Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluskokoista Annaa, 33, käskettiin peittämään itsensä kesken bikinikuvausten: "Totta kai laihat naiset stringeissään ovat ok"

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKKY!! Odotin sellaista max 20kg ylipainoista naista kuvissa, mutta mitä silmäni näkivätkään.... 😨😣😞😭

Vierailija
22/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi uteliaisuuteni voitti ja katsoin tuon kuvan... Silmät paloi viimeistään reisien kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo on oikein kuvauttanut itseään? Jossain vähän hienommassa rakennuksessa vai onko vaan liittänyt taustan tuohon? Ei mulla tulisi mieleenkään hillua tuollaisessa rakennuksessa bikineissä, vaikka ihan hyvässä kunnossa olen. Ehkä sen takia pyydetty laittamaan vaatteite päälle? Mutta tottakai syyn täytyy olla hänen lihavuus. 

Vierailija
24/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä mieltä ilmestyksestä hyvänsä, ei hotelli voi perua antamaansa kuvauslupaa sen perusteella että mallin kroppa ei olekaan kaunis katsella. Bikinikuvaus on bikinikuvaus vartalosta riippumatta.

Vierailija
25/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että on olemassa bodypositive -aate. Mutta sairaudet on asia erikseen, ja noin lihava ihminen nyt vain ei voi voida hyvin, ihan sama mitä yrittää selitellä. Mutta pisteet siitä, että on keksinyt rahastaa tällä lihavuudellaan, saavathan anorektikotkin usein palkkaa työskentelemällä malleina. 

Vierailija
26/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo on oikein kuvauttanut itseään? Jossain vähän hienommassa rakennuksessa vai onko vaan liittänyt taustan tuohon? Ei mulla tulisi mieleenkään hillua tuollaisessa rakennuksessa bikineissä, vaikka ihan hyvässä kunnossa olen. Ehkä sen takia pyydetty laittamaan vaatteite päälle? Mutta tottakai syyn täytyy olla hänen lihavuus. 

Siis kuinka minulta jäi näkemättä tämä kohta: "O’Brien oli saanut hotellilta luvan kuvata heidän upeassa aulassaan. Nainen oli ehtinyt ottaa kuvia bikineissä viitisen minuuttia, kun vartija lähestyi häntä." 

Hotellin aulassa siis kuvattu ja kuvauslupa saatu. Onko kuvauslupa siis koskenut bikinikuvauksia? Oon liian väsynyt :DD

Vierailija
27/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mitä mieltä ilmestyksestä hyvänsä, ei hotelli voi perua antamaansa kuvauslupaa sen perusteella että mallin kroppa ei olekaan kaunis katsella. Bikinikuvaus on bikinikuvaus vartalosta riippumatta.

No kyllähän voi. Hotelli antaa ja hotelli ottaa.

Vierailija
28/74 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, plusmalli ei oikein kuvaa tätä naista. Gigantomalli voisi olla lähempänä

Vierailija
29/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tytöllä reittä.

Mä olen 128 kg, ehkä tää läski on vaan toisiin paikkoihin kerääntynyt ja tasaisemmin.

Seksielämäni on kiitettävän vilkas. Kun joku tuolla kysy.

Vierailija
30/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tämähän tapahtui jo huhtikuussa.)

Ihan hiton sama, onko O'Brien XL vai "XXXXXXXXXXXXXL" -kokoinen. Kuvauslupa on saatu eikä sitä voi tekijän painon perusteella perua. Se on ihan selvää syrjintää.  Toivottavasti O'Brien tekee kuin jenkkilässä yleensäkin ja haastaa hotellin idioottivartijan oikeuteen tai ainakin hoitaa tälle potkut/puhuttelun siitä, miten asiakaspalvelussa toimitaan.  Kyseessä nimittäin oli nimenomaan paikan VARTIJA jolla oli ongelma, ei esim. hotellin PR-tiimi jolta luvat oli jo saatu.

Jos hotelli ei halua "vääränkokoisia" ihmisiä vieraikseen tai tekemään kuvauksia, niin sen pitäisi ilmoittaa siitä selvästi. (Olisi kiinnostava tietää, häädettäisiinkö muuten väärännäköiset mallit pois, esim. pyörätuolissa istuvat tai amputoidut tai "yli-ikäiset" eli yli 60-vuotiaat...)

"O’Brien oli saanut hotellilta luvan kuvata heidän upeassa aulassaan. Nainen oli ehtinyt ottaa kuvia bikineissä viitisen minuuttia, kun vartija lähestyi häntä.

– Hän käski minun peittää itseni, että minun pitäisi panna vaatteet ylleni, koska en saanut olla uima-asussa. Yritin puhua hänelle, mutta hän ei kuunnellut."

Tuossa englanninkielistä juttua aiheesta:

"But O’Brien said despite getting approval in advance, the security guards seemed to have a problem with it.

About five minutes after she started shooting in the lobby, wearing a snakeskin print two-piece, the guard approached her with his objections.

“He told me to cover up, that I needed to put clothes on because I wasn’t allowed to be in a swimsuit,” she told Yahoo. “I tried talking to him but he wouldn’t listen.”

Determined to finish her shoot, O’Brien decided to try again about an hour later, this time wearing a one-piece swimsuit.

“We were shooting in a different part of the lobby and another guard approached us and told us to stop,” she said. “I showed him the emails from the PR team but it didn’t make a difference.”

O’Brien told Yahoo she didn’t like that the security guard wouldn’t believe her when she said she had permission to be there, and she feels her size played a role in the way she was treated."

https://www.news.com.au/travel/travel-updates/blogger-doing-bikini-phot…

Vierailija
31/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksuvilta mammoilta taisi muuten jäädä myös katsomatta tuo maikkarin jutun alussa oleva "Oletko bikinikunnossa?" -video... 

(Spoileri: pue bikinit päällesi ja olet bikinikunnossa, ikään ja kokoon katsomatta. <3 )

Vierailija
32/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tommosen kanssa harrastetaan seksiä?

Kuulemma takaa.

Vierailija
33/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi uteliaisuuteni voitti ja katsoin tuon kuvan... Silmät paloi viimeistään reisien kohdalla.

Ei, eivät ne palaneet. Aivosi eivät vain kestäneet omaa tuomitsevaisuuttasi.

Vierailija
34/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pluskoko ja xl. Tämä ei ole kumpikaan.

Vierailija
35/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva ois voinut olla Fatboy Slimin uuden levyn kansi

Tämä kommentti on täyttä kultaa ja ansaitsee oman noston.

Vierailija
36/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ja oma bmi 26 ei enää tunnukaan yhtään niin pahalta kuin toissapäivänä, kun söin kakkua siskoni lakkiaisissa.

Vierailija
37/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tommosen kanssa harrastetaan seksiä?

Ei mitenkää jos letkun mitta jää siihen alle 10cm

Vierailija
38/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluskokoinen? Sairaalloisen lihava on oikeampi kuvaus.

Vierailija
39/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kristus mikä hylje. Jos tuo on "pluskokoinen", minä olen anorektinen.

Vierailija
40/74 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää... kävin insta sivuillaan, vanha virsi, kauniit kasvot, mutta uh tuo alakroppa. Kannattaako tuollaisella ylpeillä? Tää fatpride on vaikea pala sulatettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi