Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun olisi joku jolle itkeä paha olonsa

04.06.2018 |

Voi kun olisi joku jolle itkeä paha olonsa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätänä?

Vierailija
2/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä?

Kaikki.

Mies sairaalassa, hevosen kanssa meni päivä klinikalla jne, nilkka nyrjähti kotipihassa ja nyt sitten könkkään yhdellä jalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoop

Vierailija
4/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa itkeä jos ei haittaa etten välttmättä osaa sanoa mitään.

Vierailija
5/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on vaan niin helkkarin pahasti perseellään

Vierailija
6/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ketjusi? Miten miehesi voi?

Vierailija
7/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aina löytyy joku, jolla menee huonommin...

Vierailija
8/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... ja tiedän tunteen. Huomasin tuossa jokin aika sitten, että vaikka minulla on ystäviä (tai ehkä olen arvioinut asian väärin), en todellakaan voi kääntyä heidän puoleensa murheissani tai jos minulla on joku ongelma, joka ahdistaa. Sen virheen olen pari kertaa tehnyt, ja mitä sain? Arvostelua, tuomitsemista, halveksuntaa, paimentamista ja analystointia. Kaikkea sitä, mitä "juuri kaipasinkin". Myötatunto ja pari ystävällistä sanaa olisivat riittäneet. No mutta - kivat heille, että minulle voi avautua aiheesta kuin aiheesta, minä kyllä tarjoan empatiaa, ja sehän kelpaa. Ketään ei oikeasti tunnu kiinnostavan kuin omat asiat ja ehkä toisten ihmisten asioiden jauhaminen. 

No, tulipa katkera tilitys, anteeksi, että avauksesi kirvoitti tämän. Minä en tiedä, auttaako sinua oikeasti myötätuntoni tarjoaminen näin netissä, mutta yritän virtuaalisesti olla läsnä, kun itket. Toivon, että asiasi järjestyvät ja elämä alkaa taas hymyillä - juuri nyt näyttää tosiaan aika p...kalta! 

Vierailija
9/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaa edelleen tajuttomana sairaalassa

Vierailija
10/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että... ja tiedän tunteen. Huomasin tuossa jokin aika sitten, että vaikka minulla on ystäviä (tai ehkä olen arvioinut asian väärin), en todellakaan voi kääntyä heidän puoleensa murheissani tai jos minulla on joku ongelma, joka ahdistaa. Sen virheen olen pari kertaa tehnyt, ja mitä sain? Arvostelua, tuomitsemista, halveksuntaa, paimentamista ja analystointia. Kaikkea sitä, mitä "juuri kaipasinkin". Myötatunto ja pari ystävällistä sanaa olisivat riittäneet. No mutta - kivat heille, että minulle voi avautua aiheesta kuin aiheesta, minä kyllä tarjoan empatiaa, ja sehän kelpaa. Ketään ei oikeasti tunnu kiinnostavan kuin omat asiat ja ehkä toisten ihmisten asioiden jauhaminen. 

No, tulipa katkera tilitys, anteeksi, että avauksesi kirvoitti tämän. Minä en tiedä, auttaako sinua oikeasti myötätuntoni tarjoaminen näin netissä, mutta yritän virtuaalisesti olla läsnä, kun itket. Toivon, että asiasi järjestyvät ja elämä alkaa taas hymyillä - juuri nyt näyttää tosiaan aika p...kalta! 

Ihan sama mulla. Kaverwita kyllä on mutta ei niille voi oikein omista asioista kertoa

Vierailija
11/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka kurjaa. Toivottavasti hän paranee. Onko teillä pieniä lapsia?

Vierailija
12/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka kurjaa. Toivottavasti hän paranee. Onko teillä pieniä lapsia?

Pahaltahan tuo näyttää.

1 2v vanha lapsi on

Vierailija
13/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ovat myötätuntoisia ja vilpittömiä, mutta en kyllä itkisi kenellekään murheitani. Tietenkin voin kertoa mikä minua ahdistaa, mutta itkemisellä on turha ketään vaivata - kuuntelijalle voi vain tulla  riittämätön olo kun ei voi auttaa.  Myötätuntoa ja varsinaista apua saa ilman itkuakin.

Vierailija
14/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasta olosta voi puhua muiden kanssa, mutta mieluiten itkun hoitaa omissa oloissa.

Vierailija
15/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttava puhelin

Vierailija
16/16 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttava puhelin