Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko yksinäiset ikinä kateellisia perheellisille?

Vierailija
06.06.2018 |

Perheelliset haaveilevat omasta ajasta, ja ovat kateellisia sinkuille joilla on siistit kodit ja aikaa lukea & harrastaa.

Onko tämä nykyään enää toisinpäin? Haaveiletteko sinkut ikinä perheestä? Tunnettoko kateutta tai katkeruutta?

Olen itse todella kateellinen sinkku-kaverille. Olen juuri hänen siistissä kodissaan hoitamassa kissaa. En muista milloin meillä on ollut näin siistiä ja puhdasta, ja rauha. Haluaisin vaan jäädä tänne lukemaan ja katsomaan televisiota.

Olisi lohduttava kuulla, että joku kadehtii meitä farmari-ihmisiä joiden kodit on täynnä lasten maalauksia ja vaatekasoja.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä kateellinen parisuhteista ja parisuhdeseksistä. En ole kateellinen kun katson väsyneitä, räjähtäneitä ja stressaantuneita pikkulasten vanhempia jotka tiuskivat toisilleen.

Näin "vanhempana valtiomiehenä" muistelen notalgisesti sitä väsynyttä ONNEA jota oli tiuskimisvaiheessa. Nyt lapset on jo isoja.

Vierailija
82/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on hyvin läheisiä perheellisiä ystäviä, joiden kanssa pystymme puhumaan kaikesta. Myös parisuhteista, vanhemmuudesta jne. Tiedän, että kenenkään elämä ei ole ongelmaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin. Nykyään, kun oikeasti tunnen lapsia hankkineita, en yhtään. Mies löytyy, eli en ole yksinäinen.

Vierailija
84/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen toki onnellinen perheellisten ystävieni puolesta ja ihailen monien vanhempien kykyä ja jaksamista pyörittää sitä käytännön palettia, mutta itse en voisi elää niin, enkä ole koskaan halunnut lapsia. Pidän elämästäni tällaisena, hiljaisena, yksinkertaisena ja vapaana, vain vähäisillä aikatauluilla ja velvollisuuksilla varustettuna.

85/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En voisi sietää lapsia saati jotain äijää omassa kodissani.

Ihana elämä itsellisenä. 53 vee.

Vierailija
86/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole kateellinen kenellekkään mistään.

Vierailija
87/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä kateellinen perheestä. Ajatuskin kauhistutti että joutuisi elämään keskellä lapsiperhearkea. No, nyt muutamaa vuotta myöhemmin minulla on mies ja yksi lapsi. Elämä on oikein mukavaa, en kadehdi myöskään sinkkuelämää eläviä.

Vierailija
88/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Perheellisen ystävän (vaikka häntä onkin mukava nähdä) luota lähtiessä huokaisen aina helpotuksesta, kun pääsee pois siitä härdellistä.

Samat fiilikset : D

Vierailija
89/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen lapseton parisuhde hyvällä seksielämällä ja yöunilla on parasta.

Miksi sitä kadehtisi huonomman elämänlaadun omaavien ihmisten elämää?

Vierailija
90/90 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset kateellisia sinkuille, älä nyt kuitenkaan yleistä ap, ethän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi