Mistä saisi hankittua vauvalle peruukin?
Ne vähätkin hiukset mitä pojalla oli syntyessään lähtivät pois ja nyt olen sitten miettinyt peruukin hankkimista kun pojalla tosiaan ihan kalju pää. Peruukkihan ajaisi samalla pipon virkaa joten ei tarvitsisi niitä iänikuisia myssyjä hillota joka paikkaan.
Linkkiä mistä saisi peruukin?
Kommentit (7)
Pilailu Puodista esimerkiksi. Voit myös itse virkata sellaisen. Itse ostin sellaisen juutalaisten lakin ja liimasin siihen erivärisiä piipunrasseja ja laitoin siihen kuminauhan että pysyy päässä
Vierailija kirjoitti:
Eka juttu jolle nauroin tänään.
sama :D
Vierailija kirjoitti:
Pilailu Puodista esimerkiksi. Voit myös itse virkata sellaisen. Itse ostin sellaisen juutalaisten lakin ja liimasin siihen erivärisiä piipunrasseja ja laitoin siihen kuminauhan että pysyy päässä
ja tää oli toka!! :D
Vierailija kirjoitti:
Mä säästin ja tein rintaliivinsuojuksesta ja mummon vanhasta grimiturkista. Kaikki luulee tosin, että vauvan isä on ulkomaalainen mutta ei se ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä säästin ja tein rintaliivinsuojuksesta ja mummon vanhasta grimiturkista. Kaikki luulee tosin, että vauvan isä on ulkomaalainen mutta ei se ole.
:'D Mä en kestä :D
Eka juttu jolle nauroin tänään.