vaikka eihän sitä tunnevammainen tajua.
Ei normaali mies halua neitsyttä mitenkään erityisesti, eikä ole niin jumalattoman epävarma itsestään, ettei kestä normaalia menneisyyttä puolisollaan. Katkarapulogiikkaa olla huolissaan naisensa edellisistä kumppaneista, tietää siis jo olevansa totaalisen surkea. Mutta sitä ei tajua, että nykyaikana nainen ei jää sen surkea kanssa yhteen, vaikka kuinka olisi neitsyt alussa. Kun se neitsyys ei kestä, ja surkean seksin tunnistaa neitsytkin, ja aika pian.
Mahtaa vituttaa
Vierailija kirjoitti:
salillemarsmars kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selväkeissi kirjoitti:
Mitä keskusteltavaa tässä on? Luin osan ketjusta, ja...
Ap haluaa vain komeimpia miehiä, komeat miehet eivät halua tavisnaista, eivätkä etenkään tavisnaista joka haluaa heitä lähinnä koska he ovat komeita miehiä. Ap on nyt lähemmäs 10 vuotta kokeillut onneaan ja edennyt 10/10 miehestä 9/10 miehiin. Yhtään lähempänä onnistuminen ei ole. Ap:lle itselleen on kertynyt ikää ja seksikumppaneita, mistä kumpikaan ei ole mikään plussa naiselle.
Itse tiedän yhden pariskunnan jossa nainen oli tavatessa selkeästi tavis ja mies hyvin komea. Mutta kyseinen nainen on deittaillut monen näköisiä miehiä jopa rumahkoista lähtien, mies oli komeudestaan huolimatta ujo nörtti, ja nämä kaksi sopivat treffit näkemättä toisiaan mistä mies tiesi ettei tässä oltu vain hakemassa komeaa/pitkää, vaan oikeasti luonteet mätsäsivät.
Ap vaikuttaa henkisesti teini-ikäiseltä. Joku 14v haluaa sen nuorisoidolin näköisen pojan kun se vaan on niin söpö ja muut ei kiinnosta. Henkisesti mätsäävät miehet hakee 18-22v pissisprinsessaa joka näyttää superhotilta minihameessa.
No match.Eipä aplla ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa miesmakuaan. Itse sanoi ettei aio tyytyä, joten eiköhän apn peli ole pelattu parisuhteen kannalta. Tinder muutenkin on ihan paska jos etsii seurustelusuhdetta. Ap mene nyt jollekkin kurssille tai harrastukseen jossa tapaat miehiä!
Annan ap:lle yhden mahdollisuuden, ja sekin pieni koska ikää on lähes 30.
Kroppa kuntoon. Semmoiset 15 tuntia per viikko kovaa treeniä, sali + cardio. Isoilla painoilla kyykkyä ja mavea niin saa muotoja. Vaatii ihan vtusti työtä, kurinalaista dieettiä ja ainakin pari vuotta ennen kuin alkaa päästä tavoitteeseen. Ja tietty jos treenin lopettaa, kroppa palaa alkupisteeseen takaisin.
Siinä vaiheessa kun ne 9/10 jonnet näkee naisen jota saattaisi luulla fitnesskilpailijaksi, tavallinenkin naama saattaa kelvata. Tosin, siinä vaiheessa ikää on se 30. Ja voi käydä niin että ap:sta tulee vain astetta haluttavampi pano (luultavasti myös käy niin).
Mutta jos on tavis eikä mitään yritä, ei mitään saakaan. Paitti nainen pääsee aina patjaksi, mutta kun ap haluaa enemmän.
Miten tyhmä ohje, kun ongelma ei alun alkaenkaan ole ulkonäkö, senhän miehet näkevät siitä bikinikuvasta niin ettei mitään jää arvailun varaan. Ei sellainen Kike Elomaa-kroppa ole toivottu naisella, jos kenellekään. Ei heteropiireissä.
Ja mitä sitten, kun ei jaksakaan kuurittaa loppuelämää? Rakkaus loppuu? Tuollaisia ehdottavasta kannattaa kaikkien pysyä kaukana.
Haha, tervetuloa 2000-luvulle. Kike Elomaa... kaikkea sitä saa lukea.
Googlaa vaikkapa Anna Nyström, tai vanha klassikko ja uranuurtaja Jen Selter, siinä on tavoitetta, ja siihen vaaditaan aika paljon salitreeniä, sekä kurinalaisuutta. Siinä on vähän osviittaa. Tämän päivän haluttavimmat ulkomuodot, sanoivat vanhukset mitä vaan.
Mä tunnen yhden maksullisen naisen! Olin ainakin hänen mukaansa hänen eka asiakas. Niin ihana nainen! Harmittaa vain ettei hän halua minua. Otti suihin eikä muuta, en edes lauennut. Pistää vähän väliä viestiä että voitaisiin tavata. Olenko pilalla parisuhteeseen?
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tosiaan tuolla ajatusmallilla naisten ymmärtävän, että se mieskin haluaisi suhteelta jotain ainutlaatuisuutta ja tunnetta, että tässä on jotain erikoista, mutta ei.. on joku sadas mies samalla reiällä. Tosi uniikkia ja ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu kaikkinainen empatia kaksinaismoralismista, ihan sukupuolesta riippumatta. Ja jos mun mies esittää vaan rakkautta, niin on maailman paras näyttelijä, ollut jo vuosikymmenen. Niin että hänelle minä olen uniikki, ja hän minulle, ja se on vähän niin kuin koko homman pointti. Vaikka eihän sitä tunnevammainen tajua.
Ei normaali mies halua neitsyttä mitenkään erityisesti, eikä ole niin jumalattoman epävarma itsestään, ettei kestä normaalia menneisyyttä puolisollaan. Katkarapulogiikkaa olla huolissaan naisensa edellisistä kumppaneista, tietää siis jo olevansa totaalisen surkea. Mutta sitä ei tajua, että nykyaikana nainen ei jää sen surkea kanssa yhteen, vaikka kuinka olisi neitsyt alussa. Kun se neitsyys ei kestä, ja surkean seksin tunnistaa neitsytkin, ja aika pian.
Mahtaa vituttaa
Et ainakaan ole penaalin terävin. Et ymmärrä miksi neitsyttä halutaan (neitsyys ei kestä....ootko eri planeetalta?), et ymmärrä että voi rakastaa vaikka on jonkun kanssa siksi ettei parempaa saanut (kaikki ovat, edelleen, sinäkin, vaikka et edes itsellesi tunnusta). Et oikeastaan ymmärrä yhtään mitään, oman pikku kuplasi ulkopuolelta. Etkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vituttaa
Apua! Nainen on tunneryöpyn vallassa!
Voitko täsmentää, missä kohta näin sanottiin?
-eri