Yh:n uusi parisuhde, ongelmat
Olen yh, asiat on ihan hyvin teinipojan kanssa.
Olen nyt seurustellut pari vuotta uuden miehen kanssa.
Suhde on edennyt vähän erilailla kuin kuvittelin. Mies on luotettava ja huolehtiva, raitis ja pitää itsestään ja kodistaan huolta. Ongelma on että hän sanoi aika pian ettei halua enää isäpuoleksi. On aikanaan eronnut sellaisesta suhteesta.
Toinen ongelma on, että toisaalta sanoo että tykkäsi omakotitalostaan (asuu nykyään kerrostalossa) mutta kun tulee puheeksi että muuttaisi minun taloon, niin sanoo ettei ole oikein omakoti-ihminen.
Aina kun käy niin ettei teini lähdekään jonnekin suunnitellusti vaan jää kotiin kun meidän piti olla kahden, mies on todella ärtyisä eikä jää kanssamme, vaan hänellä on muuta menoa. Kahden olo on aina melko petipainotteista.
On kuitenkin aikaa sitten sanonut että haluaisi muuttaa yhteen.
Teini on todella fiksu, kohtelias ja rauhallinen tyyppi.
En yhtään tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.
Kommentit (126)
Nyt kun sanot niin kyllä tuo on särähtänyt minunkin korvaan, että kolmestaan on oltu kotona ja teini on ollut omissa puuhissaan, niin mies on keittänyt pullakahvit kahdelle.
Ap
Ei kai miehen tarvitse toisen lasta nyt kauheasti rakastaakaan? En minä äitipuolena miehen lapsia rakasta. Aika paljon oletettu. Toimeen tuleminen on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sanot niin kyllä tuo on särähtänyt minunkin korvaan, että kolmestaan on oltu kotona ja teini on ollut omissa puuhissaan, niin mies on keittänyt pullakahvit kahdelle.
Ap
Pullakahvit, iltapalaa, kummasta nyt sitten lie olikaan kyse. Pullakahvit ei välttämättä teinille maistu, mutta kohteliasta olisi jotain laittaa pöytään hänellekin, jos kyseessä on tarkoitus olla rentoutushetki ruuan parissa.
Mitä olet miehestä kertonut antaa ymmärtää, että hän ei ymmärrä, mitä aikuisuus on. Se on sitä, että aina ei kaikkiin rakastu, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen, jos kerran samassa tilassa ollaan.
Mutta huomioitko tuota ollenkaan, mitä sanottiin seksisuhteesta. Ymmärrätkö, miten kiusallinen asia etenkin pojalle on äidin seksisuhde jonkun miehen kanssa. Miehen, joka on hänelle vielä töykeä. Kyllä se on sinun asiasi nyt vaatia hienotunteisuutta kaikin tavoin mieheltä ja osoittaa sitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPullakahvit, iltapalaa, kummasta nyt sitten lie olikaan kyse. Pullakahvit ei välttämättä teinille maistu, mutta kohteliasta olisi jotain laittaa pöytään hänellekin, jos kyseessä on tarkoitus olla rentoutushetki ruuan parissa.
Mitä olet miehestä kertonut antaa ymmärtää, että hän ei ymmärrä, mitä aikuisuus on. Se on sitä, että aina ei kaikkiin rakastu, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen, jos kerran samassa tilassa ollaan.
Mutta huomioitko tuota ollenkaan, mitä sanottiin seksisuhteesta. Ymmärrätkö, miten kiusallinen asia etenkin pojalle on äidin seksisuhde jonkun miehen kanssa. Miehen, joka on hänelle vielä töykeä. Kyllä se on sinun asiasi nyt vaatia hienotunteisuutta kaikin tavoin mieheltä ja osoittaa sitä itsekin.
Tuon nyt olen kyllä pyrkinyt huomioimaan, ei pussailla eikä halailla pojan nähden, ja pitänyt huolen ettei joudu kuuntelemaan mitään ääniä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat eronneet miehet osaavat jo kuormia kermat suhteista eivätkä alistu remonttireiskoiksi. Teillähän on hyvä suhde noin jos kerran on paljon seksiä.
M45
Varmaan onkin niin tuon miehen mielestä.
Mies on ystäviä kohtaan kohtelias ja asiallinen, mutta ei hän suorastaan yhstävystynyt ole heidän kanssa. On kyllä mukana juhlissa kun sellaisia on.
Ap