Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi hankittua vauvalle peruukin?

Vierailija
06.06.2018 |

Ne vähätkin hiukset mitä pojalla oli syntyessään lähtivät pois ja nyt olen sitten miettinyt peruukin hankkimista kun pojalla tosiaan ihan kalju pää. Peruukkihan ajaisi samalla pipon virkaa joten ei tarvitsisi niitä iänikuisia myssyjä hillota joka paikkaan.

Linkkiä mistä saisi peruukin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka juttu jolle nauroin tänään.

Vierailija
2/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailu Puodista esimerkiksi. Voit myös itse virkata sellaisen. Itse ostin sellaisen juutalaisten lakin ja liimasin siihen erivärisiä piipunrasseja ja laitoin siihen kuminauhan että pysyy päässä

Vierailija
4/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama :D

Vierailija
5/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilailu Puodista esimerkiksi. Voit myös itse virkata sellaisen. Itse ostin sellaisen juutalaisten lakin ja liimasin siihen erivärisiä piipunrasseja ja laitoin siihen kuminauhan että pysyy päässä

ja tää oli toka!! :D 

Vierailija
6/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säästin ja tein rintaliivinsuojuksesta ja mummon vanhasta grimiturkista. Kaikki luulee tosin, että vauvan isä on ulkomaalainen mutta ei se ole.

Vierailija
7/7 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säästin ja tein rintaliivinsuojuksesta ja mummon vanhasta grimiturkista. Kaikki luulee tosin, että vauvan isä on ulkomaalainen mutta ei se ole.

:'D Mä en kestä :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan