Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua joka-aamuinen väsymys?

Vierailija
04.06.2018 |

Niin. Joka aamu väsyttää vaikka miten nukkuisin. Viime yönkin nukuin hyvin ja silti väsyttää ihan tolkuttomasti. Pääkin särkee välillä aamuisin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei kai vielä ole mainittu:

Kuinka paljon juot alkoholia? Joillakin pienikin määrä alkoholia huonontaa unen laatua, vaikka sitä ei itse huomaisikaan. 

Liikutko riittävästi, oletko riittävästi ulkona?

Vierailija
22/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs onko purenta kunnossa? Onko narskuttelua? Entä niska- tai selkäjumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletät unissasi, et vain muista siitä mitään.

Vierailija
24/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puute? Itsellä auttoi rautakuuri, kun olin tolkuttoman väsynyt kunnon yöunista huolimatta.

Nyt valoisan aikaan on itsellä vaikeuksia mennä ajoissa nukkumaan, kun vielä kymmenen aikaan paistaa aurinko. Pimennysverhot auttavat onneksi jonkun verran.

Vierailija
25/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto on diabetes - ykkös- tai kakkostyypin. Molemmat väsyttävät. Pitääkö sinun torkkua päivällä, väsyttääkö aterian jälkeen?

Ei tarvitse torkkua päivällä. En nuku koskaan päiväunia vaikka miten väsyttäisi. Jos syön todella raskaasti niin sitten saattaa väsyttää. -ap

Vierailija
26/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea 99% varmuudella.

Vierailija
27/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Näitä ei kai vielä ole mainittu:

Kuinka paljon juot alkoholia? Joillakin pienikin määrä alkoholia huonontaa unen laatua, vaikka sitä ei itse huomaisikaan. 

Liikutko riittävästi, oletko riittävästi ulkona?

En ole käyttänyt alkoholia yli kolmeen vuoteen. Liikun päivittäin ulkona, määrä hieman vaihtelee. Koiran kanssa ja ilman. -ap

Vierailija
28/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs onko purenta kunnossa? Onko narskuttelua? Entä niska- tai selkäjumia?

Niskahartiaseutu on jumissa, käyn asian suhteen fysioterapiassa viikottain. -ap

Vierailija
29/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudan puute? Itsellä auttoi rautakuuri, kun olin tolkuttoman väsynyt kunnon yöunista huolimatta.

Nyt valoisan aikaan on itsellä vaikeuksia mennä ajoissa nukkumaan, kun vielä kymmenen aikaan paistaa aurinko. Pimennysverhot auttavat onneksi jonkun verran.

En tiedö voisiko olla sitä. Syön kyllä melkein päivittäin multitabsin naisille suunnattua monivitamiinia. Menen aina samaan aikaan nukkumaan ja heräilen samoihin aikoihin. -ap

Vierailija
30/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea 99% varmuudella.

Isälläni on uniapnea. -ap

Vierailija
31/37 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee heti mieleen että ehkä teillä on hometta? Sitä kun ei välttämättä aina haista tai ole näkyvää.. Itsellä sama, että vaikka kuinka nukkuisin, aamulla herään väsyneenä. Tämä on tavallinen oire asunnossa/talossa jossa on hometta.

Vierailija
32/37 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee heti mieleen että ehkä teillä on hometta? Sitä kun ei välttämättä aina haista tai ole näkyvää.. Itsellä sama, että vaikka kuinka nukkuisin, aamulla herään väsyneenä. Tämä on tavallinen oire asunnossa/talossa jossa on hometta.

Edellisessä asunnossa oli sisäilmaongelmaa, tässä nykyisessä ei.

Tätä väsymystä on ollut voimakkaasti nyt vajaan viikon ajan. Aiemmin ollut myös kausia jolloin väsymys on tällaista. Mutta en siis herää minään aamuna pirteänä. -ap

Vierailija
33/37 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen iltapalan syöt? Itseäni väsyttää jos syön liian paljon tai vähän, tai liian nopeasti tai hitaasti sulavaa ruokaa illalla.

Mulla toimii reilu annos kaurapuuroa voilla, ja yksi kananmuna, ja syöminen täytyy ajoittua aika lähelle nukkumaanmenoa.

Tällä iltapalalla herään pirteänä.

Olen myös kärsinyt aamuväsymyksestä koko elämäni, monta tärkeää juttuakin on mennyt ohi kun en ole pystynyt heräämään, se kooma on jotain ihan hirveää.

Vierailija
34/37 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen iltapalan syöt? Itseäni väsyttää jos syön liian paljon tai vähän, tai liian nopeasti tai hitaasti sulavaa ruokaa illalla.

Mulla toimii reilu annos kaurapuuroa voilla, ja yksi kananmuna, ja syöminen täytyy ajoittua aika lähelle nukkumaanmenoa.

Tällä iltapalalla herään pirteänä.

Olen myös kärsinyt aamuväsymyksestä koko elämäni, monta tärkeää juttuakin on mennyt ohi kun en ole pystynyt heräämään, se kooma on jotain ihan hirveää.

Syön kahdeksan aikaan jugurttia banaanilohkoilla ja myöhemmin ennen kymmentä ruisleivän oivariinilla ja juustolla. Sen jälkeen sit hiljalleen nukkumaan. -ap

Vierailija
35/37 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaan jatkuu. Nukuin sikeästi 23-06 ennenkuin miehen herätyskellot soi, ja hänen lähdettyään 6.30 maissa simahdin uudestaan. Heräsin puol tuntia myöhemmin vessaan ja torkuin tunnin. Hyvä kun pysyy silmät auki. -ap

Vierailija
36/37 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti inhottavaa.

Vierailija
37/37 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ongelmaa.