Maistoin tänään yhden kutakin Lidlin paistopisteen tuotetta
Paitsi isoja leipiä.
Suosikkini on rahkatasku. Lidl voisi ottaa valikoimaansa myös pinaattitaskun.
Kommentit (28)
Donitsit on hyviä lidlissä.
Ei ap.
Mun suosikki on ne jalkapallosämpylät. Ja luomu ruisleipä sekä kaurasydämet.
Lapset tykkää niistä kinkkucroisanteista vai mitä nyt onkaan ja donitseista.
Ne on kyllä kaikki oikeastaan tosi hyviä 😉
Tai niitä rahkataskuja en oo maistanut mutta uskon että hyviä on.
Itse tykkään eniten gouda-, jalkapallo- ja siemensämpylöistä, makeista en niin välitä. Kinkkujuustocroissantit oli lemppareita ennen kuin lopetin lihansyönnin.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään eniten gouda-, jalkapallo- ja siemensämpylöistä, makeista en niin välitä. Kinkkujuustocroissantit oli lemppareita ennen kuin lopetin lihansyönnin.
Goudasämpylä oli myös maukasta.
Ei tulisi mieleenkään maistaa donitseja tai goudasämpylöitä. Siemensämpylät ovat ihan hyviä, ja ruistaskut ja mikseivät kaurasydämetkin.
Maistoit kaikkia, etkö syönyt niitä loppuun? Jos taas söit kaiken, niin aika tukevan kaloripommin sait.
Vierailija kirjoitti:
Maistoit kaikkia, etkö syönyt niitä loppuun? Jos taas söit kaiken, niin aika tukevan kaloripommin sait.
Ei väliä kun syö liikaa vain joskus.
Ei ap.
Siis kuinka monta paakkelssia sä oikein söit kerralla? Kymmeniä? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä kun syö liikaa vain joskus.
Ei ap.
Ok. Ei ollut tarkoitus loukata, vaikka sellaisen kuvanhan tuosta kyllä sai. Sori vaan jos joku pahastui.
Juustosämpylät, maalaiscroissantit sekä oreo donitsit hyviä :)
Tuo ei ole mahdollista. Kukaan ei voi syödä noin monia tuotteita päivässä. Ap on ilmeisesti vain maistanut niitä tuotteita. Aika paljon rahaakin tuohon mennyt.
Ap maistoi suoraan hyllystä ja laittoi myyntikelvottomaksi muuttuneet tuotteen takaisin? Noin minä tämän tulkitsen.
Ehkä ap:lla alkoi kesätyä lidlissä ja sai maistaa?
Pitää koittaa rahkataskua sitten :D Ihanaa että berliinimunkit tulivat lidliin. Ovat halvempia , muistaakseni 79-89cent , kun muissa kaupoissa 1,25-1,35e.
Onko niissä Lidlin berliininmunkeissa jokin hillo sisällä? Tai Fazerin tai minkä ikinä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä Lidlin berliininmunkeissa jokin hillo sisällä? Tai Fazerin tai minkä ikinä ovatkaan.
On mansikkahilloa. Todella hyvää suosittelen maistamaan.
Oliko sinun Lidlissäsi jo niitä munariisipasteijoita?
Vierailija kirjoitti:
Juustosämpylät, maalaiscroissantit sekä oreo donitsit hyviä :)
Hei mitä eroa on maalaiscroissantilla ja tavallisella? Tummempi paistopinta? 😏
Oliko kuorrutetut donitsit hyviä? Ne ainakin näyttävät herkullisilta eikä hintakaan ole paha.