Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisuuksia asiakaspalvelijoissa ja palvelutilanteissa.

Vierailija
06.06.2018 |

Tulipa tuosta asiakkaisen haukkumisketjuista mieleen, että voitaisiin listata omituisuuksia ja puutteitta asiakaspalvelussa.

Itse voin avautua taannoisesta terveyskeskuskäynnistä. On muutettu jonkin aikaa sitten ja kävin ensimmäistä kertaa asuinalueen terveysasemalla.

Palvelukokemus alkoi negatiivisesti parkkipaikalla. Pysäköintipaikat oli näköjään täytetty ovelta alkaen henkilökunnan autoilla (tämä selvisi kun kyselin myöhemmin minne auton voi jättä), eikä asiakkaille ollut selkeästi osoitettu paikkaa pysäköidä. Talon takana oli pysäköintipaikka, veikkaan että alunperin henkilökunnalle tarkoitettu.

Sisällä oli luukku, jossa lukee INFO, mutta se oli kiinni ja verhot ikkunoiden edessä. Aulassa oleva asiakas osasi kertoa että ei hän ole koskaan nähnyt että siinä olisi ketään päivystämässä.

Kulman takaa löytyi tiski jossa lukee ILMOITTAUTUMINEN. No menin tähän luukulle odottelemaan, kukaan ei tule luukulle, joten koputan lasiin. No sieltä pöllähtää kysyvän näköinen hoitaja paikalle ja tiedustelee asiaani. Kysyn että pitääkö tänne ilmottautua, jos on varattu aika lääkärille. Ei kuulema tarvi ja ohjekkin lukee seinässä selkäni takana. Olisipa ollut silmä niskassa, niin ehkä olisin jopa huomannut tuon A4 kokoisen pienellä fontilla tulostetun ohjeen.

Omaa aikaani odotellessani silmäilin ympärilleni ja huomasin että siellä täällä oli seiniin teipattuna sekalaisia pikkulappuja joissa oli erilaisia ohjeita ja käskyjä. Tuli sellainen tunne että paikka on elänyt elämäänsä pari vuosikymmentä, ilman että kukaan on miettinyt asiaa asiakkaan näkökulmasta. Eihä kukaan tule mihinkään ja ala lukemaan seiniltä lappuja, vaan etsii silmiinsä kyltin jonka mukaan osaa suunnistaa oikeaan paikkaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla