Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa kommentissa on mainittu, että tuttavilta on kuultu jonkun naisen seksihistoria. Mistä ne toiset sen niin tarkasti tietää, jos se nainen ei ole kenenkään sydänystävä? Ei siitä voi vetää mitään johtpäätöksiä, jos nainen tanssii jonkun miehen kanssa, viettää aikaa baarissa ja lähtee samaan aikaan pois. Miehet tuntuvat ajattelevan koko ajan seksiä niin heille ei tule mieleen, että sitä ei välttämättä ole ollenkaan.
Varsinkin miehet valehtelevat paljon. Yksikin puolituttu mies oli väittänyt omalle miehelleni, että olen ollut hänen kanssaa sängyssä. En tiedä, mistä hän moisen valheen keksi ja miksi sellaisen kertoi. En ollut tyyppiä edes nähnyt koskaan ennen kuin rupesin seurustelemaan mieheni kanssa.
Itseni kohdalla naisen tuttavapariskunta kertoi. Pariskunnan nainen oli tuntenut ala-asteelta asti. Sanoivat että toivottavasti nainen nyt saisi kunnon parisuhteen kun on yli sadan miehen kanssa ollut vain lyhyitä suhteita. Kyllä, näin naisen likaisena. Eiköhän jokaisessa kulttuurissa arvosteta naisia joilla on vähän tai ei yhtään irtoseksiä.
Pakko olla provo, ei kai kukaan niin tyhmä ole, että uskoo sellaisenaan "ystävän" jutut tuollaisesta asiasta? Jos tuollainen olisi totta, kyseessä olisi tahallinen vahingoittaminen, on kostettu jotakin tai muuten vaan haluttu pilata suhde.
Oikeasti etenkin miehet leveilee "kaadoilla" jotka ei ole tapahtuneet muualla kun sen jonnen päässä. Samoin joku juttelu ja tanssiminen riittää aloittamaan älyttömät juorut.
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että uskoo kaikki tuollaiset juorut? Varmaan joka naisesta on joku jonne keksinyt "kaatojutun".
Yhtä "likainen" on mies, jolla on paljon irtosuhteita, hänessä on vikaa tunnepuolella. Vaikka joku neitsyt-jonne täällä muuta luulee.
Aika itsekeskeistä ja umpimielistä väittää että seksuaalisuuttaan sinuun verrattuna eri tavalla toteuttavilla ihmisillä olisi automaattisesti jotain vikaa tunnepuolella.
Silloin on miehessä vikaa, jos hän sallii itselleen lukuisat irtosuhteet, mutta tuomitsee naiset, joilla niitä on. Näitä miehiä on tämäkin ketju täynnä.
-eri
On paljon hoikkia, siroja, pieniä, meikattuja, korkealla ja pehmeällä äänellä puhuvia hoivaajanaisia jotka eivät pidä samoista ominaisuuksista miehessä.
Kaksoisstandardi on naisilla.
Naiset aina muistuttavat kuinka romanttis-seksuaalissa asioissa ei ole kyse moraalista tai k.tteydestä ja kunnollisuudesta, vaan kaikilla on oikeus haluta eri asioita vastakkaisessa sukupuolessa. Nytkö se ei käykään?
Parisuhdemielessä minä henk koht tuomitsen naisen irtosuhteet ja panosuhteet. Itse olen niitä harrastanut, ja pyrin harrastamaan lisää. On naisten tehtävä tuomita "seksiseikkailuni", ja itsevarmuus/määrätietoisuus/viettelytaidot/seksitaidot jotka olen niiden kautta hankkinut.
Jos naiset eivät niin tee, se on heidän oma asiansa.
ps. naiset miten on, arvostatteko te neitsytmiehiä yhtä paljon kuin miehet arvostavat neitsytnaisia?Jotkut miehet arvostavat neitsytnaisia, jotkut eivät.
Sinä et edelleenkään puhu kaikkien miehen puolesta, vaikka jonkinsortit autiomaan auringossa kajahtanut profeetta ja miessukupuolen esitaistelija kuvitteletkin olevasi.
Huomasitko kohdan "henk koht"?
Naiset jankkaavat 24/7 kuinka jokaisella on oikeus päättää mitä arvostaa/ei arvosta vastakkaisessa sukupuolessa, eikä niiden tarvitse olla samoja ominaisuuksia joita itsellä on.
Nyt kun tämä osuu kerrankin omaan nilkkaan, alkaa u.lina.Naisten pitää aina saada olla saamapuolella valkkaamassa ja kilpailuttamassa miehiä. Lukemattomissa ketjuissa naiset sanoo, että naisella on oikeus valita ja panna kenen kanssa haluaa. No miehiltä halutaan pidättää samat oikeudet.
Mitä horiset, millä tavalla miehiltä tässä jotakin pidätetään? Ihmiset sukupuolesta riippumatta saavat ihan itse valita kumppaninsa. Ja kestää sen että molemmilta vaaditaan se neitsyys, tai sitten ei kummaltakaan, ei mene niin että vain naisista tulee "likaisia" liian monilla kumppaneilla.
Tuo yksi ei halua naista lainkaan, vaan miehen, ei vaan tajua asiaa vielä itse.
Anna sitten tehdä se valinta äläkä valita, tai ulise. Sehän on sen miehen asia onko toivomansa ominaisuus oikeutettu ja naisen asia mitä hän toivoo mieheltä ja onko se oikeutettua ja niitä toiveitahan naisilla riittää . Sinä nyt haluat irtoseksiä se on selvä, mutta sillä samalla joidenkin silmissäsi markkina-arvoasi.pakkoko sellaisten kanssa on olla tekemisissä. Sama homma kuin homoilla on kirkolliseen vihkimiseen. Jos olisin homo, niin en haluaisi olla missään tekemisissä kirkon kanssa jos se ei minua hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamassa kommentissa on mainittu, että tuttavilta on kuultu jonkun naisen seksihistoria. Mistä ne toiset sen niin tarkasti tietää, jos se nainen ei ole kenenkään sydänystävä? Ei siitä voi vetää mitään johtpäätöksiä, jos nainen tanssii jonkun miehen kanssa, viettää aikaa baarissa ja lähtee samaan aikaan pois. Miehet tuntuvat ajattelevan koko ajan seksiä niin heille ei tule mieleen, että sitä ei välttämättä ole ollenkaan.
Varsinkin miehet valehtelevat paljon. Yksikin puolituttu mies oli väittänyt omalle miehelleni, että olen ollut hänen kanssaa sängyssä. En tiedä, mistä hän moisen valheen keksi ja miksi sellaisen kertoi. En ollut tyyppiä edes nähnyt koskaan ennen kuin rupesin seurustelemaan mieheni kanssa.
Itseni kohdalla naisen tuttavapariskunta kertoi. Pariskunnan nainen oli tuntenut ala-asteelta asti. Sanoivat että toivottavasti nainen nyt saisi kunnon parisuhteen kun on yli sadan miehen kanssa ollut vain lyhyitä suhteita. Kyllä, näin naisen likaisena. Eiköhän jokaisessa kulttuurissa arvosteta naisia joilla on vähän tai ei yhtään irtoseksiä.
Kysyitkö siltä tuttavanaiselta, mistä hän tiesi niin tarkkaan naisen suhteiden määrän?
Tuttavapariskunnan nainen ja ihastukseni siis olivat olleet parhaita ystäviä ala-asteelta asti. Oli kuulema murehtinut pitkään ettei saa parisuhdetta, kelpaa vaan panoksi
Eikä sulla missään vaiheessa herännyt esim. ajatus, että tuo "ystävä" ei jostain omista syistään ehkä ajatellutkaan pelkästään ystävänsä parasta...? Mulle ei tulisi mieleenkään mennä ystäväni deitille sanomaan moista, että kun on kuitenkin jo toistasataa miestä läpi käytynä ni onhan se jo toivottavaa asettua... Sanomatta selvää miltä tuo kuulostaa, ja että mies sen jälkeen kavahtaa.
