Oltiin tänään perhekerhossa ja tunsin oloni niin ulkopuoliseksi :(
Siellä oli vanhempia äitejä ja minä tunsin oloni niin ulkopuoliseksi :(
Itse olen 22 ja muut taisivat olla yli 3kymppisiä.
Olimme siis ensimmäistä kertaa ja toiset kun olivat jo käyneet ties kuinka kauan ja olivat siten tutustuneet...
Mutta onneksi lapsella oli mukavaa :)
Kommentit (23)
Itse olen nuorekas ja laitan kyllä itseäni vaikka kaksi pientä lasta (siis silloin laitan jos menen jonnekin). Minä en katso pitkään nuoria äitejä. Aina se vie aikansa että tutustuu. Jos itsellä sellainen asenne että " olen nuori eikä nuo minua hyvällä katso" niin se ehkä vaikuttaa ettei tulla juttelemaan niin herkästi. Rohkeasti vain uudestaan mukaan!!
en siis itse myöskään tajua mitä iällä on tässä asiassa tekemistä. positiivista asennetta kehiin vaan ja älkää itse miettikö ihmisen ikää, niinku tunnutte tekevän.
vetää johtopäätöksiä noin pikaiseen. Mistä te nyt sitten tiedätte katsoiko joku teitä " pahasti" sen iän takia just?? Ite oon huomannu et on kyl kauheesti omastakin asenteesta kiinni miten kerhoissa pääsee porukkaan sisään ja takuulla tollainen asenne et tulkitaan katseiden perusteella toista ihmistä noin, ei ainakaan auta tutustumisessa. Siis hei, ette te voi tietää et ne kolmekymppiset nyt teistä niin alentuvasti ajattelis! Ihan outoa... jos itsellä tollainen ennakkokäsitys nii kyl varmaan paistaa negatiivisuus jo kilometrin päähän. Meidän kerhois ei ainkaan ikiä kysellä ja ihan on hyvin sujunut.