Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tottuivat aktiivimalliin

Vierailija
03.06.2018 |

Eikä kukaan enää kitise vaan alistutaan kiltisti ihan kaikkeen. Suomen kansaa saa kurjistaa kuin paljon tahansa, kaikki hyväksytään ajan kuluessa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kamalaa, kun kuukausittaista kaljarahaa vähennettiin 30 eurolla. Mitä on työttömien ostoksia katsonut, niin keskivertotyötön käyttää kuukaudessa kaljaan moninkertaisesti sen 30 euroa. Kaljaostoksista kun alkaisi säästämään, niin alkaisi rahatkin paremmin riittämään. Kaiken lisäksi se vähentäisi alkoholin aiheuttamia ongelmia yhteiskunnassa.

Tämä on mielenkiintoista. Missä kaupassa tai kaupoissa olet tutkimustasi tehnyt? Olet siis kysynyt jokaiselta asiakkaalta heidän työllisyystilanteensa? Ovatko kaikki suostuneet vastaamaan? Pitikö näyttää todisteita? Mitä muita analyysejä sait tehtyä työllisten ja työttömien ruokakauppaostosten eroista?

Klonks, räyh!

Kalikka ja koira.

*eri

Vierailija
42/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kamalaa, kun kuukausittaista kaljarahaa vähennettiin 30 eurolla. Mitä on työttömien ostoksia katsonut, niin keskivertotyötön käyttää kuukaudessa kaljaan moninkertaisesti sen 30 euroa. Kaljaostoksista kun alkaisi säästämään, niin alkaisi rahatkin paremmin riittämään. Kaiken lisäksi se vähentäisi alkoholin aiheuttamia ongelmia yhteiskunnassa.

Tämä on mielenkiintoista. Missä kaupassa tai kaupoissa olet tutkimustasi tehnyt? Olet siis kysynyt jokaiselta asiakkaalta heidän työllisyystilanteensa? Ovatko kaikki suostuneet vastaamaan? Pitikö näyttää todisteita? Mitä muita analyysejä sait tehtyä työllisten ja työttömien ruokakauppaostosten eroista?

Klonks, räyh!

Kalikka ja koira.

*eri

Ihan mielenkiinnosta kysyin, kun eihän kukaan , edes lukioikäinen kokoomustrolli, tule kirjoittamaan noin typeriä hölötyksiä, jos hänellä ei ole sitä tutkimusta keskivertotyöttömän kaljaostoksista.

Itse olen työtön ja työttömyydestäni aina vain sitä onnellisempi, mitä enemmän pikku kokoomuspojut täällä räyhäävät ja mussuttelevat. Kaljasta en pidä ollenkaan. Hyvä punaviini maistuu, jos joku tarjoaa, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähetellyt työhakemuksia lähes päivittäin, kymmeniä tarkastelujakson aikana, hain useampaa työvoimakoulutukseenkin, yhteen ei taustakoulutukseni riittänyt, muihin en tullut valituksi koska hakijoita oli paljon, ohjelmointikurssille oli 72 hakijaa ja 25 otettiin.

Joten vielä ei ole tärpännyt, ei koulutus, eikä työpaikka

Joten aktiivimalli leikkasi tukeani.

Ilmeisesti minun täytyy lopettaa työnhakeminen, koska aktiivimalli rankaisee siitä?

Olenko laiska jolta kuuluu leikata tukea?

Kiitos rehellisestä vastauksestasi etukäteen, sinä aktiivimallin kannattaja.

Vierailija
44/44 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klonks, räyh!

Kalikka ja koira.

*eri

Ihan mielenkiinnosta kysyin, kun eihän kukaan , edes lukioikäinen kokoomustrolli, tule kirjoittamaan noin typeriä hölötyksiä, jos hänellä ei ole sitä tutkimusta keskivertotyöttömän kaljaostoksista.

Itse olen työtön ja työttömyydestäni aina vain sitä onnellisempi, mitä enemmän pikku kokoomuspojut täällä räyhäävät ja mussuttelevat. Kaljasta en pidä ollenkaan. Hyvä punaviini maistuu, jos joku tarjoaa, kiitos.

Klonks, räyh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän