Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myytiin asunto mutta välittäjä ei anna meille käsirahaa?
26.04.2006 |
laittanut sen jollekin tilille... eikös se kuulu meille myyjille?
Kommentit (5)
tää oli välittäjän tapa varmistaa, että saa sen välityspalkkionsa. Ja kun se oli huoneistokeskuksen tilillä, niin se sen viikon-kahden aikana poiki rahaa niille, ei meille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saatte sen kaupanteonyhteydessä. Ei mitään hämärää.
Varmasti siinä mainitaan tuosta menettelytavasta.
Alue: Aihe vapaa
Yleensä tuo käsiraha menee välityspalkkioon.
Oliko käsiraha enemmän kuin välityspalkkio?