Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsytykset suhteen alkuvaiheessa

Vierailija
06.06.2018 |

Mitä pitäisi tehdä kun noin kuukauden seurustelun jälkeen toisessa ottaa jo päähän moni asia liittyen tämän tapoihin? On esimerkiksi aika äänekäs syöjä, juo paljon limua, kuorsaa, ei juurikaan keksi juteltavaa tai kysele mitään minulta. On jo nyt ehkä jokseenkin ennalta-arvattava persoona, tosi rauhallinen, ei niin huumorintajuinen kuin minä - yleensä minä nauratan häntä jutuillani eikä päinvastoin.

Toisaalta sitä hyvääkin on, olenhan hänestä kiinnostunut, mutta mietin vain missä vaiheessa pitäisi olla huolissaan tästä omasta ärsyyntymisestä ja milloin pitäisi vaatia toista muuttumaan. Tai pitäisikö nämä omat signaalit tulkita niin että turha yrittää?

Olen aina ärsyyntynyt syömiseen liittyvistä jutuista, sanottakoon se vielä erikseen. :D Alkaa etoa kaikki ylimääräiset äänet jne. ja tämä uusi kumppani ei varmaan edes huomaa samoja juttuja kuin minä syömiseen keskittyessään.

Ovatko nämä pieneltä tuntuvat asiat sellaisia jotka kertovat, että emme ole sopivia toisillemme? Missä se raja menee?

Olisi kiva kuulla kokemuksia etenkin vasta vähän aikaa seurustelleilta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa sinun pitäisi olla head over heels ihastunut. En näe suhteellanne tulevaisuutta. Anna kun arvaan: kohtasitte netissä tai Tinderissä?

Vierailija
22/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, kiitos - sinä taisit ymmärtää hyvin mitä ajan takaa! Tiedostan itsekin ettei voi olettaa toisen muuttuvan mielihalujeni mukaan, mutta voiko esim ruokailuäänistä yrittää keskustella? Minustakin nykyinen mies on ihana ihminen ja mitä tiiviimmin ollaan, sitä herkemmin alan havaita "epäkohtia". Yritän päästä ymmärrykseen siitä, tekeekö mieleni tämän jostain oudoista syistä. Olen pohjimmiltani kyllä joustava ja sopeutuva ihminen.

21, Tinderissä tutustuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20, kiitos - sinä taisit ymmärtää hyvin mitä ajan takaa! Tiedostan itsekin ettei voi olettaa toisen muuttuvan mielihalujeni mukaan, mutta voiko esim ruokailuäänistä yrittää keskustella? Minustakin nykyinen mies on ihana ihminen ja mitä tiiviimmin ollaan, sitä herkemmin alan havaita "epäkohtia". Yritän päästä ymmärrykseen siitä, tekeekö mieleni tämän jostain oudoista syistä. Olen pohjimmiltani kyllä joustava ja sopeutuva ihminen.

21, Tinderissä tutustuttiin.

Jos ajattelen omalle kohdalleni, että minulla olisi joku tapa joka ärsyttäisi toista, ja josta voisin hyvin myös opettelemaan eroon, niin toivoisin että toinen sanoisi. Kuten nyt äänekäs ruokailu (ymmärrän täysin!). Itse olen sanonut, että toisen myöhästely tuntuu epäkunnioittavalta, mies ymmärsi ja on tsempannut tässä. Huonosta tavasta sanominen on eri asia kuin koittaa muuttaa ihmistä persoonana, myös tavalla jolla asian esittää, on merkitystä.

Tsemppiä kuitenkin, ei tuo mitenkään toivottomalta tilanteelta kuulosta, kyllähän hyvinkin erilaiset ihmiset ovat hitsautuneet yhteen eikä kukaan voi sanoa että tuossa kohtaa pitäisi poikkeuksetta olla "head over heels -ihastunut". Minä en näin rauhallisena ihmisenä todellakaan olisi ensimmäisen puolen vuoden aikana head over heels kehenkään!

20