Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri nauraa liian kovaa

Vierailija
04.06.2018 |

Asun vuokralla kerrostalossa ja yläkerran naapuri nauraa liian kovaäänisesti. Naapuri saa useita naurukohtauksia pitkin päivää, myös hiljaisena aikana. Nauru vastaa äänenvoimakkuudeltaan pariskunnan kovaäänistä riitelyä. Naapuri on n. 30 vuotias lapseton nainen, asuu yksin, muuta en hänestä tiedä. Miten huomauttaa naurusta kohteliaasti?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naura kanssain...naura kanssain 

Vierailija
2/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi huomauttaa kasvotusten kun törmään häneen rappukäytävässä vai laittaa postiluukusta lappu?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirnuuko vai räkättää?

Vierailija
4/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naputat harjalla kattoa ja huudat hölöjaa!

Vierailija
5/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heippalappu, että suomessa ei saa nauraa, ei edes kesällä, vaan täällä täytyy olla totinen torvensoittaja vuoden ympäriinsä.

Vierailija
6/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minusta naapurin nauraminen on aika pieni ongelma. Ainakaan siellä ei hakata ketään eikä riidellä. Voit sä joskus sille sanoo, kun näet sen naapurin, että se nauraa aika kovaa ja se kuuluu teille, toki on ihan kivaa että on kivaa, ei siinä mitään. Sit kun se tietää, että sen hirnunta kuuluu naapuriin saakka, niin se voi kääntää naurunsa volyymia pikkasen pienemmälle jatkossa. Tuskin se haluaa häiritä ketään.

Vierailija
7/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nauraa ja ole kiitollinen etten mä ole sun naapuri. Leipominen ja ompelukoneella huristelu on mun harrastuksia. Sekä imuroin kämppäni huolella (eli pitkään) joka ilta. Pesen myös pyykkiä ahkerasti. Tehosekoitin myös ahkerassa käytössä näin kesäaikaan. Eli joutuisit kuuntelemaan jonkun kapistuksen päristelyä ja räminää joka ilta. Varsinkin jos mulla on mielenkiintoinen ompeluprojekti meneillään, mun vanha Singeri voi laulaa 4 tuntia yhtä soittoa.

Vierailija
8/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minusta naapurin nauraminen on aika pieni ongelma. Ainakaan siellä ei hakata ketään eikä riidellä. Voit sä joskus sille sanoo, kun näet sen naapurin, että se nauraa aika kovaa ja se kuuluu teille, toki on ihan kivaa että on kivaa, ei siinä mitään. Sit kun se tietää, että sen hirnunta kuuluu naapuriin saakka, niin se voi kääntää naurunsa volyymia pikkasen pienemmälle jatkossa. Tuskin se haluaa häiritä ketään.

Minusta hän vaikuttaa kyllä jo vähän häiriköltä. Klo 22-07 pitäisi ainakin tajuta olla hiljaa ilman erillistä huomauttamistakin. Sitä paitsi itse käyn jo nukkumaan klo 21

Vierailija
9/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän vaikuttaa kyllä jo vähän häiriköltä. Klo 22-07 pitäisi ainakin tajuta olla hiljaa ilman erillistä huomauttamistakin. Sitä paitsi itse käyn jo nukkumaan klo 21

Ap

Vierailija
10/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa korvatulupat tai muuta veks. Nauhota sen nauru ja lähetä meille niin arvioidaan miten isosti kuuluu.

Vierailija
11/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen nauraa ja ole kiitollinen etten mä ole sun naapuri. Leipominen ja ompelukoneella huristelu on mun harrastuksia. Sekä imuroin kämppäni huolella (eli pitkään) joka ilta. Pesen myös pyykkiä ahkerasti. Tehosekoitin myös ahkerassa käytössä näin kesäaikaan. Eli joutuisit kuuntelemaan jonkun kapistuksen päristelyä ja räminää joka ilta. Varsinkin jos mulla on mielenkiintoinen ompeluprojekti meneillään, mun vanha Singeri voi laulaa 4 tuntia yhtä soittoa.

Toivottavasti saat häädön.

Ap

Vierailija
12/50 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat häädön.

Ap

Miksi saisin? En kuitenkaan klo 22 jälkeen tee mitään noista.

Vierailija
13/50 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan itkee?

Vierailija
14/50 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta metsään. Kerrostaloihin kuuluvat normaalit elämisen äänet. Vika on talon rakentajissa, jotka eivät ymmärtäneet aikoinaan, että kaikkia ei välttämättä kiinnosta kuunnella toisten ihmisten naima, nauru, itku ja paskanmolskahduksia.

Vierailija
15/50 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minunkin napuri

Vierailija
16/50 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän nauraa sulle? Oletko miettinyt?

Vierailija
17/50 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin jo ongelma Suomessa? Että joku nauraa?

Vierailija
18/50 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi lorisee, aivastelua, yskimistä, haukottelua, tömistelyä. Kaikki kuuluu yläkerrasta täälläkin. Alakerrasta tai seinänaapureista ei koskaan mitään.

Vierailija
19/50 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri saa ihmeellisiä naurukohtauksia yöllä ja päivällä. Voi valvoa koko yön ja hekottaa. Naurukin niin vittumaisen kuulosta papatusta että käy jo aivoon. Viikonloput pahimpia. En ole koskaan edes nähnyt asujia muutakuin puheen sorina ja naurun papatuksen.

Vierailija
20/50 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita heippalappu, että suomessa ei saa nauraa, ei edes kesällä, vaan täällä täytyy olla totinen torvensoittaja vuoden ympäriinsä.

Jospa hän katsoo jotain omasta mielestään hyvää huumoriohjelmaa, joka saa väkisin nauramaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän