Pluskokoista Annaa, 33, käskettiin peittämään itsensä kesken bikinikuvausten: "Totta kai laihat naiset stringeissään ovat ok"
https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/pluskokoista-annaa-33-kask…
Tosi surunlista! =(
Kommentit (74)
Tässä taas loistava esimerkki siitä että lihavuus ei takaa isoja rintoja. Isorintaisuus on geeneissä.
Tämä siis muistutuksena niille, jotka kuvittelevat että jokainen nainen saa isot tissit lihottamalla itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tommosen kanssa harrastetaan seksiä?
Pick a fold.
Odotin, että linkin takana olisi max BMI 30
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja oma bmi 26 ei enää tunnukaan yhtään niin pahalta kuin toissapäivänä, kun söin kakkua siskoni lakkiaisissa.
Väitän, että yksi syy ihmisten lihomiselle on juuri tuossa. Joka paikasta pursuaa silmille megalihavia ihmisiä. Hyvänä esimerkkinä laihdutusleikkausohjelmat. Katsojalla voi olla vaikka 60 kg ylipainoa, mutta se ei ole niin pahan tuntuista, kun on noita superlihavia, joihin verrata itseään ja ajatella, ettei itsellä mene vielä kovin huonosti. Normaalin painon raja hämärtyy.
Enkä tarkoita tätä lainaamaani henkilöä vastaan, vaan ihan ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Nosta kansio?
Valitse poimu.
Onhan nainen massiivisen kokoinen, luultavasti sairastuu verenpainetautiin, 2.diabetekseen, ehkä nivelrikkoon, ehkä ei mihinkään niistä.
Mutta katsokaa renesanssiajan tauluja samanlainen pienirintainen massiiviperäinen nainen on ollut ihanne, siihen ei niin vaan köyhä olekaan päässyt.
Rohkea, hatun noston arvoinen veto, samanlaisia, säkkiin pukeutuneita vartaloja kyllä liikkuu kylillä.
Hoikka bikinivartalo olisi takuulla kelvannut hotellille kuvattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja oma bmi 26 ei enää tunnukaan yhtään niin pahalta kuin toissapäivänä, kun söin kakkua siskoni lakkiaisissa.
Väitän, että yksi syy ihmisten lihomiselle on juuri tuossa. Joka paikasta pursuaa silmille megalihavia ihmisiä. Hyvänä esimerkkinä laihdutusleikkausohjelmat. Katsojalla voi olla vaikka 60 kg ylipainoa, mutta se ei ole niin pahan tuntuista, kun on noita superlihavia, joihin verrata itseään ja ajatella, ettei itsellä mene vielä kovin huonosti. Normaalin painon raja hämärtyy.
Minä taas väitän, että se johtuu juuri tuosta, että ihmisille on iskostettu päähän, että on hirveä rikos juhlia siskon lakkiaisia syömällä kakkupala, jota sitten surraan, olen huono ihminen kun en pystynyt kieltäytymään, syön suruuni munkkirinkilän, suren sitä ja juon lasin viiniä, suren sitä.... loputon kierre ja paha olo ja lisää kiloja.
Jessus miten pieni pää tuohon kroppaan. Kaikilla lihavilla ei näemmä kerry rasvaa kasvoihin. Jos rajaisi kuvan kaulasta alaspäin niin näyttäisi normaalipainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas väitän, että se johtuu juuri tuosta, että ihmisille on iskostettu päähän, että on hirveä rikos juhlia siskon lakkiaisia syömällä kakkupala, jota sitten surraan, olen huono ihminen kun en pystynyt kieltäytymään, syön suruuni munkkirinkilän, suren sitä ja juon lasin viiniä, suren sitä.... loputon kierre ja paha olo ja lisää kiloja.
Kyllä, tuokin on yksi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä mieltä ilmestyksestä hyvänsä, ei hotelli voi perua antamaansa kuvauslupaa sen perusteella että mallin kroppa ei olekaan kaunis katsella. Bikinikuvaus on bikinikuvaus vartalosta riippumatta.
No kyllähän voi. Hotelli antaa ja hotelli ottaa.
Hotellin uskoisi saaneen vierailtaan myös tonneittain valituksia kuvauksista ja silloin tietysti toimitaan omien asiakkaiden eduksi eikä jäädä roikkumaan häiriköille aiemmin annettuihin lupiin.
Joissakin kuvissahan tuo on kroppineen ihan ok näköinen. Mihin kadonnut vanha viisaus peitä huonot puolesi, korosta hyviä? Ei noita reisiä kannata korostaa.
Tuli vaan mieleen, että oliko lupa haettu nimenomaan bikinikuvauksiin, vaiko vaan yleisesti muotikuviin? Yleensä kyllä tasokkaissa hotelleissa on rajoituksia sille kuinka vähissä vaatteissa siellä aula- ja käytävätiloissa saa keekoilla, riippumatta painoindeksistä.
Tää on muuten asunut Suomessa ja rakastaa Marimekkoa :D
Heh, jos olisi pelkkä kasvokuva niin näyttäisi normaalipainoiselta. Itselläni kaikki kilot tulee ( myös ) naamaan.... BMI tällä hetkellä ehkä 26 mutta näytän todella lihavalta. Vasta 22 BMI:llä naamani näyttää "normaalilta" - hoikalta en näytä koskaan kasvoistani. Ei ole kivaa sekään. Kuvan naisella on kuitenkin joku 60-70 kiloa ylipainoa... ei ihan mikään pluskokoinen vaan sairaalloisen lihava.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kristus mikä hylje. Jos tuo on "pluskokoinen", minä olen anorektinen.
Eipä mollata hylkeitä, jotka ovat itse asiassa aika sulavalinjaisia. Tuo on ihan selvä merinorsu.
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä mieltä ilmestyksestä hyvänsä, ei hotelli voi perua antamaansa kuvauslupaa sen perusteella että mallin kroppa ei olekaan kaunis katsella. Bikinikuvaus on bikinikuvaus vartalosta riippumatta.
Hotelli voi tehdä aivan mitä hotelli haluaa, koska kyse on sen omasta bisneksestä.
Hotelli voi antaa luvan ja perua sen minuutin kuluttua. Se on aivan täysin laillista.
Saman mallinen kroppa kuin mulla, kaikki kilot navan ja polvien välissä. Sata kiloa lisää ja olisin just ton näköinen : ( En millään pystyisi läskejäni edes tämän painoisena esittelemään.