Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Niinistö FT:lle: Suomalaiset eivät tue Nato-jäsenyyttä ja minä olen suomalainen

Vierailija
04.06.2018 |

"Suomalaiset eivät tue (Nato-jäsenyyttä) ja minä olen suomalainen, Niinistö kertoo FT:lle."

Okei Sauli mistä tiedät?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005705909.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sauli Niinistön mukaan EU-maiden on kohdeltava Venäjää kunnioittavasti ja ratkaisuhakuisesti.

– Hän (presidentti Vladimir Putin) ei unohda ystäviään, jos häntä on kohdeltu kunnioittaen, Niinistö sanoo lehdelle."

Fiksu pressa ei neuvoisi muille EU-maille itsestäänselvyyksiä, neuvoa jota ne muut maat ei kuitenkaan ota kuuleviin korviinsa, vaan pitäisi huolen että Suomella on kunnioittavat välit Venäjään. Tämä parantaisi niin meidän turvallisuutta kuin talouttakin kun kaupankäynti itään kasvaisi.

Vierailija
22/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Hän (presidentti Vladimir Putin) ei unohda ystäviään, jos häntä on kohdeltu kunnioittaen, Niinistö sanoo lehdelle."

Venäjällä ei ole ystäviä, Venäjällä on vain intressejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muistetaan, mitä voi seurata, jos voimakkaan valtion päämiehestä puhutaan halveksuvaan sävyyn.

Hitler Talvisodan aikana: "En juurikaan kunnioita Pohjoismaita. Valtaantulostani lähtien Norjan, Ruotsin ja Suomen sanomalehdet ovat kilpailleet minun loukkaamisessani ... Minulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea ystävyyttä maita kohtaan, joiden lehdistö on kohdellut minua niin epäkunnioittavasti. Saksa sentään auttoi vuonna 1918 von der Goltzin joukoilla Suomea vaikeassa tilanteesta, joten minusta meillä on oikeus odottaa suurempaa kiitollisuutta ja huomaavaisuutta kuin mitä meille on osoitettu."

Vierailija
24/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Naton kannatus on aina kysyttäessä parhaimmillaankin jossain 20-30 prosentin tuntumassa. Niinistö tuntuu olevan ainoa kokoomuspoliitikko, jolla on tässä asiassa järki päässä. Suomalaiset nyt vaan eivät kannata Natoa, piste.

Vaikka Suomen kansan valtaenemmistö ei halua ainakaan sotilaallisesti kuulua länsileiriin, tiedämme kaikki (ja niin tietää myös Venäjä) että valtaeliitti on hivuttanut Suomea kansan tahdon vastaisesti kohti Natoa – minkä operaation nimenomaisena tarkoituksena on Venäjän-uhan luominen, jotta voitaisiin perustella liittymistä Natoon.

Toimenpide on ollut paitsi röyhkeä, se lähentelee – ellei ole – silkkaa rikosta.

Vierailija
25/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saulin suomalaisuudesta jotain epäilystä? Vain 25% suomalisista kannattaa Natoon liittymistä eli voidaan sanoa että suomalaiset ei kannata Natoon liittymistä.

Vierailija
26/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruplasi näkyy tavarits

Vierailija
27/27 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisesti katsoen ja Venäjän silmissä Suomi on Natossa. Sitä on enää turha peitellä. Suomi vietiin Natoon hivuttamalla ilman kansalaisten enemmistön mielipidettä kunnioittaen ja tästä sitten seuraa mm. reippaat kustannusten nousut puollustusmenoissa ja osallistuminen sotilasoperaatioihin rajojemme ulkopuolella- ulkopuolisina,...

Kansa maksaa euroilla ja hengellään tämän kaiken. En osaa arvioida onko linja hyvä tai huono kauemmas ajateltuna, mutta tapa miten tämä toteutettiin on ehdottomasti väärin.