Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia pettänyt ex-mieheni on minua kohtaan todella töykeä?

Vierailija
06.06.2018 |

Vaikka hänellä on jo uusi suhde ja kaiken pitäisi olla hyvin. Minkä takia hän on minua, lastensa äitiä, kohtaan niin töykeä?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ilmoitti juuri, ettei aio maksaa elatusmaksuja, koska ei vaan tahdo🙄

Vierailija
82/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa pettäjän vihassa petettyä kohtaan on kyseessä yleensä omien ongelmien heijastaminen toiseen ihmiseen. Jollain tasolla ymmärretään, että on toimittu tosi väärin, mutta tietoisella tasolla tätä on mahdoton kohdata, joten vaikeat tunteet käsitellään syyttämällä kaikesta exää. Tämä epäkypsä tapa on tavallaan looginen seuraus siitä, että on mennyt ratkaisemaan parisuhteen ongelmia (tai omia ongelmiaan) epäkypsällä tavalla pettämällä. Kyseessä on siis epäkypsän ihmisen toimintatapa ja kannattaa pitää mahdollisimman paljon etäisyyttä.

Vierailija
84/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tekemisissä exän kanssa?

lue mölli- heill on kersoi, olisi asiallista olla kaverit aina vaikka ero. eli kysyt miks..öööh oih voi- no kun nilll on kersoi, tajuu

Vierailija
85/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Oisko vaikka ne yhteiset lapset... Huoh.

Ei Ap

No huoh, lasten asiat pystyy hoitamaan vaikka ei koskaan enää olisi missään tekemisissä.

tajuu- ei voi. ei voi - mikä sää oot oikein ,,sairas..kun et tajuu

Vierailija
86/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap

Huoh...taas yksi joka yrittää perustella entisessä roikkumistaan lapsilla. 

ootte te outoo sakkii, kaikki munkin tutut- sopuerot. on uusia, auttelevat muutoissa. jouluna lasten takia yhteiskokoontumisia jne. ihan kivat välit. uudet muijat käy jopa yhdessä ostamassa jouluruuat jne. fiksut osaa.

Vierailija
87/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile tarkemmin se tilanne, jossa hän on sinullle töykeä.

Kuinka usein olet lasten asioissa tekemisissä hänen kanssaan? Ehkä olet liikaa tekemisissä hänen suuntaansa.

Vierailija
88/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap

Milläköhän perusteella lasten asioiden välttämätön hoito on toisessa roikkumista?

Ja mitä nämä välttämättömät asiat sitten on?

lasten on hyvä oppia näkemään, että eron jälkeen voi olla osta olla kavereita ja uudetkin kumppanit tulee toimeen, jopa yhteisiä jouluja. fiksut osaa.

Vierailija
89/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni oli myös. En muista hänen olleen niin töykeä avioliiton aikana. Töykeys lisääntyi, kun itse tapasin uuden miehen 3 v eron jälkeen. Kun luin viestejä uudelle miehelleni, sanoi hän, ettei ole koskaan tavannut tuollaista ihmistä. Eli kyse ei ollut siitä, miten minä kirjoitin.

Vierailija
90/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan minun sähköpostit ex-miehelle todella vaikeat hänen nyksälle. Kerran viikossa laitan viestin, seuraavista asioista:

1. Lasten pelipäivät

2. Jos on jotain muuta huomioitavaa hänen viikolla.

Muuten, en ikinä soita (paitsi jos lapsi joutuisi sairalaan), en tekstaa, enkä muutenkaan pidä yhteyttä. Lapsi soittaa joskus minulle kun on isällään.

Juuri eilen sain WatsUpin exän nyksältä, että miten kehtaan lähetellä viestejä hänen miehelle. Jep, yksi sähköposti viikossa. Olen todella rasittava......

Ei minua kiinnosta, nyksä ja eksä piti salasuhdetta pari vuotta, ennen kuin tämä selvisi minulle. Laitoin eron vireille samantien ja mies muutti heti nyksälle. Ei todellakaan halua pitää enemmän yhteyttä kun on pakko. Mutta ex-mies on lapseni isä, ja siinä hän on todella hyvä. Aviomiehenä ihan perseestä, ja kai tuo nyksä sen ilmeisesti on huomannut kun mustasukkaisuus on iskenyt.

Pelipäivät - ei niistä sinun tarvitse ilmoittaa lasten isälle. Hänet lisätään jakelulistalle, josta info tulee.

Vierailija
91/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap

Kerran viikossa laitetaan vuoroasumisessa sähköpostilla keskeiset asiat ranskalaisille viivoilla. 

tyhmä mee pois. Voisi olla ihan kavereitakin, jopa yhteisiä jouluja lasten kanssa. lapset oppii kuinka tullaan toimeen vaikka eri huushollit. Miks sää oot tuollainen, kylmäää, klininen. v...tu viivalla kommunikoit. hyvä, että siihen pysyty. Laajenna katsomustasi. oot niin taukki jotenkin. Tajjuutsä mitään- no et. Osaatko olla luonteva, asiallinen  jopa kaveritasolle mennä. Ilmankos et tuu toimeen kenenkään kanssa. Kas kun et palkkaa ulkopuolista välittäjää. Mee terapiaan xxxx yyyy. sitä sä oot, ilmankos ei onnistu.

Vierailija
92/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säkin saatesanoiksi se v..tu ja s..tana, vielä siihen perään käytä hänestä nimitystä k..rpä. Nuo on pelkkiä sanoja, ei mitään tunteen ilmaisuja, mitä sun pitäisi ottaa vastaan. 

Vierailija
93/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset henkilöt syyttävät muita kaikesta mitä tekevät väärin ja kun elämä ei mene niin kuin haluaa. Pettäminenkin toisen syytä. Ghostatkaa tuollaiset

Vierailija
94/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä miksi miehet suuttuvat, haukkuvat ja yrittävät haastaa riitaa kun pettävät ja jäävät rysän päältä kinni:

on helpompi käsitellä vihan tunteita kuin omaa häpeää.

Tämä!!! Kertaa tuhat!

Vierailija
95/95 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ap

Milläköhän perusteella lasten asioiden välttämätön hoito on toisessa roikkumista?

Ja mitä nämä välttämättömät asiat sitten on?

lasten on hyvä oppia näkemään, että eron jälkeen voi olla osta olla kavereita ja uudetkin kumppanit tulee toimeen, jopa yhteisiä jouluja. fiksut osaa.

Lasten on toisaalta myös hyvä nähdä, että sellaisten ihmisten, jotka eivät kunnioita toisia, ei tarvitse antaa mellastaa omassa elämässä miten tahansa. Että rajat on hyvä pitää, ja itse käyttäytyä tasonsa mukaisesti, vaikka toinen ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan