Olen varmaan ainoa ihminen, joka ei välitä kesästä..
Lähinnä inhottaa jatkuva hiki ja se, miten joka paikassa hehkutetaan, että pitäisi nauttia lämmöstä. Kävin eilen rannalla sen aikaa, että lapsi pääsi uimaan ja mietin itsekseni että ei tulisi mieleenikään tulla tänne istumaan jonkun viltin päälle, yäk. Kesäillat on ihan kivoja, kun viilenee eikä tarvitse istua paahteessa.
Kommentit (12)
Ja sitten käydään lipomassa jotain jäätelöä torilla, kun on ah niin ihana ilma ja niin kuuluu tehdä.
Aika harvinainen ainakin. Rakastan kevättä ja kesää, vaikka nyt on ollutkin liian kuuma omaan makuun. Aurinkoa en ota ja jopa välttelen, mutta ihanaa, kun on kesä ❤❤❤
Et ole, mutta inhotakseen kesää pitää olla reilusti ylipainoinen. Normaalipainoinen ei voi inhota kesää. Minäkään en erikoisemmin ole kesäfani, mutta normaalipainoisena en saa sanoa sitä ääneen. Mä en hikoile, mutta en pidä ötököistä ja mulle tulee aurinkoihottumaa herkästi.
Mä kyllä tykkään kesästä, kun silloin ei (melko) varmasti ole lunta, mulla lämpötila sais pysytellä alle kahdenkymmenen.
Itse en kehtaa sanoa ääneen, että tämä jatkuva auringonpaiste alkaa käymään hermoille. Lämpö on kivaa, mutta todellakin kaipaisin pilvistä vesisadepäivää välillä.
Pidän veneilystä ja mökkeilystä, mutta ei jatkuvaa hellettä jaksa. Sopiva lämpötila on n. 20 astetta. Eli pidän kesästä, mutta en paahtavasta kuumudesta enkä itikoista!
Kesässä parasta on valoisuus. Helteestä ja tiukoista en pidä. Ihan loppukevät/alkukesä ennen itikoiden tuloa ja loppukesä/alkusyksy ovat minusta parhaimmat ajat vuodesta ja sää optimaalisin mulle!
Ilmastonmuutos.
Kuka tekis tosiaan tosissaan jotakin. Vasta kun ruoka loppuu sun jääkaapista, hyväksyt todellisia rajoituksia kulutukseen. Ja siihen asti äänestät kuten ennenkin.
Etkä ajattele lastesi kohtaloa.
Ilmastonmuutos.
Kuka tekis tosiaan tosissaan jotakin. Vasta kun ruoka loppuu sun jääkaapista, hyväksyt todellisia rajoituksia kulutukseen. Ja siihen asti äänestät kuten ennenkin.
Etkä ajattele lastesi kohtaloa.
Varmaan olet. Kesä on ihmisen parasta aikaa.
Minulla on voimakas migreenitaipumus ja jatkuva estolääkitys siihen. Lääke on vahva kolmiolääke, jonka yksi sivuvaikutus on väsymys. Pahin migreenin aiheuttaja minulle on kirkas luonnonvalo. Kesällä lääkkeen annostus on 5-kertainen talveen verrattuna. Olen jatkuvasti väsynyt. Pirteimmilläni olen keskitalvella, kun toiset valittavat.
En minäkään kyllä ymmärrä tuota auringossa makaamista rannalla.
M35