Onko sellaisia olemassa, jotka eivät ole Lapissa koskaan käyneet?
Pidetään sitä poronhoitoalueen alkua rajana.
Aika paljon matkustamattomia juntteja löytyä.
Pelkässä pehmustetussa viherkuutiossaan eläviä.
Kommentit (32)
Jotkut tuntevat espanjan paremmin, kuin oman kotimaansa.
En ole koskaan käynyt Lapissa. Aina lomaa miettiessä se vaan kallistuu ulkomaan matkaan. Syitä on monia. 2-3 reissua kuitenkin vuodessa tehdään.
Mikä sitten onkaan pehmustettu viherkuutio? En ole käynyt lapissa enkä oikein tiedä miksi sinne haluaisin matkustaa. Siellä ei oikeastaan ole mitään mikä erityisesti viehättäisi. Euroopassa käydään pari kolme kertaa vuodessa.
Tuolla määritelmällä olen asunut "Lapissa". Et ole tainnut itse käydä oikeassa Lapissa niin piti höllätä rajoja?
Lapissa en ole ollut, matkustan kuitenkin melko paljon. Ei kuulu omiin intresseihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tuntevat espanjan paremmin, kuin oman kotimaansa.
Ehdottomasti =) Teneriffa kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Tuolla määritelmällä olen asunut "Lapissa". Et ole tainnut itse käydä oikeassa Lapissa niin piti höllätä rajoja?
Minäkin asun Lapissa tällä määritelmällä ja asun Kiimingissä poronhoitoalueella. Poronhoitoalueen rajalta on vielä useampi kymmentä kilometriä Lapin rajalle.
En ole käynyt Kolia ylempänä. Ikää 51 vuotta. Ei minulla mitään Lappia vastaan ole, voisin hyvinkin joskus matkustaa. Haluaisin nähdä revontulia ja viettää yön sellaisessa lasi-iglussa. Ei ole vaan tullut mentyä kun muut paikat ovat kiinnostaneet vielä enemmän.
Lapissa en ole käynyt. Siellä on niin pitkä talvi, että niinä kuukausina sinne en voi kuvitellakaan lähteväni. En pidä talvesta, kylmästä, lumesta. Talvella matkustan lumettomaan maahan. Kesällä meillä on mökki saaristossa, jossa viihdymme. Kesällä en näe mitään järkeä lähteä lappiin, pitkä matka, kallista, ilmeisesti hyttysiä enemmän, en merta jne.
Liian kallista. Välimeren rannalle pääsee viikoksi paljon halvemmalla.
Mun filippiiniläinen kaveri ei ole käynyt. Voi luoja mikä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan ja köyhän erottaa siitä kumpi onkäynyt Lapissa :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan ja köyhän erottaa siitä kumpi onkäynyt Lapissa :p
Köyhällä ei ole mahdollisuutta käydä kummassakaan. Ja nyt täytyy olla sitten ylpeästi köyhä, jos kolme reissua vuodessa määrittää köyhyyden. Pääsisi sillä rahalla kerran vuodessa lappiin . vertailun pohjaksi
En ole käynyt. Ei vaan suomessa matkailu kiinnosta pätkääkään. Lomat vietetään ulkomailla.
Armeijassa kävin Rovajärvellä leirillä, onko se Lappia? Muuten olisi Oulu pohjoisin paikka, en sielläkään käymistä voi suositella kenellekään. Miksi kukaan menisi lappiin lomalle?
Vierailija kirjoitti:
No voi olla. Onko häpeä jos ei ole varaa viikon Lapin lomaan? Voisihan sitä yöpyä teltassa leirintäalueella mutta moni tahtoo lomalla nauttia hotellimukavuuksista.
Suurinosa ei muuten ole käynyt... ja tämä on fakta
Jep, ei ole varaa Lapin hintoihin, siksi meidän teinit ei ole Lappia nähneet. Itse olen ollut autossa ja teltassa yöpyen nuoruudessa mutta perheen kanssa toivoisi että olisi mukavuuksia.
Joo = olen käynyt.