Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti läpsäisi lasta poskelle kaupassa nähteni

Repputauno
03.06.2018 |

Mistä muualtakaan vastaus tähän kuin aa veelta!

Olen töissä pienessä kaupassa, ja asiakkaana kävi äiti lapsensa kanssa. Olisiko tyttö ollut 3-4-vuotias, oon tosi huono arvioimaan kun en juurikaan ole lasten kanssa tekemisissä. Lapsi istui rattaissa ja rimpuili ja kosketteli ja äitinsä kielsi hermosteena, kun läksin toiselle puolelle kauppaa ja palasin tulivat he kassalle ja tyttö sanoi äitiään tuhmaksi, ja hiljempaa että koska läpsäsit poskelle ja toden totta tytön poski oli punainen.

Tunnen äidin nimeltä, ja hänen käytös muuttui välittömästi tämän jälkeen kun "jäi kiinni", tai mitä ikinä kokikaan ja lähtivät pois maksettuaan.

Minua jäi tämä tilanne vaivaamaan, todella outoa että julkisella paikalla läpsäisi lastaan ja teki sen muka minulta silminnäkijältä salaa. Pitääkö tästä huolestua tai ilmoittaa johonkin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repputauno kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitkö sen läpsäsyn? Voihan posket punottaa auringostakin ja lapset välillä puhuu höpöjä.

En nähnyt, mutta vain toinen poski oli punainen ja puna oli tavallaan sen muotoinen että se oli kädestä. Ja lapsen puheensävy oli erilainen kun juksutusmeiningeissä, ja luulen että äiti olisi sanonut jotain että "älä puhu höpöjä" jos olisi jekuttanut, mutta maksoi vaan ja lähtivät kiireellä, äidin käytös myös muuttui kun on normaalisti varsin rento minun kanssa.

Miksi sitten kirjoitit otsikkoon ”nähteni”?

Vierailija
22/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotias on tuo ap:n harhojen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo, eri muunnelma. Jossain kohti ap tulee paljastamaan, että äiti ja lapsi olivat vähän paremmin ruskettuneita.

Vierailija
24/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaalle riittää kyllä tuo jäätelön eväämisellä uhkailu. Ymmärtää jo puhetta.. Loppuu temppuilut siihen on sen verran kova ukaasi.

Vierailija
25/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa provossa vois olla isä joka lyö. Niinpäinhän se yleensä on mennyt..

Vierailija
26/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äidin nimeltä, ja hänen käytös muuttui välittömästi tämän jälkeen kun "jäi kiinni",

Epälooginen lause..

Vierailija
27/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukistan omia lapsiani noin 20 kertaa päivässä. 

Riehuminen ja autoja kivellä hakkaaminen loppuu hyvin äkkiä kun vähän niskavillasta nyppäsee. 

Kekseliäitä pentuja tai pa*ka metodi. Keksivätkö ne todella 140 uutta konnankoukkua viikossa, vai eikö tukistus tehoakaan kerrasta?