Apua, olen menossa Golfin alkeiskurssille, eikä mitään hajua miten pitäisi pukeutua.
Opettaja sanoi vain, että ota tasapohjaiset kengät. Voinko mennä verkkareissa ja collegepaidassa? Onneksi mulla on suht uudet lenkkarit....
Kommentit (8)
Joo, voit mennä verkkareissa ja collegepaidassa.
Tärkeintä siinä on , että olet sään mukaan pukeutunut koska olet ulkona. Ja tietty sellaisiin vaatteisiin joissa on hyvä liikkua.
Ne sellaiset tiukat, läpikuultavat jumppatrikoot ja stringit on kova sana.
Mun golf pro sanoi aikoinaan et ihan sama millaset vaatteet golfkentällä on, kunhan on vaatteet!
On Suomessakin kenttiä, joissa ollaan hyvin tarkkoja siitä että noudatetaan golfin pukeutumisetikettiä. Esim. EGS ja Tali. Ja Sarfvik.
Alkeiskurssille juuri niin kuin opettaja on ohjeistanut.
Toivotan mukavia pelituokipita, mikäli alkeiskurssin jälkeen päätät jatkaa harrastuksen parissa.
Sukupuoleen katsomatta, laitat siistit pitkät housut. EI juoksutrikoita, EI joogahousuja, EI lyhyitä shortsi-mallisia housuja.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoleen katsomatta, laitat siistit pitkät housut.
Tuntuu kyllä naisilla olevan etikettinä tässäkin lajissa liian lyhyet hameet. Miksi, voi miksi ei voida pukeutua arvokkaammin :(
Golf-hame naisille on iha omanlaisensa, googlaa vaikkapa Marc Aurel. Ei ole mikään mini.
Minihame, tuubitoppi ja kumisaappaat.
Liikennetötsä hatuksi päähän.