Eipä sillä ole väliä. Totta oli ihastuksenikin mukaan ja homma jäi siihen. Ehkä heidän piireissään siinä ei ollut mitään pahaa.
Tuossa kohtaa kun olisi juoruttu asiasta jonkun "ystäväni" kanssa ja tivattu lukumääriä, olisin sanonut että ainakin 5000 miestä, jotta varmasti pääsen tuosta jonnesta eroon. Tuohon epävarmuuteen on vähän syitä:
1. mies ei kestä "kilpailua" menneisyyden kanssa, koska tietää olevansa ihan luokattoman huono itse
2. mies on sairaan mustasukkainen, kohta alkaa syyttely ja tivaus, että miksi tulet kotiin 5 min myöhemmin kun eilen
Varmaati olisinkin ollut mustasukkainen ja epävarma. Vaikea uskoa että olisin ollut se paras niistä yli sadasta. Itsellä viisi yhden illan juttua ja kolme parisuhdetta. Olimme yli 30-vuotiaita silloin, ettei nyt ihan jonneja.
Kyllä nainen ainakin oli loukkaantuneen oloinen ja itkikin hieman kun sanoin että ei jatketa tapailua enää.
Ärsyttää naisten tapa haukkua miehet. Oletat että olen luokattoman huono ja blablablaa. Ette voi koskaan uskoa mitä tänne kirjoitetaan, kaikki miehet ovat uleja tai peräkammarin poikia. Tai provoja. Oikeastaan ihan turha naisten kanssa jutella mitään suhteista, ainakaan täällä.
Tarkennuksena vielä etten minä mitään tivannut, naisen ystävätär kertoi tavallaan ohimennen kun istuttiin kuppilassa. Sanoi että toivottavasti hän löytää jotain pysyvämpää. Voihan olla että hiekotti ystävänsä, mutta ei muuta totuutta.
Vierailija kirjoitti:
öö-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
En minä ainakaan "tyytynyt" mihinkään vaan sydän pomppasi mieheni kohdalla.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Mikä hiton haluttomuus? Mistä sä nyt taas puhut?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
En näe asioilla relevanssia.
Oikeastiko rinnastat sen, että nainen toivoo miehen olevan itseään pidempi,
ja sen, että
mies tahtoo naisia, jotka antavat hänelle, mutta eivät kenellekään muulle
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Et näe koska se on "aina eri asia". Nainen saa vaatia/toivoa mies ei.
Kumpikin saa haluta ja toivoa mitä haluaa. Se että haluaa ja toivoo että toinen rajoittaisi käytöstään tavalla johon ei itse ole valmis on tekopyhää. Se taas että pitää tiettyjä, sukupuolittuneita fyysisiä ominaisuuksia viehättävinä ei ole.
Miehet pitävät viehättävänä parisuhteen kannalta naista, jolla ei ole irtosuhteita. Naiset taas arvostavat miehiä, joilla irtosuhteita on.
No eikä arvosteta, todellakaan. Taas yrittämässä määrätä mitä naiset arvostavat.
Muu ei selitä sitä miksi seksi keskittyy niin voimakkaasti pienelle miesporukalle. Suulla ette arvosta, mutta sukuelimellä kyllä.
Kerro minulle: Jos olisin sinkku ja olisin viime viikonloppuna halunnut seksiseuraa, niin missä olisin todennäköisimmin juuri sinut kohdannut voidakseni sinusta kiinnostua?
Yksi asia on nimittäin ihan varmaa: mies, joka viettää vapaa-aikansa aihe vapaalla tai ylipäänsä netissä, ei tule saamaan irtosuhteita eikä se todellakaan johdu hänen ulkonäöstään tai statuksen puutteestaan.
Olen tähän vastannutkin, mutta olen siis aikanani käynyt todella paljon yöelämässä. Olen jotenkin näkymätön. Jos menin vaikka tekemään aloitteen " eiköhän oteta yhdet juttujuomat tms" niin naiset ikään kuin säpsähti ja hetkeksi huomasivat, että on olemassa tuollainenkin ihminen. Pakit olivat kiusallisia ja harmillisen usein nöyryyttäviä. Kerran jopa haukuttiin minut tieheni.
Kasvoiltani kuulemma muitsutan Ismo Leikolaa, mutta vartalo on kuulemma ylilihaksikas. En enää käy baareissa ja ei mulla ole muuta intohimoa kuin sali ja satun omaamaan geenit, että lihas tarttuu. Olet kohdallani oikeassa,että naisettomuus ei johdu ulkonäöstä tai statuksesta. En ole "ruma" ja olen keskitason johtoa isossa firmassa. Pukeudun hyvin ja tilanteen mukaan. Epäilen voimakkaasti jotain feromonia tai aura, että olen näkymätön.
Mutta kirjoitin ketjuun äsken, että koin tänään jotain ennen kokematonta. Nainen, ihan minun makuuni katsoi minua merkitsevästi ja kääntyi katsomaan jopa perääni. Jos en olisi niin tottumaton naisen huomioon, voisin epäillä siinä kiinnostusta minusta miehenä. Vai oliko..en tiedä.
Juttujuomien tarjominen kuullostaa oudolta. Miksi ei voi vaan kysyä ilman kommervenkkejä, että saako tarjota juoman?Olettaen , että haluat tarjota, etkä halua kummankin ostavan omansa.
No se oli vain esimerkki mutta saattoipa olla outoakin. Olen ilmeisen outo muutoinkin, en muuten keksi syytä näkymättömyyteeni. Tai se feromoni kyllä on yks juttu.
Olipas kummallinen aihealueen vaihto modelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä varmaan tahtoisi sen neitsyen jos olisi mahdollista. Parisuhteeseen siis. En tiedä ketään miestä jolle naisen kumppanien suuri lukumäärä olisi hyvä juttu. Jos ajattelee parisuhteen kannalta.
Eräs tuttavaporukan nainen avautui kännissä myyneen itseään nuorena opiskelijana. Kyllä tuollainen tuhoaa kaikki romanttiset ajatukset. Irtoseksi aiheuttaa saman reaktion.
Itse annoin neitsyyteni reilusti yli parikymppisenä tapailemalleni miehelle, eipä tuo minua siltikään suhteeseen kelpuuttanut. Ap
Ei kaikkien kanssa synkkaa. Sanoiko hän syytä miksi et kelvannut? Yrititkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä varmaan tahtoisi sen neitsyen jos olisi mahdollista. Parisuhteeseen siis. En tiedä ketään miestä jolle naisen kumppanien suuri lukumäärä olisi hyvä juttu. Jos ajattelee parisuhteen kannalta.
Eräs tuttavaporukan nainen avautui kännissä myyneen itseään nuorena opiskelijana. Kyllä tuollainen tuhoaa kaikki romanttiset ajatukset. Irtoseksi aiheuttaa saman reaktion.
Itse annoin neitsyyteni reilusti yli parikymppisenä tapailemalleni miehelle, eipä tuo minua siltikään suhteeseen kelpuuttanut. Ap
Ei kaikkien kanssa synkkaa. Sanoiko hän syytä miksi et kelvannut? Yrititkö itse?
Ghostasi heti neitsyyden menetykseni jälkeen. Lupaili vaikka mitä ja tyhmänä uskoin. Syytä en koskaan saanut ja mietin tuota edelleen. Yritinkö itse mitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipas kummallinen aihealueen vaihto modelta.
Niin täällä osiossa kaikki keskustelut kuihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostasi heti neitsyyden menetykseni jälkeen. Lupaili vaikka mitä ja tyhmänä uskoin. Syytä en koskaan saanut ja mietin tuota edelleen. Yritinkö itse mitä? Ap
Olitko itse miten aktiivinen viestittelyssä? Älä vaan sano että menetit neitsyytesi Tinder-miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko itse miten aktiivinen viestittelyssä? Älä vaan sano että menetit neitsyytesi Tinder-miehelle?
Olin aktiivinen ja laitoin viestiä muttei enää koskaan vastannut viesteihini, luki ne kyllä mutta vastausta en enää saanut joten poistin hänen numeronsa. Ja kyllä, Tinder-miehelle. Ap
Öö-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
ja sen, että
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Kumpikin saa haluta ja toivoa mitä haluaa. Se että haluaa ja toivoo että toinen rajoittaisi käytöstään tavalla johon ei itse ole valmis on tekopyhää. Se taas että pitää tiettyjä, sukupuolittuneita fyysisiä ominaisuuksia viehättävinä ei ole.
Miehet pitävät viehättävänä parisuhteen kannalta naista, jolla ei ole irtosuhteita. Naiset taas arvostavat miehiä, joilla irtosuhteita on.
No eikä arvosteta, todellakaan. Taas yrittämässä määrätä mitä naiset arvostavat.
Muu ei selitä sitä miksi seksi keskittyy niin voimakkaasti pienelle miesporukalle. Suulla ette arvosta, mutta sukuelimellä kyllä.
Kerro minulle: Jos olisin sinkku ja olisin viime viikonloppuna halunnut seksiseuraa, niin missä olisin todennäköisimmin juuri sinut kohdannut voidakseni sinusta kiinnostua?
Yksi asia on nimittäin ihan varmaa: mies, joka viettää vapaa-aikansa aihe vapaalla tai ylipäänsä netissä, ei tule saamaan irtosuhteita eikä se todellakaan johdu hänen ulkonäöstään tai statuksen puutteestaan.
Olen tähän vastannutkin, mutta olen siis aikanani käynyt todella paljon yöelämässä. Olen jotenkin näkymätön. Jos menin vaikka tekemään aloitteen " eiköhän oteta yhdet juttujuomat tms" niin naiset ikään kuin säpsähti ja hetkeksi huomasivat, että on olemassa tuollainenkin ihminen. Pakit olivat kiusallisia ja harmillisen usein nöyryyttäviä. Kerran jopa haukuttiin minut tieheni.
Kasvoiltani kuulemma muitsutan Ismo Leikolaa, mutta vartalo on kuulemma ylilihaksikas. En enää käy baareissa ja ei mulla ole muuta intohimoa kuin sali ja satun omaamaan geenit, että lihas tarttuu. Olet kohdallani oikeassa,että naisettomuus ei johdu ulkonäöstä tai statuksesta. En ole "ruma" ja olen keskitason johtoa isossa firmassa. Pukeudun hyvin ja tilanteen mukaan. Epäilen voimakkaasti jotain feromonia tai aura, että olen näkymätön.
Mutta kirjoitin ketjuun äsken, että koin tänään jotain ennen kokematonta. Nainen, ihan minun makuuni katsoi minua merkitsevästi ja kääntyi katsomaan jopa perääni. Jos en olisi niin tottumaton naisen huomioon, voisin epäillä siinä kiinnostusta minusta miehenä. Vai oliko..en tiedä.
Juttujuomien tarjominen kuullostaa oudolta. Miksi ei voi vaan kysyä ilman kommervenkkejä, että saako tarjota juoman?Olettaen , että haluat tarjota, etkä halua kummankin ostavan omansa.
No se oli vain esimerkki mutta saattoipa olla outoakin. Olen ilmeisen outo muutoinkin, en muuten keksi syytä näkymättömyyteeni. Tai se feromoni kyllä on yks juttu.[/quo
Tätä feromonipuolta voi harhauttaa käyttämällä hyväntuoksuista deodorantti/suihkusaippua/partavesi systeemiä. Täälläkin joku aika sitten oli yksi ketju, jossa naiset kertoi suosikkejaan. Toki sama tuoksu eri ihmisellä voi olla erilainen.Kaikki ei tietty tuoksuista tykkää, mutta kyllä meitä niihin reagoiviakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aktiivinen ja laitoin viestiä muttei enää koskaan vastannut viesteihini, luki ne kyllä mutta vastausta en enää saanut joten poistin hänen numeronsa. Ja kyllä, Tinder-miehelle. Ap
Oliko Tindermies ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin sinäkin?
Miksi panttasit neitsyyttäsi noin vanhaksi? Ja sitten jonkun randomin kanssa? Nyt sitten lähtenyt lapasesta?
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tindermies ulkonäöllisesti samaa tasoa kuin sinäkin?
Ei ollut. Kymppi oli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi panttasit neitsyyttäsi noin vanhaksi? Ja sitten jonkun randomin kanssa? Nyt sitten lähtenyt lapasesta?
En löytänyt häntä ennen ketään kenen kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä. En mitenkään tietoisesti ”pantannut” sitä. Tapailimme yli kuukauden ennen kuin harrastimme seksiä. En aluksi edes kertonut hänelle että olin neitsyt. Kerroin sen vasta parin viikon tapailun jälkeen. Ap
Mistä löytyy APn bikini- ja kasvokuva?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy APn bikini- ja kasvokuva?
Mihin tarvitset niitä? Kasvokuvaa en ole täällä jakanut ja bikinikuva poistettu monta kertaa jo joten en sitä enää laita tänne. 5-7 kropaksi täällä luokiteltu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Öö-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu!
Eräs n50+
ja sen, että
?
No se oli vain esimerkki mutta saattoipa olla outoakin. Olen ilmeisen outo muutoinkin, en muuten keksi syytä näkymättömyyteeni. Tai se feromoni kyllä on yks juttu.[/quo
Tätä feromonipuolta voi harhauttaa käyttämällä hyväntuoksuista deodorantti/suihkusaippua/partavesi systeemiä. Täälläkin joku aika sitten oli yksi ketju, jossa naiset kertoi suosikkejaan. Toki sama tuoksu eri ihmisellä voi olla erilainen.Kaikki ei tietty tuoksuista tykkää, mutta kyllä meitä niihin reagoiviakin on.Oli asia mikä hyvänsä, se halutaan selittää jollain selittämättömällä. "Joku feromonijuttu varmaankin".
Tässä puhutaan MHC-geeneistä. Ne määrittävät yhteensopivuutta siten että erilaisen geeniperimän omaava tuoksuu paremmalta. Niiden biologinen tarkoitus on siis vähentää sisäsiittoisuutta pienissä yhteisöissä joihin ihminen on geneettisesti suunniteltu.
Tarkoittaa sitä että jokaiselle ihmiselle riittää geneettisesti yhteensopivia kumppaneita, ja miljoonien ihmisten yhteisössä todella paljon. Tämä ei siis selitä ainoankaan suomalaisen suosiota tai suosion puutetta, korkeintaan sen miksi tietyt kaksi ihmistä eivät sovi toisilleen.
Huomionarvoista on sekin että populaatioiden kasvu on vähentänyt MHC-geenien merkitystä, ja ominaistuoksun havaitseminen edellyttää 1) melko läheistä kontaktia ja 2) sitä ettei käytetä voimakkaita hajusteita.
Jos menet tarjoamaan naiselle juomaa ja saat heti pakit, sillä ei ole mitään tekemistä "kemioiden" kanssa. Syy oli joku muu. Jos tämä toistuu jatkuvasti, voit päätellä että joko ulkonäössä tai lähestystavassasi on parannettavaa.
Yksi mahdollisuus on että olet liian k.ltti, et osoita käytökselläsi miehistä dominanssia ja käyttäydyt kuin mies joka ei saisi muita naisia. Naiset ovat laumasieluja ja haluavat miehen jonka muutkin naiset haluaisivat. Lisäksi 99% naisista haluaa alistua miehelle seksissä; jos käytöksessäsi ei ole mitään siihen viittaavaa että lopulta "otat" naisen, ei nainen syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt häntä ennen ketään kenen kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä. En mitenkään tietoisesti ”pantannut” sitä. Tapailimme yli kuukauden ennen kuin harrastimme seksiä. En aluksi edes kertonut hänelle että olin neitsyt. Kerroin sen vasta parin viikon tapailun jälkeen. Ap
Okei. Harmi! Ei kaikki vaan löydä parisuhdetta nopeasti. Itse olen kranttu naisten suhteen enkä oikein koskaan ihastu. Tapailin viime vuonna naista vähän reilun kuukauden, oli tietty seksiä. En vaan ihastunut ja katkaisin välit, en tosin ghostannut. Sanoin ettei mitään tunteita herännyt ja nainen kyllä aika julmasti alkoi haukkumaan. En yhtään ihmettele että ghostaillaan.
Eikö kukaan ole sanonut sulle mistä kiikastaa? Miten pitkään olet tapaillut miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu!
Eräs n50+
ja sen, että
?
Eli siis jos 18v kundi investoisi lakkiaisrahansa maksullisiin niin hänestä tulisi väistämättä alfa, koska hänellä olisi enemmän seksikumppaneita kuin 90% muista ikäisistään ja naiset suorastaan tappelisivat hänestä ja irtosuhteita alkaisi kertyä aina vain lisää ja lisää. Miksi ihmeessä te ette ole tehneet näin, nuohan olisi ihan pikkurahoja siitä että lopun ikäänsä saisi loputtomasti pillua?
Koska suomalaiset miehet tietävät etteivät kelpaa parisuhteeseen, jos ovat käyneet maksullisissa! Itsekin kävisin koska saan harvoin irtoseksiä, mutten käy koska tahdon parisuhteen. Enkä tahdo valehdella.
No niin. Eli ihan turha väittää, että seksikumppaneiden määrä itsessään olisi ihailtava ominaisuus.
Ei ehkä ole, muttei se naisille ole totaalinen turn off. Monet naiset varmasti pitävätkin jos saavat kesytettyä kovan pelimiehen! Miesten kohdalla tälläistä ajattelutapas ei ole.
Eipä se miehillekään totaalinen turn off ole. Lähinnä se tuntuu olevan ongelma sille pienelle miesten osajoukolle joka ei muutenkaan oikein pärjää pariutumismarkkinoilla. Vähän sellaine happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista-tyyppinen juttu, ilmeisesti.
Ihan miten vain tahdot ajatella. Minulle on parisuhdetta ajatellen turn off, eikä ap kelpaisi. Koitan vaan apta jeesata. Apsta tulee mieleen nymfomaani ja läheisriippuvainen. Ei parisuhteeseen kelpaava missään nimessä.
Läheisriippuvainen ja ikisinkku. Enpä heti yhdistäisi noita kahta sanaa toisiinsa. Ps. et sinäkään kelpaisi minulle joten kummatkaan emme menetä mitään. Ap
Nii kaipa se on väärä sana. Jotenkin epätoivoinen kuva susta tulee. Ei mulla ole mitään hinkua epätoivoisesti etsiä parisuhdetta tällä hetkellä, eikä ole mitään ihastusta juuri nyt.
Lopeta säkin se Tinderissä pyöriminen jos tahdot parisuhteen. Oletko töissä tai koulussa? Eikö siellä voisi törmätä johonkin? Tinder on miehille lähtökohtaisesti seksin hakemista varten.
Töissä naisvaltaisella alalla. Miehiä tämän muutaman vuoden ajalta on täällä näkynyt kaksi kappaletta. Ap
Minkälaisilla työpaikoilla te muut oikein olette töissä kun se tuntuu olevan aina se mistä se puoliso löytyy näissä neuvoissa? Mun työpaikalla on vain 20v vanhempaa porukkaa tai miehiä.
Kyllä siellä Tinderissä on myös parisuhdetta etsiviä miehiä, tosin en tiedä kauanko ne jaksaa siellä pyöriä. Itsellle riitti kyllä kuukaudessa se homma.
M35