Äiti läpsäisi lasta poskelle kaupassa nähteni
Mistä muualtakaan vastaus tähän kuin aa veelta!
Olen töissä pienessä kaupassa, ja asiakkaana kävi äiti lapsensa kanssa. Olisiko tyttö ollut 3-4-vuotias, oon tosi huono arvioimaan kun en juurikaan ole lasten kanssa tekemisissä. Lapsi istui rattaissa ja rimpuili ja kosketteli ja äitinsä kielsi hermosteena, kun läksin toiselle puolelle kauppaa ja palasin tulivat he kassalle ja tyttö sanoi äitiään tuhmaksi, ja hiljempaa että koska läpsäsit poskelle ja toden totta tytön poski oli punainen.
Tunnen äidin nimeltä, ja hänen käytös muuttui välittömästi tämän jälkeen kun "jäi kiinni", tai mitä ikinä kokikaan ja lähtivät pois maksettuaan.
Minua jäi tämä tilanne vaivaamaan, todella outoa että julkisella paikalla läpsäisi lastaan ja teki sen muka minulta silminnäkijältä salaa. Pitääkö tästä huolestua tai ilmoittaa johonkin?
Kommentit (27)
2 vuotias on tuo ap:n harhojen lapsi.
Sama provo, eri muunnelma. Jossain kohti ap tulee paljastamaan, että äiti ja lapsi olivat vähän paremmin ruskettuneita.
4 vuotiaalle riittää kyllä tuo jäätelön eväämisellä uhkailu. Ymmärtää jo puhetta.. Loppuu temppuilut siihen on sen verran kova ukaasi.
Seuraavassa provossa vois olla isä joka lyö. Niinpäinhän se yleensä on mennyt..
Tunnen äidin nimeltä, ja hänen käytös muuttui välittömästi tämän jälkeen kun "jäi kiinni",
Epälooginen lause..
Vierailija kirjoitti:
Tukistan omia lapsiani noin 20 kertaa päivässä.
Riehuminen ja autoja kivellä hakkaaminen loppuu hyvin äkkiä kun vähän niskavillasta nyppäsee.
Kekseliäitä pentuja tai pa*ka metodi. Keksivätkö ne todella 140 uutta konnankoukkua viikossa, vai eikö tukistus tehoakaan kerrasta?
Miksi sitten kirjoitit otsikkoon ”nähteni”?